Ja valt me nu ook eigenlijk pas opquote:
Turkijke 2010 dacht ik.quote:
Youtube gecheckt en het was een slijptol. Nog coolerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
De act vond ik ook gaaf. Stond daar niet een vrouw in pantser vuur te spuwen of zo?
Zo heet de groepquote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
De titel, Manga, komt me gek genoeg wel bekend voor (en niet van de strips).
Oh OKquote:Op maandag 21 mei 2012 20:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zo heet de groep
All we need is lightning!
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mis je toelichtend commentaar in de uitzending Erik
Mee eens.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vond en vind het nog steeds een nummer van niks
Zijn dat alleen de luisteraars via de site, of tellen de media player mensen (quote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
There are currently 27 listeners tuned into this station!
Ow dat weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn dat alleen de luisteraars via de site, of tellen de media player mensen () ook mee?
QFT!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit zo'n stom onorigineel nummer.
Ja, afgekeurd toenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Toposcoupe het volgende:
Dit nummer was toch oorspronkelijk voor Zweden (melodifestivalen) geschreven?
Nee hoor?quote:
Nou, gelukkig komt er kwaliteit voor in de plaats...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, er ging iets fout ofzo, niet goed geript dat nummer
Ik vind het wel leuk om ook eens wat nummers te horen die niet zo uitgekauwd zijn ondertussen. En er komen ook nog genoeg klassiekers aan die je lekker mee kan zingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zit er toch veel slechte muziek tussen, te weinig Fokkers die de jaren 70 en 80 songfestivalnummers wisten te waarderen
ik was zeker de enige die er goeiemorgen in had gezetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om ook eens wat nummers te horen die niet zo uitgekauwd zijn ondertussen. En er komen ook nog genoeg klassiekers aan die je lekker mee kan zingen..
Same here. Beetje van die niemendalletjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik hoor toch ook best veel nummers die ik absoluut niet meer herken.
Hij is wel een beetje anders inderdaad. Het eind is ook anders volgens mijquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is dit de versie nadat ze gewonnen hebben.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig over een paar nummers Fly on the wings of love.
quote:
dat komt omdat je vergissinkjes niet opvangt met een vlotte babbelquote:
quote:
Hey, wil jij er ff niet voor zorgen dat ik straks nooit meer normaal naar m'n favoriete nummer kan luisteren?quote:
Nils Holgersson! Bon Voyaaaaaaaage!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef UltraR het volgende:
Ik vind dit net een tune voor een kinderserie. Vrouwtje theelepel ofzo.
Ik vanwege Celine Dionquote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik zo een irritant nummer, vanwege de overdreven uitspraak.
Kun jij Erik niet zo ver krijgen dat hij even een woordje of twee spreekt?quote:
volgens mij hoor ik hem nu op de achtergrond meezingenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kun jij Erik niet zo ver krijgen dat hij even een woordje of twee spreekt?
Volgend jaar duopresentatie van Erik en mijquote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kun jij Erik niet zo ver krijgen dat hij even een woordje of twee spreekt?
Het jaar daarna dan drie? Het lijkt het songfestival wel, het worden er steeds meerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgend jaar duopresentatie van Erik en mij
Zou helemaal mooi wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij hoor ik hem nu op de achtergrond meezingen
Deal.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgend jaar duopresentatie van Erik en mij
Cool Vibes?quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Dit had in een ander jaar gewoon dik gewonnen denk ik.... maar 1998 is misschien wel het sterkste ESF van de afgelopen 20 jaar
Erik is sowieso hoe dan ook een heldquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Erik is sowieso een held dat we dit zo kunnen doen
Neki mi ne svane vond ik ook echtquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zeker weten
En Neka mi ne svane was eigenlijk toch wel het mooiste met die jurk die tevoorschijn kwam
Trouwens nu Lane moje, ook een topper
Jazeker. Nije ljubav stvar heeft niet dat spannende van de Balkan, al is het na het eerste refrein wel evenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neki mi ne svane vond ik ook echt
Lane Moje is toch een stuk beter dan zijn lied van dit jaar...
Eh, veel kijkers spreken/verstaan Engels, hadden misschien een andere gedachte bij Ding-a-Dong en bim bam bom.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ding-A-Dong... ik heb eigenlijk nooit kunnen verklaren waarom dat lied dan WEL won
waar gaat het over?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Oeh Gente di Mare
Een van de mooiste Italiaanse liedjes ever
Volaré was ook esf toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Oeh Gente di Mare
Een van de mooiste Italiaanse liedjes ever
Ja. IK zit echt te balen want er loopt nog steeds vanalles vast.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef Peter het volgende:
Hapert je verbinding/pc soms een beetje Erik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |