Zwitserland vond ik beter dan Hongarije.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef DUK het volgende:
Hongarije ipv Zwitserland trouwens.. Niet Oostenrijk. Idee blijft hetzelfde..
Ik denk als we in deze halve finale hadden gestaan, dat we dan een stuk geruster waren geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:39 schreef Drrk het volgende:
[..]
Of het is Nederland die ze verkeerd voorspeld hebben... Nederland schommelt naar mijn idee tussen de 8e en de 12e plek. Zo vervelend dat we nog geen enkel jaar met een gerust gevoel de halve finale in hebben kunnen gaan.
Slimquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef danilel het volgende:
Joan is halverwege de show vertrokken.
Haar manager stelde voor om terug naar het hotel te gaan om uit te rusten zodat ze morgen goed op het podium staat.
We hoeven ons geen zorgen te maken zei Joan zelf.
Dacht ik vooraf ook, maar na vanavond had ik op Albani na deze 10 ook wel door zien gaan wanneer Nederland vanavond meedeed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als we in deze halve finale hadden gestaan, dat we dan een stuk geruster waren geweest.
Kiezen we toch echt zelf voor. Althans, degenen die de kandidaten/liedjes uitkiezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef Steve het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden als Joan doorgaat, maar stiekem vind ik het ook wel iets hebben dat wij dat sneue land zijn dat nooit door mag naar de finale..
.
Dit. Ze heeft een opvallende act en ik vind nog steeds het nummer leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik geef Joan wel meer kans dan de kandidaten van de voorgaande jaren
en dat teleurgestelde gevoel na afloopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef Arcee het volgende:
Het is zo'n gewoonte geworden dat er 10 landen worden opgenoemd en dat Nederland daarna naar huis gaat.
Daar wil ik liever niet aan denken. Het mag NIET gebeuren donderdag en het gaat ook NIET gebeuren. Go Joan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
en dat teleurgestelde gevoel na afloop
Dat klopt dat zei ze!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef danilel het volgende:
Haar manager stelde voor om terug naar het hotel te gaan om uit te rusten zodat ze morgen goed op het podium staat.
We hoeven ons geen zorgen te maken zei Joan zelf.
ik heb ook echt geen zin in de discussies achteraf... 'waarom doen we nog mee' 'waarom kijk je eigenlijk naar die poppenkast'.. Ik haal de argumenten alvast tevoorschijn....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar wil ik liever niet aan denken. Het mag NIET gebeuren donderdag en het gaat ook NIET gebeuren. Go Joan!
Zat er bij het NSF iets dat jij liever door had zien gaan dan Joan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Kiezen we toch echt zelf voor. Althans, degenen die de kandidaten/liedjes uitkiezen.
Welk land was ook alweer die smurfenjurk die zong over 'Beautiful songggg is on the radiooo'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zit nu met een paar liedjes in mijn hoofd: Romeni, Cyprus en Denemarken![]()
Best irritant.
Ik vind Rafaella, Pearl en de rest allemaal slechter ja. Maar er zijn in Nederland zat andere goede acts die wl kans maken om het ESF te winnen. Ik begrijp ook niet waarom we er gewoon niet een democratische talentenjacht van maken. Dit hebben ze bij het Junior songfestival al jaren met al resultaat de 1e plek in 2009 en een 2e plek in 2011.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat er bij het NSF iets dat jij liever door had zien gaan dan Joan?
Wie had jij gewild?
Iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik heb ook echt geen zin in de discussies achteraf... 'waarom doen we nog mee' 'waarom kijk je eigenlijk naar die poppenkast'.. Ik haal de argumenten alvast tevoorschijn....
Letland.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk land was ook alweer die smurfenjurk die zong over 'Beautiful songggg is on the radiooo'.
Dat nummer zit heel de tijd in mijn hoofd.
Latviaquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk land was ook alweer die smurfenjurk die zong over 'Beautiful songggg is on the radiooo'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Hahahaha. Die herken ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Een 'beautiful song' uit Griekenland..., dit jaar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hahahaha. Die herken ik nietgriekenland ofzo
Er was een open inschrijving en van wat ik daarvan langs heb zien komen zat er niet echt veel tussen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Rafaella, Pearl en de rest allemaal slechter ja. Maar er zijn in Nederland zat andere goede acts die wl kans maken om het ESF te winnen. Ik begrijp ook niet waarom we er gewoon niet een democratische talentenjacht van maken. Dit hebben ze bij het Junior songfestival al jaren met al resultaat de 1e plek in 2009 en een 2e plek in 2011.
Het nummer van de 3Js vind ik een stuk beter (de stem van Jan vind ik ook duizend keer mooier dan de stem van Joan).quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was een open inschrijving en van wat ik daarvan langs heb zien komen zat er niet echt veel tussen...
Vind je dit nummer ook niet IETSIE beter dan Sieneke en de 3Js?
Een mini beetje beter, maar kom op zeg, dit is toch gewoon vreselijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was een open inschrijving en van wat ik daarvan langs heb zien komen zat er niet echt veel tussen...
Vind je dit nummer ook niet IETSIE beter dan Sieneke en de 3Js?
Tuurlijk verschillen smaken, maar het zegt toch iets over Nederland dat we ieder jaar niet doorgaan. Ierland kan ook maar op 1 buurland rekenen en die gaat notabene toch ook door.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
Smaken verschillen gewoon heel erg. Dat zie je nu ook op Facebook enzo, een heel deel vind het zeer onterecht dat Jedward door is, de andere helft vindt het geweldig
Net als Albani. De ene helft vond het afgrijselijk en niet om aan te horen, de andere helft vindt het briljant. Ik vond Griekenland bv vanavond echt dertien in een dozijn riedeltje, niets briljants aan, en ook nog vals gezongen
Dat laatste is zeker waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Tuurlijk verschillen smaken, maar het zegt toch iets over Nederland dat we ieder jaar niet doorgaan. Ierland kan ook maar op 1 buurland rekenen en die gaat notabene toch ook door.
Die acts die je opnoemt willen gewoon nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:38 schreef Pluto1975 het volgende:
Gek eigenlijk toch, dat we steengoede acts hebben die in buitenland enorm scoren (Emerald, Van Buuren, Tiesto, Within Tempation) maar dat we ieder jaar wat stoffigs neerzetten...ik denk dat Britt met Fucking Vet bij wijze van spreken wel had gescoord haha
Roemeni en Griekenland, als je stiekem de zangeres verwisseld had was het niet opgevallen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
Smaken verschillen gewoon heel erg. Dat zie je nu ook op Facebook enzo, een heel deel vind het zeer onterecht dat Jedward door is, de andere helft vindt het geweldig
Net als Albani. De ene helft vond het afgrijselijk en niet om aan te horen, de andere helft vindt het briljant. Ik vond Griekenland bv vanavond echt dertien in een dozijn riedeltje, niets briljants aan, en ook nog vals gezongen
Leuk he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:41 schreef Pluto1975 het volgende:
Ikke wel! Ben normaal niet zo forumerig (als dat woord bestaat) maar als "fan" moet ik toch hier een account hebben lijkt me
Wat zweden doet is geen 'leuk dancenummer'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zei het een paar dagen geleden al: de act van Zweden hadden wij z ook kunnen doen. Laat Tiesto/Armin/Afrojack een dancenummer in elkaar zetten, en laat een goede zangeres met een leuk choreografietje daar op zingen/dansen... klaar!
Precies, goed stel songwriters erbij (die zijn er genoeg) productie in handen van van buuren (al is het niet mijn smaak) en gaan met die banaan. Effe goed naar concerten van Kylie etc kijken, inspiratie vandaan halen, beetje jatten (is nu ook gedaan) en je bent klaar....quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zei het een paar dagen geleden al: de act van Zweden hadden wij z ook kunnen doen. Laat Tiesto/Armin/Afrojack een dancenummer in elkaar zetten, en laat een goede zangeres met een leuk choreografietje daar op zingen/dansen... klaar!
hahahaha vond ik ook...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Roemeni en Griekenland, als je stiekem de zangeres verwisseld had was het niet opgevallen.
Zelfde liedje, zelfde huppelmeisje.
vind er anders aardig wat dance-invloeden inzittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zweden doet is geen 'leuk dancenummer'.
ik bedoelde dat het wel dance is, maar niet leuk. het is al 19310249182304 keer gedaan wat zij doet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
vind er anders aardig wat dance-invloeden inzitten
Roemeni vond ik juist leuker.quote:
ben het helemaal met je eens. Maar ook de act van IJsland: Within Temptation doet daar zeker niet voor onder...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Precies, goed stel songwriters erbij (die zijn er genoeg) productie in handen van van buuren (al is het niet mijn smaak) en gaan met die banaan. Effe goed naar concerten van Kylie etc kijken, inspiratie vandaan halen, beetje jatten (is nu ook gedaan) en je bent klaar....
Normaal gezien is het plagiaat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Roemeni vond ik juist leuker.
Alleen wel vreemd dat het blijkbaar toegestaan is om hele delen van andere liedjes te kopiren.
het is 100.000 keer gedaan, maar ja.. ze doet nt weer even een ander soort act/choreografie... en huppakee ze staat meteen weer bij de kanshebbers voor de titel. Schijnbaar doen 'wij Nederlanders' dan toch iets verkeerd, als we toch eens die finale willen halenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het wel dance is, maar niet leuk. het is al 19310249182304 keer gedaan wat zij doet.
het gaat om de act, dat daar over nagedacht is. dat is niet gedaan, want op de repetitie moest dat nog gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het is 100.000 keer gedaan, maar ja.. ze doet nt weer even een ander soort act/choreografie... en huppakee ze staat meteen weer bij de kanshebbers voor de titel. Schijnbaar doen 'wij Nederlanders' dan toch iets verkeerd, als we toch eens die finale willen halen
als dit plagiaat is dan is 50% van de nummers die uit komt plagiaatquote:
di 22 mei 2012, 23:58quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef danilel het volgende:
Haar manager stelde voor om terug naar het hotel te gaan om uit te rusten zodat ze morgen goed op het podium staat. We hoeven ons geen zorgen te maken zei Joan zelf.
het heeft ook met de act te maken, maar k met het nummer. Bijvoorbeeld het nummer van de Toppers: ook al had je een steengoede act gehad, dat was nit hoog geindigd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gaat om de act, dat daar over nagedacht is. dat is niet gedaan, want op de repetitie moest dat nog gebeuren.
het gaat alleen om de act hoor, kijk naar lordi en hoe die hebben gewonnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het heeft ook met de act te maken, maar k met het nummer. Bijvoorbeeld het nummer van de Toppers: ook al had je een steengoede act gehad, dat was nit hoog geindigd.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:58 schreef Pluto1975 het volgende:
Ben benieuwd hoe het score board van de press er nu uitziet. Uiteindelijk hebben die wel hl erg gelijk gehad so far! (van deze finale alleen Zwitserland als non kwalifier....Hongarije (als ik me niet vergis) ervoor in de plaats....
Stel dat die scores nou eens werkelijkheid worden aankomende donderdag.......dan is er hoop!
(en laten we nu niet ineens Joan gaan afkraken, want het is een heerlijk wijf en een heerlijke stem...a la Imogen Heap)
twitter:eurovisionpress twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 19:07:15The latest press voting in the press centre #eurovision
reageer retweet
Ik vond Lordi verschrikkelijk, maar een slecht nummer kan je het inderdaad niet noemen. Ik zou nu nog steeds het refrein kunnen zingen/blren..quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Lordi had geen slecht liedje.
Mensen noemen het alleen slecht vanwege de maskers die ze droegen en omdat het geen standaard Eurovisieliedje is.
die gast kon niet eens zingen johquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen noemen het alleen slecht vanwege de maskers die ze droegen en omdat het geen standaard Eurovisieliedje is.
Slowakije en Bulgarije onderaan, maar Zweden en Servi bovenaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:eurovisionpress twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 19:07:15The latest press voting in the press centre #eurovision [ link | afbeelding ] reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:38 schreef grazz het volgende:
Joan op het Duitse feestje. Wat een gave covers!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef grazz het volgende:
Joan op MTV Oekraine. Vanaf 00:54 waarin ze de hoofdtooi uitlegt.
Bij zuke muziek hoor je ook niet te zingen, maar te schreeuwen.quote:
Ik ben nooit positief geweest over Joan en al helemaal niet over haar stem ...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:58 schreef Pluto1975 het volgende:
(en laten we nu niet ineens Joan gaan afkraken, want het is een heerlijk wijf en een heerlijke stem...a la Imogen Heap)
zo lust ik er nog wel een paar, volgens mij staat die S in ESF niet voor schreeuwen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij zuke muziek hoor je ook niet te zingen, maar te schreeuwen.
ik zie jou sowieso niet zovaak iets positiefs postenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben nooit positief geweest over Joan en al helemaal niet over haar stem ...
Songcontest, liedjesfestival dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo lust ik er nog wel een paar, volgens mij staat die S in ESF niet voor schreeuwen.
Nee, een Nepturk verkleed als indiaan.quote:
Als het heel boeiend was geweest, dan had je het haar op FOK! kunnen vragen. Niet dat het boeitquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:37 schreef Maanvis het volgende:
is het vreemd dat ik nog steeds erg weinig weet van de seksualiteit betreffende joan?
Ben het helemaal met je eens, het was het leukste liedje van dat jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Verenigd Koninkrijk opent de show. Als Joan doorgaat, zal ze sowieso niet bij de 1e 3 acts horen die optreden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef DUK het volgende:
De loting voor de finale heeft al plaatsgevonden voor de landen die zich gisteren geplaatst hebben:
Roemenie > 14de
Moldavie > 26de (laatste dus)
IJsland > 7de
Hongarije > 2de
Denemarken > 15de
Albanie > 3de
Cyprus > 8ste
Griekenland > 16de
Ierland > 23ste
Ik weet niet hoe het zit met de landen die zich al geplaatst hebben.
Als eerste beginnen in de finale kan dus nog altijd voor Joan...
Dan moet ik van mijn zolderkamer af komen, brrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:10 schreef Greys het volgende:
Als er nog mensen op het laatste moment besluiten om morgenavond toch samen met een grote groep FOK!kers (waarvan een deel elkaar niet kent, dus als jij ons niet kent, het is niet eng) op groot scherm de halve finale te willen kijken, wees welkom
Doe je dan wel even vandaag nog aanmelden: [WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #26 !
Idd, Rachel's act en liedje waren harstikke leuk. Ze had eerste moeten worden bij het Junior Songfestival, die Candy-meisjes waren een stuk minder leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:52 schreef Pluto1975 het volgende:
Grappig dat het dat meisje van het Junior Songfestival dan wel weer lukt he. Stukje dubstep erdoor, leuke gimmick erbij, verder redelijk simpel zodat het comfortabel blijft, en ondanks dat het een kindliedje was zou het in een finale zeker niet misstaan, omdat de productie z van nu is!
dat weet ik maar het refrein probeert ie te zingenquote:
Nouja het is een leuke meid om te zien maar ik weet helemaal niets van haar relatiestatusquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het heel boeiend was geweest, dan had je het haar op FOK! kunnen vragen. Niet dat het boeit
Ga jij alle statussen van vrouwen natrekken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja het is een leuke meid om te zien maar ik weet helemaal niets van haar relatiestatus.
alleen van vrouwen die ik buitengewoon aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij alle statussen van vrouwen natrekken?
Dan moet je het gewoon vragen: met welk indiaantje deel jij je veer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alleen van vrouwen die ik buitengewoon aantrekkelijk vind
Die waren er wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:52 schreef HiZ het volgende:
Dat er nog geen native Americans zijn geweest die zich beledigd voelen door die hoofdtooi.
Ja laten we het er op houden dat het optreden het verpest heeftquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het nummer van de 3Js vind ik een stuk beter (de stem van Jan vind ik ook duizend keer mooier dan de stem van Joan).
Alleen dat optreden vorig jaar ...![]()
Daar hebben ze alles mee verpest.
Nee, dat was een nederlander. Eenmans indiaanquote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik het vooral heel genant dat gedoe met die hoofdtooi. Ik weet dat plaatsvervangende schaamte onzin is, maar helemaal ontkomen doe je het niet bij buitenlandse vrienden en kennissen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat was een nederlander. Eenmans indiaan
Wat ik gister allemaal voorbij zag komen, vallen wij bij in het niet hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik het vooral heel genant dat gedoe met die hoofdtooi. Ik weet dat plaatsvervangende schaamte onzin is, maar helemaal ontkomen doe je het niet bij buitenlandse vrienden en kennissen.
De 3J's?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:09 schreef Fascination het volgende:
Ik zat zo'n rehearsal van Joan in Baku te bekijken. Die muzikanten op de achtergrond.Wat is dat voor amateuristische bende.
Haha, toch niet.quote:
Vrijgezel is ze Viskequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:37 schreef Maanvis het volgende:
ik bedoel meer, weet iemand daar wat van?
verliefd, verloofd, getrouwd, geaardheid, kinderen?
Raffaela zou met Bulgarije hebben gestreden om de 18e plaats, als ze in plaats van Joan had deelgenomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten we volgend jaar toch maar voor een hoerenstoeipoes zoals Rafaella kiezen en die kaart spelen als het nu weer niet redden
Jan Smit was vanochtend vanuit Bakoe bij koffietijd op tv : Hij had een verentooi op zijn hoofd. Hij was met Sipke Jan Bousema even voor de Nederlandse tv .quote:
Het is niet Turks maar wel een turkse taal, ik kan het niet letterlijk volgen maar best wel veel. Misschien dat iemand met Turks als moedertaal het beter kan volgen. Ik ben op dat punt wat beperkt; als het geen Istanbul's Turks is begrijp ik het al snel niet meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik gister allemaal voorbij zag komen, vallen wij bij in het niet hoor
Maar vraagje, ze spreken daar Turks? Ik hoorde een heel stel Turkse woorden.
Ja, ik ben nu in Amsterdam, maar tijdens de finale zit ik daar. Ik ben uitgenodigd voor een feestje, maar ik weet nog niet zeker of ik ga. De vorige keer op zo'n Turks ESF feestje had er bijna niemand interesse voor de acts, dus heb ik me vooral zitten ergeren aan de andere gastenquote:
Ik vergelijk het altijd met vlaams en nederlandsquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik gister allemaal voorbij zag komen, vallen wij bij in het niet hoor
Maar vraagje, ze spreken daar Turks? Ik hoorde een heel stel Turkse woorden.
Als je hierom plaatsvervangende schaamte hebt heb je een klein levenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik het vooral heel genant dat gedoe met die hoofdtooi. Ik weet dat plaatsvervangende schaamte onzin is, maar helemaal ontkomen doe je het niet bij buitenlandse vrienden en kennissen.
moet wel een man zijn dan.quote:
Ik had het over een mogelijke artiest die Nederland zou kunnen vertegenwoordigen als het Joan niet was geweest.quote:
Ach dat kan best, als je maar creatief bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Dit is geen liedje om een heel spektakel om heen te bouwen... ik vind dat ze met de tooi en de countrylook goeie accenten leggen om het lied te verkopen...
Misschien moeten we volgend jaar toch maar voor een hoerenstoeipoes zoals Rafaella kiezen en die kaart spelen als het nu weer niet redden
karin bloemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik had het over een mogelijke artiest die Nederland zou kunnen vertegenwoordigen als het Joan niet was geweest.
we kunnen er wel mee om gaan maar we zijn gewoon super lui, we gaan er heen en dan bepalen we pas wat we gaan doen qua actquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Ach dat kan best, als je maar creatief bent.
Vorig jaar was er zo'n rustig liedje waarbij zo'n chick met zand allerlei figuren tekende, dat vond ik ook wel leuk gevonden.
Bovendien heb je zoveel schermen, vuurwerkdingen en lichteffecten tot je beschikking, doe daar gewoon iets leuks mee! Helaas blijken wij nooit in staat om met die dingen om te kunnen gaan
Nee, ik zit met de finale in Istanbulquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je hierom plaatsvervangende schaamte hebt heb je een klein leven
Slimquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Rene Romkes is bezig om alle commentatoren het Indiaan & Cowboy-verhaal uit te leggen las ik vanmorgen... dus dat gaat goed komen
Ik hoop zo dat we er doorheen komen... maar ik ben nog wat wantrouwend over die Balkanlanden
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan Smit was vanochtend vanuit Bakoe bij koffietijd op tv : Hij had een verentooi op zijn hoofd. Hij was met Sipke Jan Bousema even voor de Nederlandse tv .
quote:De EBU liet verder weten dat van de tien finalisten van gisteravond de jury en de televoters het over acht kandidaten eens waren in hun top 10. En land wist zich dankzij de televotingstemmen nog voor de finale te plaatsen; de ander door de stemmen van de vakjury. De eerste halve finale verliep verder zonder problemen, meldde de EBU. Enkel bij Roemeni waren er technische problemen met de in-ears van zangeres Elena.
Ik zou er niet te hard op rekenen. Dan kan het alleen meevallen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Greys het volgende:
Maar ik snap het ergens wel hoor, je zou de moed idd gaan verliezen na zoveel jaar falen
Dit jaar wordt alles anders!
Ik spreek mezelf moed in...
Ik reken er ook absoluut niet op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard op rekenen. Dan kan het alleen meevallen.
Dat vind ik altijd zo'n onzin. "Nergens op rekenen, dan kan het niet tegenvallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard op rekenen. Dan kan het alleen meevallen.
Ahaaa.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:12 schreef grazz het volgende:
Klopt ze mogen het niet laten zien alleen geluid
Hmm klinkt idd niet heel goed zo nu en dan..ze is toc niet ziek ofzo?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Fascination het volgende:
Ik vond sommige stukjes nog steeds heel vals klinken. Maar blijkbaar is dat niet zo?
Oh, maar ik wil de live optreden zien. En niet deze meneer met zijn hoofd in beeld. Kan dat ergens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef grazz het volgende:
http://escxtra.com/live/
De 1e generale nu.. kun je live meeluisteren. Servie is nu net klaar. Nu Macedonie en dan Joan
Geen id eigenlijk..denk het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh, maar ik wil de live optreden zien. En niet deze meneer met zijn hoofd in beeld. Kan dat ergens?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:
Sadie: Wish she'd stop wearing that headdress. She seems lovely and all, but that is not cool.
Je weet het verhaal er niet achter, stom kind.![]()
![]()
!
Ja heel negatief inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:18 schreef marcodej het volgende:
Reacties in het chatscherm zijn overwegend negatief, vooral over de tooi.
Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:18 schreef marcodej het volgende:
Reacties in het chatscherm zijn overwegend negatief, vooral over de tooi.
Wat zei dat jochie? Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Die vent was ook niet heel positief.
Ik kon het niet heel goed verstaan, iets van dat het begin niet zo goed ging, maar ze zich later herpakte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:21 schreef Mestras het volgende:
[..]
Wat zei dat jochie? Dat heb ik gemist
Is dit het optreden waar die juries op beoordelen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kon het niet heel goed verstaan, iets van dat het begin niet zo goed ging, maar ze zich later herpakte.
Als n land dat wl tegen zichzelf kan zeggen, is het Nederland wel. Polen zou het ook kunnen zeggen, maar die doen dit jaar niet mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin. "Nergens op rekenen, dan kan het niet tegenvallen''
Je hebt sowieso bepaalde verwachtingen, je kunt niet zomaar tegen jezelf zeggen dat je nergens op moet rekenen
Jep.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:33 schreef Drrk het volgende:
Joan heeft vandaag toch 2 rehearsals? Neem aan dat de 2e voor de jury's is toch?
twitter:RenageNL twitterde op woensdag 23-05-2012 om 15:17:43Joan heeft zojuist eerste generale gehad! Veel applaus vanuit perscentrum. Stem iets minder dan anders. Misschien hield ze n beetje in.. Of? reageer retweet
quote:She's in her blue dress, or is it green, and in full feathers. She sounds very bad actually, she's very ill isn't. Sounds really AWFUL. Just very very ill and hoars. But the back drop is such an improvement from the first rehearsal they did, adds more to the atmosphere they are trying to create. But ouch. It's painful to listen to. I still find the band being so far away from her quite strange but oh well. Tonight's the jury's final... If they don't do sth about that voice it's goobye Dutchies...
quote:NETHERLANDS
Joan in full Indian headress and bright blue frock (and I mean "frock"). She looks like she's having a bit more fun and I still think she's shrill. The backdrop is a bit too busy and having the band coming on stage late is pointless. It's forty years too late for me and an unlikely qualifier.
Toch geen verkoudheid ofzo he verdomme neeeeeequote:03. The Netherlands. This is my favourite of all the 42. For a second there it sounded like I might have given her my cold the other night at the German party, but one second out of 3 minutes is nothing
quote:In de Crystal Hall in Bakoe heeft de eerste generale repetitie plaatsgevonden voor de tweede halve finale van morgenavond. Joan Franka maakte een goede maar wat gespannen indruk. Hopelijk zal deze eerste generale repeteitie haar het juiste gevoel geven, zodat ze tijdens de volgende repetities en de halve finale op donderdag nog sprankelender oogt.
Euro neuro kreeg ook applaus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:55 schreef Drrk het volgende:
Gosh, klinkt niet erg hoopvol. Laat vanavond haar stem weer beter zijn, als-je-blieft? Als ze met een slechte stem veel applaus krijgt, dan moet het met een goede stem toch helemaal goedkomen?!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef DUK het volgende:
De loting voor de finale heeft al plaatsgevonden voor de landen die zich gisteren geplaatst hebben:
Roemenie > 14de
Moldavie > 26de (laatste dus)
IJsland > 7de
Hongarije > 2de
Denemarken > 15de
Albanie > 3de
Cyprus > 8ste
Griekenland > 16de
Ierland > 23ste
Ik weet niet hoe het zit met de landen die zich al geplaatst hebben.
Als eerste beginnen in de finale kan dus nog altijd voor Joan...
Verenigd Koninkrijk mag als 1equote:Op woensdag 23 mei 2012 09:02 schreef DUK het volgende:
Aha ok. Enig idee wanneer de andere geplaatste landen zingen (Spanje, Italie, Azerbaijan, Duitsland, Frankrijk)?!
Verenigd Koninkrijk en Frankrijk kunnen het nu al schudden :")quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
[..]
Verenigd Koninkrijk mag als 1e
Frankrijk mag als 9e
Itali als 10e
Azerbeidzjan 13e
Spanje mag als 19e
En Duitsland als 20e
Dus dan zouden de plekken 4 / 5 / 11 / 12 / 17 / 18 / 21 / 22 / 24 en 25 nog overblijven.
Dat zijn er veel achteraan dus in principe veel kans op een goede loting.
Maar eerst moet Joan nog even bij de beste 10 horen. Ik hoop het!
Ik vind het in het begin toch wel klinken alsof ze wat onder de leden heeft. Afwachten maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef grazz het volgende:
Video van de generale!!
Moet zeggen dat het volgens mij wel meevalt, al vind ik haar hier nog niet helemaal stralen en op sommige momenten wat zwak, met name in het begin. In dat rustige stukje pakt ze de camera, dat moet ze morgen ook doen
WTFquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef grazz het volgende:
Video van de generale!!
Moet zeggen dat het volgens mij wel meevalt, al vind ik haar hier nog niet helemaal stralen en op sommige momenten wat zwak, met name in het begin. In dat rustige stukje pakt ze de camera, dat moet ze morgen ook doen
Nee, zo gaan we er niet komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef grazz het volgende:
Video van de generale!!
Marga Bult kon wel Rechtop in de windquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze stond van de week ook ergens vol in de wind voor een interview... ze zal niet de eerste zijn die zo haar stem kwijt raakt... vraag maar aan Gerard Joling
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marga Bult kon wel Rechtop in de wind.
.
Gewoon een stukje verder naar achteren zetten en in het donker laten. Bleek gisteren een winstgevend concept.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef TheVulture het volgende:
laat anders die backingvocal wat meer meezingen
Kunnen we vanavond meekijken denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef hole1988 het volgende:
Haar stem in het begin is niet goed na ongeveer de helft pakt ze het weer goed op. Hopen dat vanavond voor de jury goed gaat.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Misschien houdt ze toch een beetje in om haar stem te sparen... daar is op zich niks mis mee.. zijn er officiele berichten vanuit de delegatie of pers dat ze echt verkouden is dan?
Ze noemen die wind niet voor niets ben ik bangquote:Bakoe live: Gemberthee houdt Joan Franka op de been
Gemberthee en rust voor Joan
Rust en gemberthee is wat Joan op de been moet houden tot de generale repetities en de tweede semi finale van morgen dat heeft de zangeres laten weten tijdens een persmoment in het hotel waar de Nederlandse delegatie in Bakoe verblijft. Door de harde wind van gisteren in Bakoe wilde de zangeres gisteren niet de hele show in de zaal afkijken. “Ik moet voorzichtig zijn met mijn stem. Ik probeer te rusten en veel gemberthee te drinken.” Over het geluid in de zaal is Joan tevreden. “In de zaal is de akoestiek geweldig. De optredens van de Russische oma’s en Jedward vond Joan erg leuk om te zien in de volle Crystal Hall van gisterenavond.
De stream geeft nu een zwart beeld, maar is nog steeds actief. De repetitie van vanavond wordt vast via een satelliet kanaal uitgezonden voor de jury's hopelijk is dat het zelfde kanaal.quote:
twitter:SipkeJanBousema twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:46:191e dressreh.gezien ik zeg: Finale! Joan met twinkelende glimlach, veel mooie close ups.Nederland bereid je voor, we gaan door! #songfestival reageer retweet
In de Spits van vandaag:quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Rene Romkes is bezig om alle commentatoren het Indiaan & Cowboy-verhaal uit te leggen las ik vanmorgen... (...)
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Toposcoupe het volgende:
dat Nederland de finaleplek in acht jaar verspeelt door een harde wind?![]()
Absoluutquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:09 schreef Greys het volgende:
Rene is goed bezig![]()
En goed om te horen dat de TROS ook de commentatoren heeft ingelicht. Maar dat Rene daar nog even achteraan aan het gaan is, is alleen maar super.
[..]
Ik moest heel hard lachen
Door de zenuwen denk ik. En/of omdat ik een kleuter ben
Dat klopt, maar de performance is nou niet bepaald superspannend ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de eerste halve finale liet wel zien dat zuiver zingen niet per se een vereiste is.
Daar was de kwaliteit van de liedjes op zich dan ook een stuk lager. Joan is echt een twijfelgeval, iemand die misschien op de negende of tiende plek komt. Zeker met dit liedje redt ze het dan echt niet hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de eerste halve finale liet wel zien dat zuiver zingen niet per se een vereiste is.
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servi, Sloveni. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar was de kwaliteit van de liedjes op zich dan ook een stuk lager. Joan is echt een twijfelgeval, iemand die misschien op de negende of tiende plek komt. Zeker met dit liedje redt ze het dan echt niet hoor...
Wat ik stiekem hoop is dat 'de buitenlanders' een 'Olsen Brothers' gevoel krijgen bij dit nummer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servi, Sloveni. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?
Misschien zijn wij voor hen wel een soort Montenegro of een soort Zwitserland voor hun, gewoon van die niemandalletjes.
OK, speciaal voor jou:quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
OK, speciaal voor jou:
[JanSmitModus] "Dit kan niet veer mis !!" [/JanSmitModus]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.quote:
Oekrane gaat zeker wel door en zowel Kroati als Bosni en Herzegovina hebben ook wel een hele grote kans. Blijven er twee plaatsen over. Te verdelen over Macedoni, Nederland, Portugal en Estland. Als Joan dan zo zingt, gaat zij echt niet door hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servi, Sloveni. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?
Misschien zijn wij voor hen wel een soort Montenegro of een soort Zwitserland voor hun, gewoon van die niemandalletjes.
Was jij niet degene die zo dolenthousiast was over Sieneke?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.
Ik vind dat deel van de lol. Ik kijk veel liever met het idee "Oeeehhhh, misschien halen we het wel! Het zou zomaar kunnen!" dan "We halen het toch niet, dus ik hoef ook niet enthousiast meer te doen."quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.
Zat ik ook al aan te denken, maar da's wel erg gemeenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk wel dat als we doorgaan de zogeheten golden ticket krijgen.
quote:I thought Joan looked great and is having more and more fun in her performances for The Netherlands - she got a great reception in the hall
Nee hoor. Ik achtte haar alleen minder kansloos dan bijvoorbeeld de Toppers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zo dolenthousiast was over Sieneke?
quote:Serbia is a great opener followed by a fantastic vocal by Macedonia which really engaged the crowd. Joan continues to charm for the Netherlands, along with her banjo player the lovely Mark
quote:NETHERLANDS
Indiana Joan looks so lost and vulnerable onstage bless her. That headress looks ever so heavy too. This is so sweet and I'd love it to qualify. Who put the band so far away from her?
Oh boy, dat klinkt niet bestquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef grazz het volgende:
Video van de generale!!
Mag het hopen dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef roos85 het volgende:
Een slechte generale belooft een goede premire
quote:De Ierse radio-dj Derek Mooney is zelfs zo lyrisch dat hij in zijn nationale show oproept om op Nederland te stemmen.
De Ierse radio-dj Derek Mooney: Joan is als kamillethee: je voelt je direct goed wanneer je haar hoort en ziet. 'Je raakt ontspannen door haar relaxte uitstraling, ze is een heel mooie vrouw. Verder heeft ze een krachtige combinatie in handen: een eenvoudig liedje met een ijzersterke, herkenbare boodschap. Die tooi heeft ze niet nodig, maar die zal ervoor zorgen dat ze bij kijkers op het netvlies gebrand blijft staan.'
Bungelde Joan eerder bij wedkantoren onderaan, nu denken de gokkers van grote spelers als William Hill en Ladbrokes dat Joan de finale gaat halen en daarin ook nog goede kansen heeft. Volgens de Letse tv-maakster Aliyeva Mattuna van het Azerbeidzjaanse tv-station Kepez-tv heeft Joan een belangrijke troef: Iedereen weet dat Joan half Turks is. 'Dat levert heel veel stemmen op in Europa.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aalt-de-finale.dhtml
Ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mag het hopen dat jij gelijk hebt.
quote:18:12 THE NETHERLANDS Joan is next in full headdress and her turquoise outfits. It looks good on screen but her voice is ever so slightly off though. We think she looks a bit tired. The shots of the backing band are good. Overall, it’s not too bad, but I think she needs to step it up a little bit to ensure a qualifying space in this tight semi. At the moment, I think it’s 50/50.
Ze kan ook bewust haar stem sparen. Zat bij Sieneke ook niet iedereen in de stress vanwege haar stem? Ik herinner me een vrij fatsoenlijke uitvoering van het nummer; voor zover je zo'n draak van een nummer "fatsoenlijk" kunt uitvoeren.quote:
Die vent spoort niet. Met zijn enge paspoppen en plastic tentjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Hukkie het volgende:
De Indian Nation is weer niet te spreken over haar voornemen om toch de tooi op te zetten
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
wat een huiliequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Hukkie het volgende:
De Indian Nation is weer niet te spreken over haar voornemen om toch de tooi op te zetten
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
De indianenstam in zijn hoofd praat tegen 'mquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vent spoort niet. Met zijn enge paspoppen en plastic tentjes.
Het is n Nederlandse kerel die zichzelf Indiaan voelt
En maar zeiken over die tooi. Die 'diverse kritiek van natives' waar hij over lult, daar bedoelt hij zijn eigen issues mee.
quote:Joan Franka from the Netherlands performed again with an Indian headdress made of feathers, which symbolizes her beautiful childhood memories. Her song, You And Me, has influences from country music, and she confidently performed it with her small band.
Bosni gaat echt niet onderaan eindigen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Drrk het volgende:
Come on, laat die 2de rehearsal haar weer flink stijgen. Het verschil met alle landen achter ons is nog minder dan 10 punten. Was ik net van plan ontzettend veel waarde te gaan hechten aan de perspoll.
twitter:songfestival twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:15:49Nu in de bus die inmiddels versierd is met Nederlandse vlaggetjes :-)! @JoanFranka #songfestival
reageer retweet
Haha kloptquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh nou ze ziet er nog vrolijk en niet zorgelijk uit
Overigens bedenk ik me (heel stom) nu pas dat we geen ruk aan die Ierse presentator hebben die oproept om op Ned. te stemmen. Ierland stemt morgen helemaal niet
Bij RTL boulevard een stukkie ja. De tekst was wel grappigquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef Greys het volgende:
Mijn zus appt net dat ze Jan Smit z'n You and Me versie leuk vond.
Was dat net op tv? Gemist
Want die zag ze nu pas?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef grazz het volgende:
Joan werd paniekerig bij het zien van haar concurrenten
quote:Inmiddels is Joan alweer aangekomen in de Crystal hall voor de super belangrijke repetitie die op wordt genomen voor de vakjury.
Volgens mij zei ze nog iets als 'dat het nu toch wel heel dichtbij komt'...zal wel spanning wezen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Want die zag ze nu pas?
Of in het begin bedoelt ze?
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
De zenuwen beginnen zo bij me op te spelen...
Het ene moment denk ik dat het gaat lukken, maar het andere moment denk ik weer dat het niks wordt...
Tussen nummer 8 en 20 zit dus 12 puntjes? Valt dus niks over te zeggen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Arcee het volgende:
Ik geloof er eigenlijk helemaal niet meer in.
Kom op jongens! Het is welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Drrk het volgende:
Nederland mag dus mooi met 12 andere landen gaan vechten om plaatsje 7 tot en met 10... Het vertrouwen wordt hier alsmaar kleiner.
zie de 3js. nee dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een slechte generale belooft een goede premire
nummer was goed, uitvoering klote.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |