quote:Brands: Anzhi zal afkoopsom moeten betalen voor Goes
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Marcel Brands weten dat PSV al een maand of twee, drie niets meer van Anzhi vernomen heeft over een mogelijke overgang van hoofd opleiding Jelle Goes. Volgens Hiddink is de overgang zo goed als rond. 'Als ze concreet worden, zal er een regeling moeten worden getroffen. Dat staat in het contract van Jelle,' aldus de technisch manager van PSV.
Haha Ola moet gewoon eens kijken wat ie wilquote:
Ben toch echt benieuwd naar hemquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Zanka heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld en helaas geen kampioen geworden. Dus die kunnen we binnenkort verwachten in Eindhoven
Ik vind het wel een geinige gozer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gozer is Willems![]()
http://nos.nl/video/37612(...)ebutant-willems.html
Harde straat leven, mensen gingen dood voor zijn gezicht jeweetquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinige gozer.
Komt van Rotterdam-Zuid.
Daar kan hij 1,1mio verdienen. Want hij vond 8-9ton niet genoeg..quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaal zou hij daar krijgen dan? Van 350.000 naar 800.000 vond hij te weinig bij PSV.
En ondertussen maar blijven afgeven op PSV? Ik heb ook nooit begrepen waarom hij geen El Hamdaoui behandeling kreeg en ondanks alles zijn basisplek gewoon behield vorig jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Tuurlijk. Maar die jongen zijn hoofd is op hol gebracht door zijn papa en door Lissabon. Zie dat maar eens te weerstaan.
Vanuit PSV kant is er ook nogal met modder gesmeten. Brands en supporters hebben nu niet bepaald genuanceerd gereageerd op het hele voorval.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ondertussen maar blijven afgeven op PSV? Ik heb ook nooit begrepen waarom hij geen El Hamdaoui behandeling kreeg en ondanks alles zijn basisplek gewoon behield vorig jaar.
Lekker dichtbij Marokko ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef Typisch het volgende:
Die jongen kan meer verdienen en in een lekker klimaat gaan voetballen, wie zou dat niet willen?
Papa Labyad heeft dat tekengeld al in aandelen Facebook gestoptquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Als ik het goed begrepen heb zou het hier gaan om 8 ton bruto en gaat hij in Lissabon 1,5M netto verdienen. Da's natuurlijk een aardig verschil.
Niet te lang vast houden dan die aandelen, komt vast weer een nieuwe profielen site over 2 jaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Papa Labyad heeft dat tekengeld al in aandelen Facebook gestopt, dus die kan niet meer terug
.
Gewoon lekker bij Sporting ballen. Wat de clubs ervoor moeten doen om dat voor elkaar te krijgen zal hem niet zo interesseren.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 24-05-2012 om 14:56:38#Bouma mag nog jaar bij #PSV blijven. Onderhandelingen met #depay door #brands vlot getrokken. Zo direct op VI.nl alle details! reageer retweet
Ja oke, maar qua transfersom etc.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij Sporting ballen. Wat de clubs ervoor moeten doen om dat voor elkaar te krijgen zal hem niet zo interesseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |