SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ , 3 - 2
22-4-2012 - PSV - NEC , 2 - 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV , 1 - 3
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag , 5 - 0
6-5-2012 - Excelsior - PSV , 1 - 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 21
2. Ola Toivonen - 18
3. Tim Matavz - 11
4. Georgino Wijnaldum - 9
5. Jeremain Lens - 9
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 23-05-2012 15:51:15 ]
Had Feyenoord geen recht op nee. Wat ik al eerder zei: herenakkoordje. Iets wat ik Sporting niet zie doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom kreeg Feyenoord knaken? Hadden ze daar recht op, of was het uit medelijden? Wie zegt dat Sporting zin heeft in een gerechterlijke procedure (ook al zullen ze die waarschijnlijk winnen) en kopen ze de hele ongein af? Weet jij veel.
Maar jij vond het niet erg dat Castaignos wegging dus?
Even verder lezen, dan ben ik er al dieper op ingegaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:47 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Zeg, amateur, zul je je wetboek niet nog eens openslaan?
art. 7:667 lid 3 en 7:684 BW.
Jij gaat uit van een contract voor onbepaalde tijd. Daar is in de voetballerij met reden nooit sprake van.
Nu terug naar je propedeuseklasje!
Waarom zie je dat Sporting niet doen? Er was al onenigheid over contractuele zaken, en nu is er weer wat aan de hand. Dikke kans dat Sporting hier geen zin in heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Had Feyenoord geen recht op nee. Wat ik al eerder zei: herenakkoordje. Iets wat ik Sporting niet zie doen.
En tuurlijk vond ik het jammer. Maar dat is inherent aan de voetballerij, spelers die een stap omhoog willen doen. Iets wat Labyad ook doet nu.
Nee hoor. Daar ben je niet op ingegaan. Je hebt wat gelezen en past datgene maar lukraak toe, zo kom je als jurist niet ver.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even verder lezen, dan ben ik er al dieper op ingegaan. Terug naar de basisschool, begrijpend en analytisch lezen
Als Sporting het op een herenakkoordje had willen gooien hadden ze het allang gedaan. Voor het moddergegooi nog.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zie je dat Sporting niet doen? Er was al onenigheid over contractuele zaken, en nu is er weer wat aan de hand. Dikke kans dat Sporting hier geen zin in heeft.
Doet Twente ook altijd als ze elkaar nou opzoeken.,quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lief he, het eeuwige opzoek zijn naar een rivaal.
Het zijn sowieso ratten daar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Sporting het op een herenakkoordje had willen gooien hadden ze het allang gedaan. Voor het moddergegooi nog.
Goede tip.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doet Twente ook altijd als ze elkaar nou opzoeken.,
En Castaignos drong er toen ook op aan dat Feyenoord geld voor hem kreeg. Heeft toen zelfs een deel van zijn eigen tekengeld geschonken omdat hij op een nette manier weg wilde gaan. Dat is ook iets dat Labyad natuurlijk niet doet.quote:
BW7 Art. 684 lid 1 (en hieruit voortvolgend lid 2) is niet van toepassing; het contract was in eerste instantie al niet rechtsgeldig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar ben je niet op ingegaan. Je hebt wat gelezen en past datgene maar lukraak toe, zo kom je als jurist niet ver.
Maargoed: interessant leevoer http://www.sport-en-recht(...)_voetbalcontract.pdf
Wat dat betreft wel respect voor Luc gekregen. Wijnaldum BEWEERDE de jeugdopleiding centen gegeven te hebben maar dat bleek niet waar. Rat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En Castaignos drong er toen ook op aan dat Feyenoord geld voor hem kreeg. Heeft toen zelfs een deel van zijn eigen tekengeld geschonken omdat hij op een nette manier weg wilde gaan. Dat is ook iets dat Labyad natuurlijk niet doet.
achgossiequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel respect voor Luc gekregen. Wijnaldum BEWEERDE de jeugdopleiding centen gegeven te hebben maar dat bleek niet waar. Rat.
Misschien heeft hij zich vergist en per ongeluk geld aan de jeugdopleiding van psv gegevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel respect voor Luc gekregen. Wijnaldum BEWEERDE de jeugdopleiding centen gegeven te hebben maar dat bleek niet waar. Rat.
Ah. Vandaar dat Sparta opeens in categorie 3 zit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zich vergist en per ongeluk geld aan de jeugdopleiding van psv gegeven
Buiten het feit dat hij niet kan voetballen is ie ook niet bijster intelligent inderdaad...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zich vergist en per ongeluk geld aan de jeugdopleiding van psv gegeven
Je zult nu vast roepen, zie je wel hij kan het niet winnen. Maar ik heb weinig zin om nu een juridische redetwist te voeren met iemand die laat blijken van toeten noch blazen te weten. Je gelooft je eigen verhaal zelf maar, komen wij Vilhene wel ophalen binnenkort.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BW7 Art. 684 lid 1 (en hieruit voortvolgend lid 2) is niet van toepassing; het contract was in eerste instantie al niet rechtsgeldig.Derhalve klopt er al geen snars meer van je verhaal.
Zoveelste kut speler die Brands haalt, past er prima bij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef tja77 het volgende:
Weer over PSV dan maar weer.
Waterman naar PSV als 2e keeper? Hij schijnt het zelf graag te willen.
Als je dan toch een showkeepertje wil, is Ubbergen een betere optie. Die maakt geen lachwekkende blunders zoals Waterman en is geen onrustige factor in de spelersgroep. Waterman is vooral erg vol van zichzelf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef tja77 het volgende:
Weer over PSV dan maar weer.
Waterman naar PSV als 2e keeper? Hij schijnt het zelf graag te willen.
Voor mij hoeft het ook niet, gewoon een jaartje Sinouh als 2e, en laat dan Zoet maar komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dan toch een showkeepertje wil, is Ubbergen een betere optie. Die maakt geen lachwekkende blunders zoals Waterman en is geen onrustige factor in de spelersgroep. Waterman is vooral erg vol van zichzelf.
PSV'ers, of PSV supporters?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Best wel grappig hoe Geo4kant aangeeft dit topic bijna uit zijn MyAT te willen gooien omdat het niveau van de PSV'ers VEEL te laag is.
Sinouh... ik zit net te kijken op zijn wiki. Die gek heeft gewoon 16 goals gemaaktquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet, gewoon een jaartje Sinouh als 2e, en laat dan Zoet maar komen.
Eigen doelpunten of wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinouh... ik zit net te kijken op zijn wiki. Die gek heeft gewoon 16 goals gemaakt
Seizoen Land Club Competitie Wedstrijden Goalsquote:
Zou kunnen, dan hebben ze in elke wedstrijd die hij dat seizoen speelde een penalty gehadquote:
Hebben ze meteen bij PSV de stand-in voor Matavz in huisquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
Misschien was hij wel eerst spits ofzo?
Ik moet het nog zien. Die wettelijke verplichting is er voor mensen die twee keer een contract hebben ondertekent. Maar het punt is dat dat eerste contract niet rechtsgeldig is en daar mee geen contract. Feitelijk geldt dat dan ook voor dat tweede contract.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef Doublepain het volgende:
Haha hopelijk klopt het van Zaka
Kan hij mooi het hele jaar gaan dweilen
Hij mocht ook mondeling opzeggen, en dat is nou eenmaal moeilijk te bewijzen, dus wordt het beslist in voordeel van de werknemer...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Die wettelijke verplichting is er voor mensen die twee keer een contract hebben ondertekent. Maar het punt is dat dat eerste contract niet rechtsgeldig is en daar mee geen contract. Feitelijk geldt dat dan ook voor dat tweede contract.
Verder zegt Labyad dat hij het contract wel heeft opgezegd. Hoe bewijs je dat die brief nooit verstuurd is? En hoe bewijs je als PSV zijnde dat ze die brief nooit gehad hebben? Dit soort dingen zal niet besloten worden over de wel of niet gemaakte keus voor een aangetekende brief bij PostNL.
Geloof me, hij gaat daar echt wel voetballen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef ZeeOtter het volgende:
Het is te hopen voor Labyad dat hij nog geen huis geeft gekocht in Lissabon
Maar als die contract niet geldig is, dan kan PSV al het geld datze betaald hebben zoals salaris, premie etc. gewoon terug claimen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Die wettelijke verplichting is er voor mensen die twee keer een contract hebben ondertekent. Maar het punt is dat dat eerste contract niet rechtsgeldig is en daar mee geen contract. Feitelijk geldt dat dan ook voor dat tweede contract.
Verder zegt Labyad dat hij het contract wel heeft opgezegd. Hoe bewijs je dat die brief nooit verstuurd is? En hoe bewijs je als PSV zijnde dat ze die brief nooit gehad hebben? Dit soort dingen zal niet besloten worden over de wel of niet gemaakte keus voor een aangetekende brief bij PostNL.
Dan pleegt hij wel meineed, mocht dit voor de rechter uitgevochten worden en mocht hij het niet daadwerkelijk aangegeven hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij mocht ook mondeling opzeggen, en dat is nou eenmaal moeilijk te bewijzen, dus wordt het beslist in voordeel van de werknemer...
Zo makkelijk werkt dat niet. Immers kan Labyad wel zeggen dat het akkoord van PSV-zijde wel rechtsgeldig is aangezien Labyad wel de gevraagde arbeid heeft geleverd en PSV van alle feiten op de hoogte was.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als die contract niet geldig is, dan kan PSV al het geld datze betaald hebben zoals salaris, premie etc. gewoon terug claimen?
Nee, hij heet Jetro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Doublepain het volgende:
Die jongen die linksback speelde![]()
HIJ HEET WILLEMS!!, van der Vaart![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Paganitzu het volgende:
Het contract is geldig?loopt af deze zomer, de optie tot verlenging in het contract wordt betwist.is niet rechtsgeldig hoe graag jullie PSV'ers het ook willen
Het is in elk geval geen hypocriet die doet alsof hij het beste met de club voor heeft...quote:
Meteen verwijderd en HAHAHA neergezetquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen hypocriet die doet alsof hij het beste met de club voor heeft...
oh ok, toch wel beetje hypocriet danquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meteen verwijderd en HAHAHA neergezet
Had niet veel anders van Labyad verwacht. Jammer dat die zo weg gaat, goeie speler. Had genoeg op kunnen leverenquote:
Ja, alsof die ook nog maar een minuut voor PSV zou spelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef ZeeOtter het volgende:
Het is te hopen voor Labyad dat hij nog geen huis geeft gekocht in Lissabon
Precies, en in die zaak heeft PSV het recht wél aan zijn zijde, kan je nagaan wat er nu gaat gebeuren. Als ze daar in Portugal niet willen betalen dan gebeurt dat ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef jpg97 het volgende:
Ach de transfersom van Robert hebben ze in Einhoven ook nog niet...
Heb je mijn reactie over Waterman van gisteren gelezen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoveelste kut speler die Brands haalt, past er prima bij.
Ibi had geen kapsones hoor, iig geen 'ongezonde' kapsones. Voor de rest is er niet echt veel doorgebroken de laatste tig jaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef ZeeOtter het volgende:
Is er bij zo'n jeugdploeg van PSV eigenlijk enige begeleiding, want iedere speler die doorbreekt heeft kapsones.
Dus ik snap niet dat HMF continu blijft hameren dat mondeling opzeggen, ook toegestaan is. Misschien hebben Brands en PSV stiekem toch wel een sterk standpunt hier. Ook omdat het een contractverlenging is van een jaar, en niet 2 tot maximaal 6 maandenquote:8. De Werknemer dient de mededeling als bedoeld in lid 4 van dit artikel uiterlijk op 15 mei van het jaar waarin de arbeidsovereenkomst afloopt per aangetekend schrijven aan de Werkgever te doen. Indien de mededeling niet tijdig is gedaan wordt de overeenkomst van rechtswege voortgezet voor de duur van een jaar. De datum op het bewijs van aantekening is bepalend voor de vraag of de mededeling tijdig is gedaan.
Ja leuk dat het in de CAO staat, als de CAO niet aan de inhoud van de wet voldoet heeft zo'n CAO geen enkele waarde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef tja77 het volgende:
Artikel 6 lid 8
van
http://www.salaris-inform(...)oetbal_2008-2011.pdf
zegt
[..]
Dus ik snap niet dat HMF continu blijft hameren dat mondeling opzeggen, ook toegestaan is. Misschien hebben Brands en PSV stiekem toch wel een sterk standpunt hier. Ook omdat het een contractverlenging is van een jaar, en niet 2 tot maximaal 6 maanden
Je realiseert dat je vreselijk nat gaat als je het NIET bij het rechte eind blijkt te hebben, en wat doe je dan? Weer een nieuwe username aanmaken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja leuk dat het in de CAO staat, als de CAO niet aan de inhoud van de wet voldoet heeft zo'n CAO geen enkele waarde.
Hoe bedoel je 'weer' een nieuwe username aanmaken? Wat weet jij daar nou vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je realiseert dat je vreselijk nat gaat als je het NIET bij het rechte eind blijkt te hebben, en wat doe je dan? Weer een nieuwe username aanmaken?
En de betreffende CAO is overigens ook nog eens verlopen. Heeft het betaald voetbal op dit moment wel een CAO? Meestal blijft de oude van CAO van kracht tot er een nieuwe is maar of dat hier ook het geval is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja leuk dat het in de CAO staat, als de CAO niet aan de inhoud van de wet voldoet heeft zo'n CAO geen enkele waarde.
Ach, wat weet ik er nou van...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'weer' een nieuwe username aanmaken? Wat weet jij daar nou van. En waarom zou ik me druk maken om wat een aantal PSV'ertjes denken?
Daarnaast heeft labyrat al aangegeven te voldoen aan die termijn (die dus wettelijk gezien kant noch wal slaat).
Ondanks dat de CAO dat tegenspreekt is dat wettelijk gezien het geval ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, wat weet ik er nou van...
Jij beweerde dat mondeling opzeggen voldoende zou zijn
En dat is ook nog steeds het geval voor onbepaalde tijdcontracten, waar ik op teruggekomen benquote:Jij beweerde dat het contract ONMOGELIJK met een jaar verlengd kon worden, terwijl het gewoon in de KNVB beschreven staat.
Je leert 't al. PSV'er IQ +1.quote:Maar ach, jij zal het wel beter weten he...
http://www.salaris-inform(...)oetbal_2010-2014.pdfquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de betreffende CAO is overigens ook nog eens verlopen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://www.salaris-inform(...)oetbal_2010-2014.pdf
Jij denkt dat zo'n CAO in strijd is met de wet? Of is misschien de wet niet volledig toepasbaar op betaalde voetballers. En is een betaald voetballer misschien wel gaan werknemer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ondanks dat de CAO dat tegenspreekt is dat wettelijk gezien het geval ja.
[..]
En dat is ook nog steeds het geval voor onbepaalde tijdcontracten, waar ik op teruggekomen ben.
[..]
Je leert 't al. PSV'er IQ +1.
Ja ik denk dat dát het is: de wet is op IEDEREEN toepasbaar, BEHALVE betaald voetballers!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij denkt dat zo'n CAO in strijd is met de wet? Of is misschien de wet niet volledig toepasbaar op betaalde voetballers. En is een betaald voetballer misschien wel gaan werknemer.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA O GOD MIJN APPELSAP DOOR MIJN NEUS TOTALLY WORTH ITquote:Voor het gewone arbeidersvolk gelden nou eenmaal andere regels.
Een voetballer met een onbepaalde tijdscontract dus ook op dezelfde manier. Eén met een bepaalde tijd zit aan voorwaarden gebonden: die heb ik je al uitgelegd. Wat een CAO daarover te zeggen hebt maakt geen fuck uit als die CAO in strijd is met de wet. Voor normale voetballers heb je gelijk, in het geval Labyad niet omdat PSV in den beginne een rechtsongeldig contract heeft voorgelegd.quote:Als ik een jaarcontract heb, kan ik daar gewoon onderuit (met een opzegtermijn) bij een voetballer komt er dan een transfersom bij kijken.
HAHAHAHAHAHAquote:Je probeert de hele tijd terug te refereren aan de wet voor 'normale" arbeiders, maar misschien zijn voetballers dat wel niet.
Heb je niks beters te doen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dát het is: de wet is op IEDEREEN toepasbaar, BEHALVE betaald voetballers!!
Waar komen die gedachtekronkels vandaag.
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA O GOD MIJN APPELSAP DOOR MIJN NEUS TOTALLY WORTH IT
[..]
Een voetballer met een onbepaalde tijdscontract dus ook op dezelfde manier. Eén met een bepaalde tijd zit aan voorwaarden gebonden: die heb ik je al uitgelegd. Wat een CAO daarover te zeggen hebt maakt geen fuck uit als die CAO in strijd is met de wet. Voor normale voetballers heb je gelijk, in het geval Labyad niet omdat PSV in den beginne een rechtsongeldig contract heeft voorgelegd.
[..]
HAHAHAHAHAHA
Ik vraag het me eigenlijk af. Na zoveel grappigs wórdt het gewoon niet meer beter vandaag op Fok!. Ik ga maar in de zon zitten nuquote:
het is FOK!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vraag het me eigenlijk af. Na zoveel grappigs wórdt het gewoon niet meer beter vandaag op Fok!. Ik ga maar in de zon zitten nu
Volgens mij was een onderdeel van het Bosman-arrest nu juist dat dit gelijk gesteld dient te worden. Dit is uiteraard niet één op één mogelijk, vandaar dat het zo'n grijs gebied is. In het normale bedrijfsleven kunnen er bijvoorbeeld concurrentie/klantbedingen van kracht zijn, een concurrentiebeding zou bij voetballers lichtelijk belachelijk zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij denkt dat zo'n CAO in strijd is met de wet? Of is misschien de wet niet volledig toepasbaar op betaalde voetballers. En is een betaald voetballer misschien wel gaan werknemer.
Voor het gewone arbeidersvolk gelden nou eenmaal andere regels. Als ik een jaarcontract heb, kan ik daar gewoon onderuit (met een opzegtermijn) bij een voetballer komt er dan een transfersom bij kijken. Je probeert de hele tijd terug te refereren aan de wet voor 'normale" arbeiders, maar misschien zijn voetballers dat wel niet.
Geen idee, maar je blijft maar terugkomen bij elk nieuwtje on weer hoog van de toren te komen blazen. Weet je zeker dat je niet liever PSV wilt supporteren?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'weer' een nieuwe username aanmaken? Wat weet jij daar nou van. En waarom zou ik me druk maken om wat een aantal PSV'ertjes denken?
Daarnaast heeft labyrat al aangegeven te voldoen aan die termijn (die dus wettelijk gezien kant noch wal slaat).
Hij wou mod wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Buitendam het volgende:
Zou natuurlijk wel hilarisch zijn als HMF er nu compleet naast zit en Labyad voor een paar miljoen de deur uitloopt. Aan zijn hysterische reacties te zien doet ie zichzelf dan wat aan
Pardon?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij wou mod wordenGGMM vond het een goed idee.
Ach kom, jullie happen toch ook zelf steeds als een stel hongerige Ethiopiërs...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Buitendam het volgende:
Zou natuurlijk wel hilarisch zijn als HMF er nu compleet naast zit en Labyad voor een paar miljoen de deur uitloopt. Aan zijn hysterische reacties te zien doet ie zichzelf dan wat aan
Van (ik geloof) drie kwart dwingend recht kan worden afgeweken in de CAO. Dus dan is deze wet niet meer geldig nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dát het is: de wet is op IEDEREEN toepasbaar, BEHALVE betaald voetballers!!
Waar komen die gedachtekronkels vandaag.
en dit dan http://forum.fok.nl/topic/1818598/4/50#111937640quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dit dan http://forum.fok.nl/topic/1818598/4/50#111937640
Baas boven baas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Doublepain het volgende:
Die jongen die linksback speelde![]()
HIJ HEET WILLEMS!!, van der Vaart![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, in de ELquote:
Ze trainen al bijna een week samen, dan verwacht ik dat hij zijn naam weet. Zo moeilijke naam heet Jetro Willems niet. Als hij nou heet als die Feyenoorder die die penal scoorde in de -17 finale dan okéquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n schande is dat toch ook weer niet. Een 18-jarig pikkie dat dit seizoen is doorgebroken. Of denk je dat Van der Vaart het hele weekend voor de buis EL zit te kijken? Als je nieuw bent moet je je bewijzen, en dat deed Willems blijkbaar dus wel in zijn ogen. Sommige van jullie zien echt achter elke boom een vijand is het niet?
Ja, Tony; moeilijk zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze trainen al bijna een week samen, dan verwacht ik dat hij zijn naam weet. Zo moeilijke naam heet Jetro Willems niet. Als hij nou heet als die Feyenoorder die die penal scoorde in de -17 finale dan oké
Hij denkt terecht aan die miljoenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef Cara het volgende:
wow, wat is die labyad een schaamteloos ventje. maakt het hem niets uit dat nu heel nederland hem uitkotst?
Hoevaal zou hij daar krijgen dan? Van 350.000 naar 800.000 vond hij te weinig bij PSV.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij denkt terecht aan die miljoenen
Alleen PSV'ers toch. Zal hem een zorg zijn. Sportief en financieel gaat hij er gewoon op vooruit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef Cara het volgende:
wow, wat is die labyad een schaamteloos ventje. maakt het hem niets uit dat nu heel nederland hem uitkotst?
Ik gok 2 miljoen ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaal zou hij daar krijgen dan? Van 350.000 naar 800.000 vond hij te weinig bij PSV.
ik heb over het algemeen een hekel aan arrogante pisventjes. het is mooi dat het juist PSV overkomt die in de veronderstelling waren dat ze alles konden maken, maar je clubs technisch directeur uitmaken voor conciërge bijv.. hou gewoon de eer aan jezelf, denk ik danquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen PSV'ers toch. Zal hem een zorg zijn. Sportief en financieel gaat hij er gewoon op vooruit.
Brands reageerde geweldig van een goeie zaakwaarnemer zou zoiets weten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb over het algemeen een hekel aan arrogante pisventjes. het is mooi dat het juist PSV overkomt die in de veronderstelling waren dat ze alles konden maken, maar je clubs technisch directeur uitmaken voor conciërge bijv.. hou gewoon de eer aan jezelf, denk ik dan
Haha kan zijn ping wel ff regelen, dan kunnen we ff tegen hem tekeer gaanquote:
quote:Brands: Anzhi zal afkoopsom moeten betalen voor Goes
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Marcel Brands weten dat PSV al een maand of twee, drie niets meer van Anzhi vernomen heeft over een mogelijke overgang van hoofd opleiding Jelle Goes. Volgens Hiddink is de overgang zo goed als rond. 'Als ze concreet worden, zal er een regeling moeten worden getroffen. Dat staat in het contract van Jelle,' aldus de technisch manager van PSV.
Haha Ola moet gewoon eens kijken wat ie wilquote:
Ben toch echt benieuwd naar hemquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Zanka heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld en helaas geen kampioen geworden. Dus die kunnen we binnenkort verwachten in Eindhoven
Ik vind het wel een geinige gozer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gozer is Willems![]()
http://nos.nl/video/37612(...)ebutant-willems.html
Harde straat leven, mensen gingen dood voor zijn gezicht jeweetquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinige gozer.
Komt van Rotterdam-Zuid.
Daar kan hij 1,1mio verdienen. Want hij vond 8-9ton niet genoeg..quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaal zou hij daar krijgen dan? Van 350.000 naar 800.000 vond hij te weinig bij PSV.
En ondertussen maar blijven afgeven op PSV? Ik heb ook nooit begrepen waarom hij geen El Hamdaoui behandeling kreeg en ondanks alles zijn basisplek gewoon behield vorig jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Tuurlijk. Maar die jongen zijn hoofd is op hol gebracht door zijn papa en door Lissabon. Zie dat maar eens te weerstaan.
Vanuit PSV kant is er ook nogal met modder gesmeten. Brands en supporters hebben nu niet bepaald genuanceerd gereageerd op het hele voorval.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ondertussen maar blijven afgeven op PSV? Ik heb ook nooit begrepen waarom hij geen El Hamdaoui behandeling kreeg en ondanks alles zijn basisplek gewoon behield vorig jaar.
Lekker dichtbij Marokko ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef Typisch het volgende:
Die jongen kan meer verdienen en in een lekker klimaat gaan voetballen, wie zou dat niet willen?
Papa Labyad heeft dat tekengeld al in aandelen Facebook gestoptquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Als ik het goed begrepen heb zou het hier gaan om 8 ton bruto en gaat hij in Lissabon 1,5M netto verdienen. Da's natuurlijk een aardig verschil.
Niet te lang vast houden dan die aandelen, komt vast weer een nieuwe profielen site over 2 jaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Papa Labyad heeft dat tekengeld al in aandelen Facebook gestopt, dus die kan niet meer terug
.
Gewoon lekker bij Sporting ballen. Wat de clubs ervoor moeten doen om dat voor elkaar te krijgen zal hem niet zo interesseren.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-05-2012 om 14:56:38#Bouma mag nog jaar bij #PSV blijven. Onderhandelingen met #depay door #brands vlot getrokken. Zo direct op VI.nl alle details! reageer retweet
Ja oke, maar qua transfersom etc.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij Sporting ballen. Wat de clubs ervoor moeten doen om dat voor elkaar te krijgen zal hem niet zo interesseren.
Met alle respect, wat moet Bouma nog bij PSV?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:03 schreef CoteDo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-05-2012 om 14:56:38#Bouma mag nog jaar bij #PSV blijven. Onderhandelingen met #depay door #brands vlot getrokken. Zo direct op VI.nl alle details! reageer retweet
Ooijer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met alle respect, wat moet Bouma nog bij PSV?
Een jeugdelftal trainen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar is Hiddink mee bezig? Maakt zich op deze manier niet erg geliefd in Eindhoven.quote:
Lekker op de bank voor de breedte omdat we anders helemaal niks hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzending/64519-nos-journaal-1300-uur.htmlquote:
voetbeweging allesquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzending/64519-nos-journaal-1300-uur.html
Vanaf min. 9 ongeveer, niet verkeerd voor een linkspoot.
Mooie goal. Willems is een pareltje, heeft Marcel Brands toch goed gezien. Vorig jaar nog bij Sparta spelen en nu waarschijnlijk mee gaan naar het EK. Deze jongen kan PSV niet lang binnen houden denk ik. Toptalentje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Haha, heerlijk goaltje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond tyton in programma hand van god
Wijnaldum zat 2 weken geleden erin
Omdat PSV onbeperkte financiële middelen heeft. Subsidie enzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Degradeerd uit de 2de divisie. Dat beloofd veel.
Waarom halen als je Tyton, Zoet en Bertrams hebt?
Kap daar nou eens mee manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat PSV onbeperkte financiële middelen heeft. Subsidie enzo.
heb je haar weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat PSV onbeperkte financiële middelen heeft. Subsidie enzo.
Doe er dan eens wat aan? Of is het je taak dit mongooltje uit de wind te houden....quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef ZeeOtter het volgende:
Jetro doet elke ongeveer dezelfde kap sleep beweging en hij dolt er iedere keer weer iemand mee. Dan ben je een echte baas
Erg overtuigend, vooral het 'mongooltje' gedeelte zal Guitarist gelijk aanzetten tot actiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe er dan eens wat aan? Of is het je taak dit mongooltje uit de wind te houden....
Jij bent blauw, niet wij.
Wat stoor ik mij aan reacties als dit zeg. WAT DE NEUK maakt dat nou uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het niet eens een gekke beslissing. Tyton is wisselvallig, Zoet speelt volgend jaar bij RKC en Bertrams ken ik niet. Daarnaast hebben jullie toch ook Sinouh, die niets anders dan een grote bek heeft?
Waterman kennen ze bij PSV nog van zijn eredivisie tijd, dus dat is al wat meer zekerheid dan een zweedse keeper oid.
Kappen met je subsidie gezeik. Daar is een apart topic voor geopend. Daar kun je erover discussieren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Erg overtuigend, vooral het 'mongooltje' gedeelte zal Guitarist gelijk aanzetten tot actie.
Hij voegt toch helemaal niets toe aan de selectie of wel? Doet alsof hij alles is, maar is 4de keeper oid.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat stoor ik mij aan reacties als dit zeg. WAT DE NEUK maakt dat nou uit.
''Jullie hebben ook een nutteloze keeper, dus wij ook! ''
Ik ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij voegt toch helemaal niets toe aan de selectie of wel? Doet alsof hij alles is, maar is 4de keeper oid.
Daarom vind ik de keuze voor Waterman ook wel logisch.
Wel 'al' 20 jaar, hopelijk een laatbloeier.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)talieri-van-psv.html
Eindhoven huurt Ospitalieri van PSV.
Kan dat nog wat worden?
Wat een naam.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
Kan dat nog wat worden?
Slechtste speler die er momenteel in Jong PSV rondloopt, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
Kan dat nog wat worden?
ik vind het ook raar, maar blijkbaar was niet iedereen zo gediend van Sinouh. Wel naar dat hij uit de media moet vernemen dat PSV eigenlijk een ander wil. Had ook wel wat netter gekundquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef ZeeOtter het volgende:
Wat moet PSV met Waterman? Sinouh was juist belangrijk in de kleedkamer en die rol lijkt me niet voor Waterman weggelegd. Daarbij ben ik niet overtuigd van de kwaliteiten van Waterman.
Mag hopen dat hij volgend jaar een kans krijgt, maar dat is denk ik ijdele hoop. Zou er wellicht goed aan doen om een seizoen bij Evv te gaan ballen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef StefannPSV het volgende:
Zal vast iedereen al weten, maar Locadia had er bij Nederland -19 ook weer 2 in hangen.
Op een bootquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Stroot
Rotterdam mooier dan Amsterdam? No shit.
Hij heeft verstand.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Stroot
Rotterdam mooier dan Amsterdam? No shit.
Dan zie je al die negers nietquote:Op vrijdage 25 mei 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel 's avonds he
http://i.imgur.com/BgvbJ.jpg
overdag ook, Rotterdam is gewoon een leuke stad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel 's avonds he
http://i.imgur.com/BgvbJ.jpg
Zal het hofleverancier zijn in de staf ook wel wat mee te maken hebben, verder wel logische keuzes hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat Willems mee magDie komt met een ervaring rijker terug volgend seizoen. Jammer voor Lens. Maar wel mooi dat PSV hofleverancier is voor Oranje.
Geen gekke prijs wmb. Maar jij bent een Ajacied natuurlijk, dan is Toivonen nooit meer waard dan 5 ton.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
9 miljoen voor Toivonen?Zijn ze dwaas ofwat?
En Bouma
Wat een gekken idd, gewoon 12 vragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee 15 miljoen vragen voor een spelers als Vertonghen met een nog 1-jarig contract dan ben je ook niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga nou niet het antwoord ontwijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee 15 miljoen vragen voor een spelers als Vertonghen met een nog 1-jarig contract dan ben je ook niet helemaal lekker.
Sst, begin nou niet over spelers van Ajax.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee 15 miljoen vragen voor een spelers als Vertonghen met een nog 1-jarig contract dan ben je ook niet helemaal lekker.
Veel te weinig iddquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham gaat het gewoon betalen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:44 schreef tompsv18 het volgende:
Voor Toivonen moet je wel minimaal 12 miljoen kunnen krijgen. Meest scorende middenvelder uit Europa.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:44 schreef tompsv18 het volgende:
Voor Toivonen moet je wel minimaal 12 miljoen kunnen krijgen. Meest scorende middenvelder uit Europa.
Messi middenveld?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Zeker nooit van Messi en nog VELE, VELE andere voetballers op het middenveld gehoord?
En dan zit Toivonen nog in de competitie met de meeste doelpunten ter wereld..
Moet je nagaan dat psv na real barca het meeste heeft gescoordquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Zeker nooit van Messi en nog VELE, VELE andere voetballers op het middenveld gehoord?
En opnieuw faal je weer, Messi is geen middenvelder kneus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ook absoluut geen spits broodmongool. Barca heeft geen spits, Barca heeft 6 middenvelders en Villa.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En opnieuw faal je weer, Messi is geen middenvelder kneus.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook absoluut geen spits broodmongool. Barca heeft geen spits, Barca heeft 6 middenvelders en Villa.
Van de site van FC Barcelonaquote:Personal biography
Leo Messi, with two Ballon d'Or awards to his name (2009 and 2010), is the best player in the world. This modest Argentinian has speed, dribbling and shooting skills. But despite so many individual virtues, he is also a remarkable team player.
This Argentinian striker's footballing career started in 1995 at Newell's Old Boys, where he played until the year 2000. At the age of 13, Lionel Messi crossed the Atlantic to try his luck in Barcelona, and joined the Under 14s.
Kan wel gaan spelen, net als Ooijer. Maar komt vast goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat loopt iedereen te huilen en te schamen over Bouma. Alsof die gaat beginnen.
Als ik twee neptieten neem en op mijn anus "kelly de vrouwelijke vrouw" tattooëer maakt dat me ook geen vrouw.quote:
Oké oké het is al goed. Hij speelt in de spits, zijn team ziet hem als spits, maar hij is natuurlijk een middenvelder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik twee neptieten neem en op mijn anus "kelly de vrouwelijke vrouw" tattooëer maakt dat me ook geen vrouw.
Wat ergens geschreven staat is dus totaal irrelevant.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké oké het is al goed. Hij speelt in de spits, zijn team ziet hem als spits, maar hij is natuurlijk een middenvelder.
Hij is geen middenvelder maar een zwervende aanvaller, een middenvelder verdedigt mee, dat doet Messi nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké oké het is al goed. Hij speelt in de spits, zijn team ziet hem als spits, maar hij is natuurlijk een middenvelder.
Een CAM verdedigt ook niet mee om maar eens een type middenvelder te noemen die niet meeverdedigt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is geen middenvelder maar een zwervende aanvaller, een middenvelder verdedigt mee, dat doet Messi niet
Geen onzin, hij is gewoon aanvaller die het op een onorthodoxe manier invult, dat maakt hem nog geen middenvelderquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een CAM verdedigt ook niet mee om maar eens een type middenvelder te noemen die niet meeverdedigt.
Onzin dus.
Hoeft niet per se zoals HMF zegt. Een middenvelder staat gewoon meer naar achteren opgesteld.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is geen middenvelder maar een zwervende aanvaller, een middenvelder verdedigt mee, dat doet Messi niet
Cruijff in 74 speelde op een manier die het meest lijkt op wat Messi nu bij Barca doet (positioneel gezien), was ook een aanvaller.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeft niet per se zoals HMF zegt. Een middenvelder staat gewoon meer naar achteren opgesteld.
Ik ben het ook met je eens op dat vlakquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Cruijff in 74 speelde op een manier die het meest lijkt op wat Messi nu bij Barca doet (positioneel gezien), was ook een aanvaller.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef fetss het volgende:
Jullie vergeten een belangrijk ding; Willems in de selectie!
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat Willems mee magDie komt met een ervaring rijker terug volgend seizoen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Hierdoor speelt willems volgend seizoen beter
Wat een ervaring
quote:
Zijn er toch een paar die het niet zijn vergeten:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef fetss het volgende:
Jullie vergeten een belangrijk ding; Willems in de selectie!
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat Willems mee magDie komt met een ervaring rijker terug volgend seizoen. Jammer voor Lens. Maar wel mooi dat PSV hofleverancier is voor Oranje.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef Doublepain het volgende:
Hierdoor speelt willems volgend seizoen beter
Wat een ervaring
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
PSV hofleverancier!![]()
Al hoop ik dat Bouma het hele toernooi netjes op de bank blijft zitten..
quote:
idd was bij NOS gewoon eerlijk, hij zei zelf dat hij een beetje schok dat hij er uberhaupt bij zit na zo´n seizoen. Toch blij tot de laatste 4 gehaald te hebben en of zijn tijd nog komt daar zei hij dat dan snel moest gebeuren en dus volgende 2 jaar goed zijn best moet doen. Aangezien hij al 24 is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)en_eindtoernooi_gaan
Volwassen reactie van Lens. Is een realistische jongen. Speelde die pot tegen Bayern trouwens op één geniale steekpass na, erbarmelijk slecht.
Baaaaasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja die hebben hem alleen tegen Feyenoord gezienquote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef Doublepain het volgende:
Wtf
Voor de wedstrijd zegt bijna iedereen dat jetro slecht is en na de wedstrijd is hij een van de beste
CAMquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een CAM verdedigt ook niet mee om maar eens een type middenvelder te noemen die niet meeverdedigt.
Onzin dus.
Nah, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nu bang van Barca of City die met 20 miljoen aankomen.
Iets teveel FM denk ikquote:
1e helft was hij heel slecht, 2e helft paar aardige dingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd was bij NOS gewoon eerlijk, hij zei zelf dat hij een beetje schok dat hij er uberhaupt bij zit na zo´n seizoen. Toch blij tot de laatste 4 gehaald te hebben en of zijn tijd nog komt daar zei hij dat dan snel moest gebeuren en dus volgende 2 jaar goed zijn best moet doen. Aangezien hij al 24 is.
Ik vond hem niet zo best hoor maar hij deed het beter dan Schaars gisterenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef Doublepain het volgende:
Wtf
Voor de wedstrijd zegt bijna iedereen dat jetro slecht is en na de wedstrijd is hij een van de beste
Wat een trieste site blijft het tochquote:Échte wereldsterren heeft de Zweedse ploeg verder niet, al wil Ola Toivonen zichzelf graag doen geloven dat hij tot die categorie behoort.
Die reacties ook altijdquote:Op zondag 27 mei 2012 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166038
[..]
Wat een trieste site blijft het toch
bazenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
Depay en Locadia weer gescoord voor onder 19, zijn goed bezig.
What about Ritzmaier, Bakkali en Bazoer?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands zei dat Locadia sowieso naar de eerste komt..
Hansie die vraagt of zijn ouders in de lamp hingen, smerige racist.quote:
Bakkali mocht toch soms meetrainen? De rest geen flauw idee, Bazoer moet sowieso komen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
What about Ritzmaier, Bakkali en Bazoer?
De laatste wordt dalijk 16. Meteen een contract geven net als Bakkali.
Das weiss ich doch.quote:
quote:Internazionale verlegt mogelijk haar transferdoelen naar Dries Mertens. De werkgever van onder andere Wesley Sneijder ziet in Mertens een tweede optie, mocht Napoli-aanvaller Ezequiel Lavezzi besluiten om niet naar het Giuseppe Meazza te komen. Dat meldt het Italiaanse TuttoMercato.
Hij vraagt nog net niet of ze apetrots waren.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hansie die vraagt of zijn ouders in de lamp hingen, smerige racist.
Gemoedelijkheid wordt er in brabant meteen erin gestompt.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef Doublepain het volgende:
http://nos.nl/video/377757-oranje-terug-in-hoenderloo.html
PSVers zijn de enige die een handtekening
Cabral kopen voor 5 miljoen. Stuur de DVD wel naar Brands.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
Mertens en Toivonen verkopen zou mooi zijn. Ken alleen geen cheapass linksbuiten die buitenom kan voor weinig a la boerrichter
ik moest lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Cabral kopen voor 5 miljoen. Stuur de DVD wel naar Brands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |