je boi P_zquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
you wish verdomme.. ik ben hier om lokasenna over te halen, wie denk je wel niet dat je bent
bitchslap in je plastieken facequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Niet specifiek met mannen of vrouwen denk ik...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarschijnlijk.. imo ligt t er aan waar je qua gevoel meer mee hebt.. met mannen of met vrouwen.. denk ik.. ofzo
als je daar dan toch een label op wil plakken is dat denk ik panseksueelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet specifiek met mannen of vrouwen denk ik...
Het ligt echt aan iemands uitstraling of interesses of ik hem/haar interessant vind, gevoelvan leuk vinden komt net zo snel bij mannen als bij vrouwen als ik me bij hen als persoon al op mijn gemak voel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bitchslap in je plastieken faceKOM VECHTEN DAN HE WOLLAH MOOTJE YUNAS BILAL SERHAT APPIE STAAN ALLEMAAL KLAARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bescherm je wel, kom maar in mijn armen daar ben je veilig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
you wish verdomme.. ik ben hier om lokasenna over te halen, wie denk je wel niet dat je bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel, kom maar in mijn armen daar ben je veilig.ik ben niet single hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK GA JE KLAPPEN ZAGHBI NIET MESSEN MET ROKJE WANT DAN MES JE MET MIJ.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN HE WOLLAH MOOTJE YUNAS BILAL SERHAT APPIE STAAN ALLEMAAL KLAAR
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel, kom maar in mijn armen daar ben je veilig.zal het helpen om een goeie baan te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ik moest zo hard lachen, niet meer gezondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
IK GA JE KLAPPEN ZAGHBI NIET MESSEN MET ROKJE WANT DAN MES JE MET MIJ.
Wat is een zaghbiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
ok nu ga ik niet plasson, maar wel naar de badkamerquote:
G IK GA JE LOKALISEREN DAN GAAN WE STUKJE RIJDEN IN MN BEMPIE MAAR GEEN PLEZIERRIT VOOR JOUquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja blijf dicht bij me en al je dromen komen uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal het helpen om een goeie baan te krijgen?
Nat is het allebei.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok nu ga ik niet plasson, maar wel naar de badkamerbrb
Weet ik veel, dat hoor ik Mocro's vaak zeggen.quote:
Zeggen ze niet sahbi?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat hoor ik Mocro's vaak zeggen.
Dat zou het kunnen zijn.quote:
omg omg omgquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja blijf dicht bij me en al je dromen komen uit.
amen bro, amenquote:
Jeej!quote:
Effe moven ze is van mij.quote:
whihihiquote:
AHAHAHAH JIJHEBTGEENKLOKJE XD XD ROFLCOPTER LOLLERSKATEquote:
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je bent niet hebberig in een relatie?
gvd ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whihihi
[..]
AHAHAHAH JIJHEBTGEENKLOKJE XD XD ROFLCOPTER LOLLERSKATE
Ik ben de rechtmatige eigenaar van alle 3.quote:
kan ik een gat huren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de rechtmatige eigenaar van alle 3.
er vloog martini uit mijn mondquote:
Nee ik heb geen hondenlul maar een heloeflul. Hihaho.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de rechtmatige eigenaar van alle 3.
EY!! WEL VERDOMMEquote:
bij mij grolsch kanonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er vloog martini uit mijn mond
Nee, je hoort het.quote:
Ze mag best even komen knagen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee wat een knaagdierachtig hoofd.
Oeh Jill.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
hmmm kanon
lekker bier inderdaad, je moet er alleen niet teveel van drinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
hmmm kanon
builds character.. mijn martini is bijna opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
lekker bier inderdaad, je moet er alleen niet teveel van drinken
Ja maar ze speelde in Chuck Jill.quote:
oh dat weet ik niet, maar kan idd.. DEBS moet je kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ze speelde in Chuck Jill.
Daar ken ik haar van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Dit is ook onmogelijk geil:ik ben een vrouw and therefore i want women, no carsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit slechts een auto noemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben een vrouw and therefore i want women, no cars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hubba HubbaC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
je boxer blijft aan u_uquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
Over Chuck gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hubbaniet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hubba Hubba
eh?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Maserati
De zoekopdracht was meer dan grappig. Bleek Feitosa die "kar" gepost te hebben.
Ja, ik ook dus. Jij postte ook een Maserati.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eh?
maar dat vind ik wel een mooion wagon
ok that's it.. zij gaat met mij trouwen, ook al is het gedwongenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Jimena Navarrete, Miss Universe. Uit..... Mexico.
oh zo hihiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ook dus. Jij postte ook een Maserati.
Godver.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd van Deense vrouwen.quote:
walgelijke onderarmenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
HOU JE MOND MET JE PLORK OP JE FEAUTEAUXquote:
Je weet dar Deense auto's een zeldzaamheid zijn, maar de paar die er zijn echt fantastisch zijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok voor jullie dan nog, omdat ik in een gullegeile bui ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixed![]()
Deze jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:37 schreef El_Matador het volgende:
Ik moest googelen. Zenvo blijkt een Deense auto te zijn.
Lekker agressieve bek, maar te hoekig naar mijn smaak:
[ afbeelding ]
bustedquote:
graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
busted
en eigenlijk wil ik heul niet slapen, maar m'n hormonen jongah, ik zweer je
Ga je soppen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
busted
Woon je in de buurt? Dan mag je wel even langskomen hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
busted
het staat je niet te prijzen hoorquote:
ik twijfel nog, zie bovenstaandequote:
eerst gleufdier wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woon je in de buurt? Dan mag je wel even langskomen hoor
Je gaat hard man!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:39 schreef Faxie het volgende:
Ik kreeg vanavond een sms of ik zin had om mee te gaan naar een of andere band...
Sms kwam van die vriendin van de vriendin van m'n maat. Ze had m'n nummer van hem gekregen.
Dus de 24e heb ik een date![]()
Ow en ik kon daar blijven slapen, dan kon ik ook gewoon eens drinken enzo
Stel het uit tot morgen en squirt d'r helemaal onder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het staat je niet te prijzen hoorWAAR ZIJN MIJN VROUWTJONS
nu moet ik het OF weer zelf doen, of een belletje proberen te wagen naar iemand die waarschijnlijk allang slaapt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ik heb dr gesmst, mocht ze niet terug smsen dan los ik het zelf wel op EN mag ze morgen komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel het uit tot morgen en squirt d'r helemaal onder.
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan.... ik had zoiets van 't zal wel, wel lekker ding maar niet mijn type kwa karakter waarschijnlijk...quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]2001 belde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |