Wil je alvast even testen?? Dan kill ik gup evenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Playlist staat klaar, hopelijk doet alles het straks (omg, over minder dan twee uur alweer!)
Ja doe maar, dan blijf ik wel in de lucht tot 20.00 uur met wat beatlesmuziek.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je alvast even testen?? Dan kill ik gup even
Gup is uit!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja doe maar, dan blijf ik wel in de lucht tot 20.00 uur met wat beatlesmuziek.
Ja ik ook geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij doet ie het. Nu helter skelter.
Dat eerste is een beetje mijn schuldquote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef Fred_B het volgende:
De aankondiging was wel een beetje laat. Maar ik luister natuurlijk mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Ik ga luisteren!Nee Erik gaat niet pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is nou een hitlijst zonder DJquote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Dat durf ik niet
. En ik woon in een gehorig huis dus dan voel ik me afgeluisterd
. Maaaar misschien volgend jaar
?
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Allemaal even deze site erbij houden:
http://www.diggiloo.net
Daar staan alle lyrics van alle songfestivalnummers
Meezingen
Och, als iedereen nou gewoon even een paar seconden der oren dicht doet, dan ben ik de enige die luistert.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Dat durf ik niet
. En ik woon in een gehorig huis dus dan voel ik me afgeluisterd
. Maaaar misschien volgend jaar
?
Ik kan een iemand noemen die slechter is dan Dekker en dat is Claudia de Breij.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is nou een hitlijst zonder DJ![]()
En slechter dan Daniël Dekker wordt het echt niet hoor
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja Erik, je moet nu wel even aan alle luisteraars verantwoording afleggen
Mondeling
Gewoon omdat we benieuwd naar je stem zijn
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Peter het volgende:
Marc AnthonyKan die volgend jaar voor NL meedoen?
Niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waar kan je trouwens op Radio 49 het volume regelen?
Hij ging zijn PC opnieuw opstartenquote:
Als je op de pop up klikt kun je dat regelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waar kan je trouwens op Radio 49 het volume regelen?
En wat deed dat mens, die zichzelf muziekbot noemt, daar eigenlijk?quote:
Ook een paar gesproken woordjes?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, alles liep vast, maar er komt muziek aan!
Ja hequote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Peter het volgende:
Heeft er iemand iets te drinken voor die schorre dame?
Dat durf ik mijn arme computertje nu al helemaal niet aan te doenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook een paar gesproken woordjes?
Juist wel joh, verdiende loon voor vastlopen enzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat durf ik mijn arme computertje nu al helemaal niet aan te doen.
Je hebt toch wel een leuke anekdote klaar voor bij elk nummer?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat durf ik mijn arme computertje nu al helemaal niet aan te doen.
Nee dusquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een leuke anekdote klaar voor bij elk nummer?
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een leuke anekdote klaar voor bij elk nummer?
I is a little dissapoint.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.
Volgend jaar dit iets beter voorbereiden. Dan doe ik wel praten en leuke weetjes enzo. Beloofd
!
Hou op hou opquote:
In ider geval wel Mormoons. Amerikaans weet ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De Herreys zijn oorspronkelijk toch Amerikaanse mormonen?
Das alvast een goed begin, achtergrond info over de nummers.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
In 1983 won Corinne Hermès met dit nummer, de vijfde keer dat Luxemburg won.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee he, dat dacht ik ook alquote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt zuiver zingt ze niet he? Dit is een live opname omdat ik geen betere versie kon vinden.
Maar dan wel 20 jaar er tussen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 20:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee he, dat dacht ik ook al
Hierna nog één nummer en dan twee keer Carola
Nee joh, allesh kom goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog steeds het gevoel dat mijn computer elk moment eruit kan klappen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt zuiver zingt ze niet he? Dit is een live opname omdat ik geen betere versie kon vinden.
Nog een Zweedse winnaar die nogal in de Here isquote:Op maandag 21 mei 2012 20:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee he, dat dacht ik ook al
Hierna nog één nummer en dan twee keer Carola
De Nederlandse versie?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Fred_B het volgende:
Främling stond ooit nog in de Truttige 80 trouwens
Ja dat hebben we gisteren allemaal gezien in de docu op SBSquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Sakis.
En in het jaar dat hij het Songfestival presenteerde was er natuurlijk de Paul de Leeuw Kalisperma-affaire bij het voorlezen van de punten.
Hoiquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Sakis.
En in het jaar dat hij het Songfestival presenteerde was er natuurlijk de Paul de Leeuw Kalisperma-affaire bij het voorlezen van de punten.
Helaas voor jou, openlijk homoquote:
Hallelujah komt over een paar nummers alquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik niet had gestemdMijn favoriet is Hallelujah, maar ik zie dat die er ook in staat
En Oppa natuurlijk van Griekenland
Maar die staat er niet in.
Rokjes uit is al veeel eerder gedaanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En nu zijn de rokjes net uitgegaan
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Was dit de album versie van Shake it?
Moet zeggen dat ik de live versie op het esf beter vond, zat veel meer enthousiasme in.
Opgezet, Save your Kisses is ook leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hallelujah komt over een paar nummers al.
Hij is de pappa hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Pedolied. Eindigt met "even though you're only three".
Jah, moet je tegenwoordig proberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat noem ik nou niet echt pedo in deze contextquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje geld voor een beetje liefde ...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
GMTAquote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje geld voor een beetje liefde ...
Inderdaadquote:
Ja valt me nu ook eigenlijk pas opquote:
Turkijke 2010 dacht ik.quote:
Youtube gecheckt en het was een slijptol. Nog coolerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
De act vond ik ook gaaf. Stond daar niet een vrouw in pantser vuur te spuwen of zo?
Zo heet de groepquote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
De titel, Manga, komt me gek genoeg wel bekend voor (en niet van de strips).
Oh OKquote:Op maandag 21 mei 2012 20:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zo heet de groep
All we need is lightning!
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mis je toelichtend commentaar in de uitzending Erik
Mee eens.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vond en vind het nog steeds een nummer van niks
Zijn dat alleen de luisteraars via de site, of tellen de media player mensen (quote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
There are currently 27 listeners tuned into this station!
Ow dat weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn dat alleen de luisteraars via de site, of tellen de media player mensen () ook mee?
QFT!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit zo'n stom onorigineel nummer.
Ja, afgekeurd toenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Toposcoupe het volgende:
Dit nummer was toch oorspronkelijk voor Zweden (melodifestivalen) geschreven?
Nee hoor?quote:
Nou, gelukkig komt er kwaliteit voor in de plaats...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, er ging iets fout ofzo, niet goed geript dat nummer
Ik vind het wel leuk om ook eens wat nummers te horen die niet zo uitgekauwd zijn ondertussen. En er komen ook nog genoeg klassiekers aan die je lekker mee kan zingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zit er toch veel slechte muziek tussen, te weinig Fokkers die de jaren 70 en 80 songfestivalnummers wisten te waarderen
ik was zeker de enige die er goeiemorgen in had gezetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om ook eens wat nummers te horen die niet zo uitgekauwd zijn ondertussen. En er komen ook nog genoeg klassiekers aan die je lekker mee kan zingen..
Same here. Beetje van die niemendalletjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik hoor toch ook best veel nummers die ik absoluut niet meer herken.
Hij is wel een beetje anders inderdaad. Het eind is ook anders volgens mijquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is dit de versie nadat ze gewonnen hebben.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig over een paar nummers Fly on the wings of love.
quote:
dat komt omdat je vergissinkjes niet opvangt met een vlotte babbelquote:
quote:
Hey, wil jij er ff niet voor zorgen dat ik straks nooit meer normaal naar m'n favoriete nummer kan luisteren?quote:
Nils Holgersson! Bon Voyaaaaaaaage!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef UltraR het volgende:
Ik vind dit net een tune voor een kinderserie. Vrouwtje theelepel ofzo.
Ik vanwege Celine Dionquote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik zo een irritant nummer, vanwege de overdreven uitspraak.
Kun jij Erik niet zo ver krijgen dat hij even een woordje of twee spreekt?quote:
volgens mij hoor ik hem nu op de achtergrond meezingenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kun jij Erik niet zo ver krijgen dat hij even een woordje of twee spreekt?
Volgend jaar duopresentatie van Erik en mijquote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kun jij Erik niet zo ver krijgen dat hij even een woordje of twee spreekt?
Het jaar daarna dan drie? Het lijkt het songfestival wel, het worden er steeds meerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgend jaar duopresentatie van Erik en mij
Zou helemaal mooi wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij hoor ik hem nu op de achtergrond meezingen
Deal.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgend jaar duopresentatie van Erik en mij
Cool Vibes?quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Dit had in een ander jaar gewoon dik gewonnen denk ik.... maar 1998 is misschien wel het sterkste ESF van de afgelopen 20 jaar
Erik is sowieso hoe dan ook een heldquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Erik is sowieso een held dat we dit zo kunnen doen
Neki mi ne svane vond ik ook echtquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zeker weten
En Neka mi ne svane was eigenlijk toch wel het mooiste met die jurk die tevoorschijn kwam
Trouwens nu Lane moje, ook een topper
Jazeker. Nije ljubav stvar heeft niet dat spannende van de Balkan, al is het na het eerste refrein wel evenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neki mi ne svane vond ik ook echt
Lane Moje is toch een stuk beter dan zijn lied van dit jaar...
Eh, veel kijkers spreken/verstaan Engels, hadden misschien een andere gedachte bij Ding-a-Dong en bim bam bom.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ding-A-Dong... ik heb eigenlijk nooit kunnen verklaren waarom dat lied dan WEL won
waar gaat het over?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Oeh Gente di Mare
Een van de mooiste Italiaanse liedjes ever
Volaré was ook esf toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Oeh Gente di Mare
Een van de mooiste Italiaanse liedjes ever
Ja. IK zit echt te balen want er loopt nog steeds vanalles vast.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef Peter het volgende:
Hapert je verbinding/pc soms een beetje Erik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |