Cool Vibes?quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Dit had in een ander jaar gewoon dik gewonnen denk ik.... maar 1998 is misschien wel het sterkste ESF van de afgelopen 20 jaar
Erik is sowieso hoe dan ook een heldquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Erik is sowieso een held dat we dit zo kunnen doen
Neki mi ne svane vond ik ook echtquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zeker weten
En Neka mi ne svane was eigenlijk toch wel het mooiste met die jurk die tevoorschijn kwam
Trouwens nu Lane moje, ook een topper
Jazeker. Nije ljubav stvar heeft niet dat spannende van de Balkan, al is het na het eerste refrein wel evenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neki mi ne svane vond ik ook echt
Lane Moje is toch een stuk beter dan zijn lied van dit jaar...
Eh, veel kijkers spreken/verstaan Engels, hadden misschien een andere gedachte bij Ding-a-Dong en bim bam bom.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ding-A-Dong... ik heb eigenlijk nooit kunnen verklaren waarom dat lied dan WEL won
waar gaat het over?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Oeh Gente di Mare
Een van de mooiste Italiaanse liedjes ever
Volaré was ook esf toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Oeh Gente di Mare
Een van de mooiste Italiaanse liedjes ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |