quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat ze wel eens een slimme truc kan toepassen door in de jury-rehearsal zonder tooi maar met een enkele veer te zingen, om in de echte halve finale wl de tooi op te zetten... dat zou wel maximaal rendement genereren denk ik
Hoe iedereen meezingtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:38 schreef grazz het volgende:
Joan op het Duitse feestje. Wat een gave covers!
TROSquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ze zo doordacht zijn in de Nederlandse delegatie... ik denk het niet... maar als die hoofdtooi een probleem is dan zal dat meer in de jurystemmen zitten dan in de televote
Me 2, wat zou het gaaf zijn als het publiek dat donderdag ook zou doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe iedereen meezingt. Ik kan daar erg gelukkig van worden
.
Mogen ze donderdag stemmen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef Toposcoupe het volgende:
Wat zou de Albanese vakjury van You and Me vinden? Het land dat 10 punten aan De Toppers gaf...
Nee die stemmen vanavondquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je alle nummers van de eerste halve finale (vanavond dus) hebt gehoord, zou zelfs jij - denk ik - zeggen dat Joan fluitend door was gegaan als ze vanavond had gemoetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef HiZ het volgende:
Ik schat in dat dit jaren 90 nummertje voor de zoveelste keer veroorzaakt dat Nederland niet in de finale komt.
Ik vind het leuker om volledig onvoorbereid te gaan kijken, en de rest kan dus heel erg zijn. Maar ik vind dit liedje (en de zangeres) helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je alle nummers van de eerste halve finale (vanavond dus) hebt gehoord, zou zelfs jij - denk ik - zeggen dat Joan fluitend door was gegaan als ze vanavond had gemoeten
Oh dat kan uiteraard, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om volledig onvoorbereid te gaan kijken, en de rest kan dus heel erg zijn. Maar ik vind dit liedje (en de zangeres) helemaal niks.
Was het wel van plan. Zit trouwens wel te balen want ik had een beetje gehoopt dat mijn nieuwe TV er vandaag zou zijn, maar die heb ik nu morgen pas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan uiteraard, smaken verschillen.
Maar ik denk als je vanavond hebt gekeken en je vergelijkt het, dat je het dan zo slecht nog niet vindtGewoon zeggen als je dat wel vindt straks na afloop uiteraard, ben wel benieuwd
Kom je mee posten in het live topic?
Heb je dan geen tv dus, of een oudere tv?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Was het wel van plan. Zit trouwens wel te balen want ik had een beetje gehoopt dat mijn nieuwe TV er vandaag zou zijn, maar die heb ik nu morgen pas.
Oude TV nog, dus ik denk dat ik gewoon daarop kijk en op m'n laptop schrijfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dan geen tv dus, of een oudere tv?
Want in het live topic staat een linkje waarmee je FOK! en het Eurovisie naast elkaar op je computerscherm kunt krijgen
Bedoel je een stream? Kun je de link misschien hier even plaatsen? Ik kan 'm namelijk niet vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dan geen tv dus, of een oudere tv?
Want in het live topic staat een linkje waarmee je FOK! en het Eurovisie naast elkaar op je computerscherm kunt krijgen
Hier staat hetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je een stream? Kun je de link misschien hier even plaatsen? Ik kan 'm namelijk niet vinden.
Bedankt!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staat het
[LIVE] Vanavond 1e halve finale Eurovisie Songfestival 2012 #1
Linkt als het goed is naar post nummer 60 in het [LIVE] topic. Kan je daar straks lekker mee posten
Weer iets gestegen vandaag:quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jammer dat ik nu britt EN Ymke moet missen..
Griekenland gaat altijd door, dus dat betekent niks.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef aaron001 het volgende:
Griekenland gaat ook door vanaf de derde plaats, dus dat maakt niets uit. Ook is er het voordeel dat je nu alleen maar het laatste kwartier kunt stemmen, waardoor het niet zo heel veel uitmaakt vanaf welke startpositie je zingt.
Nederland = Oostenrijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef DUK het volgende:
Perspoll had 9 van de 10 finalisten goed. Het is Hongarije ipv Oostenrijk.
Als de tweede halve finale ook zo goed wordt voorspeld zit NL erbij..
Of het is Nederland die ze verkeerd voorspeld hebben... Nederland schommelt naar mijn idee tussen de 8e en de 12e plek. Zo vervelend dat we nog geen enkel jaar met een gerust gevoel de halve finale in hebben kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef DUK het volgende:
Perspoll had 9 van de 10 finalisten goed. Het is Hongarije ipv Oostenrijk.
Als de tweede halve finale ook zo goed wordt voorspeld zit NL erbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |