mooiste tot nu toequote:
OEH OEH OEH dat klinkt al wel hoopvol!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb wel de linkjes gevonden, maar ze zijn nog niet online.
De 1e generale van semi1 is al begonnen dat moeten we dus missen.quote:
Want dat linkje ging niet werken?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De 1e generale van semi1 is al begonnen dat moeten we dus missen.
De kans is altijd aanwezig dat de streams alleen werken bij de officiële shows, maar dat zal de toekomst uitwijzen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Want dat linkje ging niet werken?![]()
Dus dikke kans dat het bij de andere generales ook niet gaat werken?
Of begrijp ik het dan verkeerd?
Haar ogen, de vorm van haar gezicht.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt LELIJK lelijk?
Ik bedoel, het kan je smaak niet zijn, maar wat vind je er precies lelijk aan dan?
Haar haar? Haar ogen?
[sub]Oprecht benieuwd naar![]()
Stel je niet zo aan, man.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Haar ogen, de vorm van haar gezicht.
Eigenlijk gewoon haar hele hoofd.
Dan sporen er wel meer mensen niet, want ik ben niet de enige die dat vindt.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, man.Als je haar echt lelijk vindt, spoor je niet.
Karma, omdat je slecht sprak over Joan.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
YouTube![]()
![]()
heeft weer kuren: alle video's stoppen na ongeveer 10 seconden.
Is er een andere site waar ik de liedjes kan beluisteren?
Mooie foto.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Karma, omdat je slecht sprak over Joan.
http://grimbo1976.wordpress.com/2012/04/28/indianenfetish/quote:Indianenfetish
Ik ben er niet trots op, maar het is wel belangrijk dat ik zaken met jullie blijf delen. Ook de minder fraaie. Dus laat ik u even weten dat ik uw bezwaren omtrent het songfestival gehoord heb en het er grotendeels mee eens ben. Maar toch, ik blijf licht erotisch geprikkeld worden door de slaapkamerstem van Joan Franka.
Mea Culpa.
Ja, die is ook lekker stevig.quote:
Joh, die boys zijn volgens mij cowboys en er zit inmiddels een viool in het liedje.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef marcodej het volgende:
In potentie het leukste liedje van de halve finale. Maar de tooi, waar voor de buitenstaander geen enkele gedachte of functie lijkt achter te zitten, en die knullige mooiboys op de achtergrond zorgen er weer voor dat Nederland weer niet door lijkt te gaan.
Jammer dat de performance weer niet goed is uitgewerkt.
Joan is inderdaad gewoon een leuke vrouw. Ik vind dat ze al een heel wat leukere en sympathiekere uitstraling heeft dan Linda Wagenmakers of Glennis Grace, om maar wat arrogante figuren uit het verleden te noemen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
Echt lelijk lelijk is ze niet. Mssr ook geen schoonheid. Gewoon, leuk. Dat wel.
Linda Wagenmakers was idd heeeel erg irritant in 2000. Zij liep, overal waar ze maar kon, te schreeuwen om aandacht in Stockholm. Letterlijk. Maar dat overdreven vrolijke is iets waar meer musicalsterren last van hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Joan is inderdaad gewoon een leuke vrouw. Ik vind dat ze al een heel wat leukere en sympathiekere uitstraling heeft dan Linda Wagenmakers of Glennis Grace, om maar wat arrogante figuren uit het verleden te noemen.
Die mensen weten helemaal niets. NIETS!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Arcee het volgende:
Kansen op Unibet zakken steeds verder weg:
Eurovision 2012 - Semi Final 2: To qualify for the Final
24-03: 1,72 Ja - 2,00 Nee
31-03: 2,00 Ja - 1,72 Nee
30-04: 2,20 Ja - 1,60 Nee
18-05: 2,55 Ja - 1,45 Nee
19-05: 2,90 Ja - 1,35 Nee
21-05: 4,00 Ja - 1,20 Nee
Of de kansen op een flinke winst nemen toe, het is maar hoe je het wilt zien.
Hoe doe je dat, en waar enzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die odds zijn wel belachelijk hoor...
Ik ga toch nog maar eens 5 EUR op Joan inzetten vandeweek dat ze er doorheen komt...
Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.quote:
quote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend zal trouwens het [LIVE] topic vast hier in ESF verschijnen voor de eerste halve finale morgenavond!Kunnen jullie het topic vast volgen enzo.
Bij deze een kick gegeven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenochtend zal trouwens het [LIVE] topic vast hier in ESF verschijnen voor de eerste halve finale morgenavond!Kunnen jullie het topic vast volgen enzo.
We kunnen toch gewoon doorgaan waar we een jaar geleden zijn gebleven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:32 schreef Greys het volgende:
Er komt morgenochtend een nieuwe
Met een OP met info enzo over morgenavond. zal voor tienen verschijnen
Dat oude topic heeft info in de OP staan die niet klopt, en aangezien het een reeks is komt dan die foute info steeds weer voorbijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon doorgaan waar we een jaar geleden zijn gebleven.
Thanksquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic #2.![]()
Je kunt daar ook vragen stellen als het je na die korte uitleg in die post waar de link heen gaat niet lukt!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef Supermen12 het volgende:
Ik hou volvertrouwen dat Joan de finale haalt.. Go Nederland!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |