ik bedoelde dat het wel dance is, maar niet leuk. het is al 19310249182304 keer gedaan wat zij doet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
vind er anders aardig wat dance-invloeden inzitten
Roemeni vond ik juist leuker.quote:
ben het helemaal met je eens. Maar ook de act van IJsland: Within Temptation doet daar zeker niet voor onder...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Precies, goed stel songwriters erbij (die zijn er genoeg) productie in handen van van buuren (al is het niet mijn smaak) en gaan met die banaan. Effe goed naar concerten van Kylie etc kijken, inspiratie vandaan halen, beetje jatten (is nu ook gedaan) en je bent klaar....
Normaal gezien is het plagiaat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Roemeni vond ik juist leuker.
Alleen wel vreemd dat het blijkbaar toegestaan is om hele delen van andere liedjes te kopiren.
het is 100.000 keer gedaan, maar ja.. ze doet nt weer even een ander soort act/choreografie... en huppakee ze staat meteen weer bij de kanshebbers voor de titel. Schijnbaar doen 'wij Nederlanders' dan toch iets verkeerd, als we toch eens die finale willen halenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het wel dance is, maar niet leuk. het is al 19310249182304 keer gedaan wat zij doet.
het gaat om de act, dat daar over nagedacht is. dat is niet gedaan, want op de repetitie moest dat nog gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het is 100.000 keer gedaan, maar ja.. ze doet nt weer even een ander soort act/choreografie... en huppakee ze staat meteen weer bij de kanshebbers voor de titel. Schijnbaar doen 'wij Nederlanders' dan toch iets verkeerd, als we toch eens die finale willen halen
als dit plagiaat is dan is 50% van de nummers die uit komt plagiaatquote:
di 22 mei 2012, 23:58quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef danilel het volgende:
Joan is halverwege de show vertrokken.
Haar manager stelde voor om terug naar het hotel te gaan om uit te rusten zodat ze morgen goed op het podium staat. We hoeven ons geen zorgen te maken zei Joan zelf.
het heeft ook met de act te maken, maar k met het nummer. Bijvoorbeeld het nummer van de Toppers: ook al had je een steengoede act gehad, dat was nit hoog geindigd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gaat om de act, dat daar over nagedacht is. dat is niet gedaan, want op de repetitie moest dat nog gebeuren.
het gaat alleen om de act hoor, kijk naar lordi en hoe die hebben gewonnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het heeft ook met de act te maken, maar k met het nummer. Bijvoorbeeld het nummer van de Toppers: ook al had je een steengoede act gehad, dat was nit hoog geindigd.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:58 schreef Pluto1975 het volgende:
Ben benieuwd hoe het score board van de press er nu uitziet. Uiteindelijk hebben die wel hl erg gelijk gehad so far! (van deze finale alleen Zwitserland als non kwalifier....Hongarije (als ik me niet vergis) ervoor in de plaats....
Stel dat die scores nou eens werkelijkheid worden aankomende donderdag.......dan is er hoop!
(en laten we nu niet ineens Joan gaan afkraken, want het is een heerlijk wijf en een heerlijke stem...a la Imogen Heap)
twitter:eurovisionpress twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 19:07:15The latest press voting in the press centre #eurovision
reageer retweet
Ik vond Lordi verschrikkelijk, maar een slecht nummer kan je het inderdaad niet noemen. Ik zou nu nog steeds het refrein kunnen zingen/blren..quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Lordi had geen slecht liedje.
Mensen noemen het alleen slecht vanwege de maskers die ze droegen en omdat het geen standaard Eurovisieliedje is.
die gast kon niet eens zingen johquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Lordi had geen slecht liedje.
Mensen noemen het alleen slecht vanwege de maskers die ze droegen en omdat het geen standaard Eurovisieliedje is.
Slowakije en Bulgarije onderaan, maar Zweden en Servi bovenaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:eurovisionpress twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 19:07:15The latest press voting in the press centre #eurovision [ link | afbeelding ] reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:38 schreef grazz het volgende:
Joan op het Duitse feestje. Wat een gave covers!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef grazz het volgende:
Joan op MTV Oekraine. Vanaf 00:54 waarin ze de hoofdtooi uitlegt.
Bij zuke muziek hoor je ook niet te zingen, maar te schreeuwen.quote:
Ik ben nooit positief geweest over Joan en al helemaal niet over haar stem ...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:58 schreef Pluto1975 het volgende:
(en laten we nu niet ineens Joan gaan afkraken, want het is een heerlijk wijf en een heerlijke stem...a la Imogen Heap)
zo lust ik er nog wel een paar, volgens mij staat die S in ESF niet voor schreeuwen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij zuke muziek hoor je ook niet te zingen, maar te schreeuwen.
ik zie jou sowieso niet zovaak iets positiefs postenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben nooit positief geweest over Joan en al helemaal niet over haar stem ...
Songcontest, liedjesfestival dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo lust ik er nog wel een paar, volgens mij staat die S in ESF niet voor schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |