Ja, in de ELquote:
Ze trainen al bijna een week samen, dan verwacht ik dat hij zijn naam weet. Zo moeilijke naam heet Jetro Willems niet. Als hij nou heet als die Feyenoorder die die penal scoorde in de -17 finale dan okéquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Zo'n schande is dat toch ook weer niet. Een 18-jarig pikkie dat dit seizoen is doorgebroken. Of denk je dat Van der Vaart het hele weekend voor de buis EL zit te kijken? Als je nieuw bent moet je je bewijzen, en dat deed Willems blijkbaar dus wel in zijn ogen. Sommige van jullie zien echt achter elke boom een vijand is het niet?
Ja, Tony; moeilijk zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze trainen al bijna een week samen, dan verwacht ik dat hij zijn naam weet. Zo moeilijke naam heet Jetro Willems niet. Als hij nou heet als die Feyenoorder die die penal scoorde in de -17 finale dan oké
Hij denkt terecht aan die miljoenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef Cara het volgende:
wow, wat is die labyad een schaamteloos ventje. maakt het hem niets uit dat nu heel nederland hem uitkotst?
Hoevaal zou hij daar krijgen dan? Van 350.000 naar 800.000 vond hij te weinig bij PSV.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij denkt terecht aan die miljoenen
Alleen PSV'ers toch. Zal hem een zorg zijn. Sportief en financieel gaat hij er gewoon op vooruit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef Cara het volgende:
wow, wat is die labyad een schaamteloos ventje. maakt het hem niets uit dat nu heel nederland hem uitkotst?
Ik gok 2 miljoen ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaal zou hij daar krijgen dan? Van 350.000 naar 800.000 vond hij te weinig bij PSV.
ik heb over het algemeen een hekel aan arrogante pisventjes. het is mooi dat het juist PSV overkomt die in de veronderstelling waren dat ze alles konden maken, maar je clubs technisch directeur uitmaken voor conciërge bijv.. hou gewoon de eer aan jezelf, denk ik danquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen PSV'ers toch. Zal hem een zorg zijn. Sportief en financieel gaat hij er gewoon op vooruit.
Brands reageerde geweldig van een goeie zaakwaarnemer zou zoiets weten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb over het algemeen een hekel aan arrogante pisventjes. het is mooi dat het juist PSV overkomt die in de veronderstelling waren dat ze alles konden maken, maar je clubs technisch directeur uitmaken voor conciërge bijv.. hou gewoon de eer aan jezelf, denk ik dan
Haha kan zijn ping wel ff regelen, dan kunnen we ff tegen hem tekeer gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |