De Nederlandse versie?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Fred_B het volgende:
Främling stond ooit nog in de Truttige 80 trouwens
Ja dat hebben we gisteren allemaal gezien in de docu op SBSquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Sakis.
En in het jaar dat hij het Songfestival presenteerde was er natuurlijk de Paul de Leeuw Kalisperma-affaire bij het voorlezen van de punten.
Hoiquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Sakis.
En in het jaar dat hij het Songfestival presenteerde was er natuurlijk de Paul de Leeuw Kalisperma-affaire bij het voorlezen van de punten.
Helaas voor jou, openlijk homoquote:
Hallelujah komt over een paar nummers alquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik niet had gestemdMijn favoriet is Hallelujah, maar ik zie dat die er ook in staat
En Oppa natuurlijk van Griekenland
Maar die staat er niet in.
Rokjes uit is al veeel eerder gedaanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En nu zijn de rokjes net uitgegaan
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Was dit de album versie van Shake it?
Moet zeggen dat ik de live versie op het esf beter vond, zat veel meer enthousiasme in.
Opgezet, Save your Kisses is ook leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hallelujah komt over een paar nummers al.
Hij is de pappa hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Pedolied. Eindigt met "even though you're only three".
Jah, moet je tegenwoordig proberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat noem ik nou niet echt pedo in deze contextquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje geld voor een beetje liefde ...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
GMTAquote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje geld voor een beetje liefde ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |