Herkenning haha, maar waarom zou je iedereen gaan vertellen dat je 's avonds songfestival kijkt? Songfestival kijken is best hip, vooral op twitter. Zijn zat mensen bij mij in de klas die ook meetwitteren, dat is soms nog leuker dan die hele avond. Maarja niemand weet dan ook van mijn obsessie, die ik zelf overigens ook niet begrijp.. Hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En nu komt altijd weer de periode dat ik op school moet gaan bekennen dat ik 's avonds songfestival kijk in plaats van voetbal en dat ik het songfestival leuk vind en dat ik geen homo ben en dat het helemáál geen Oostblok-feestje is en dat het nummer van Joan echt niet verkeerd is![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg je dat er zelf automatisch bij? "Maar ik ben geen homo"?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En nu komt altijd weer de periode dat ik op school moet gaan bekennen dat ik 's avonds songfestival kijk in plaats van voetbal en dat ik het songfestival leuk vind en dat ik geen homo ben en dat het helemáál geen Oostblok-feestje is en dat het nummer van Joan echt niet verkeerd is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden, trouwensquote:Op zondag 20 mei 2012 21:50 schreef Fred_B het volgende:
Dat relateren van het ESF aan homo's en dergelijke is volgens mij in Nederland wel veel sterker dan in andere landen. Als ik nu hier in België op het werk over het ESF begin, kijkt niemand daar vreemd van op. Het is overigens wel zo dat er veel mensen oprecht totaal geen interesse in hebben, maar nooit om de negatieve vooroordelen die in Nederland zo gebruikelijk zijn.
Het lijkt me ook meer dan logisch dat als er 2,5 miljoen mensen naar het songfestival kijken het niet alleen maar nichtenclubjes zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden, trouwensEn waarom ook niet.
Ik vind het dus altijd juist wel heel stoer ende mannelijk, als een hetero man niet meteen bang is om als homo bestempeld te worden, maar gewoon durft te zeggen dat ie het leuk vindt (als dat ook zo is, dus). Die zich niet meteen 'bedreigd' voelen in hun mannelijkheidquote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef aaron001 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook meer dan logisch dat als er 2,5 miljoen mensen naar het songfestival kijken het niet alleen maar nichtenclubjes zijn
Ik ken maar weinig mannen (hetero) jammer genoeg, echt op 1 hand te tellen, die niet met 'Songfestivalquote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt het ook gewoon leuk. Net als de meeste exen, wijlen mijn vader en vele andere mannen. Dat het schijnbaar iets voor homo's is realiseerde ik me pas een paar jaar geleden. Voor mij valt het eerder in den categorie ouderwetse-familieshows.
3e klasquote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef aaron001 het volgende:
[..]
Herkenning haha, maar waarom zou je iedereen gaan vertellen dat je 's avonds songfestival kijkt? Songfestival kijken is best hip, vooral op twitter. Zijn zat mensen bij mij in de klas die ook meetwitteren, dat is soms nog leuker dan die hele avond. Maarja niemand weet dan ook van mijn obsessie, die ik zelf overigens ook niet begrijp.. Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Dat laatste doe ik ook. Ik vind dat namelijk helemaal geen issuequote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg je dat er zelf automatisch bij? "Maar ik ben geen homo"?
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor![]()
En weten ze het nog niet van je inmiddels dan, dat je van het songfestival houdt?
Mochten ze vragen 'oh ben je dan homo', je klasgenoten, dan zeg je toch gewoon 'Nee, maar was het een probleem geweest als het wel zo was??'.
Loveless loopt achterquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden, trouwensEn waarom ook niet.
Ik had vorig jaar eens een heel onderzoek gedaan waaruit bleek dat het hartstikke meeviel met die Oostbloklanden en hier gepost tegen een ESF-scepticus. Maar ja, ze willen dan weer geen cijfers zien en ze weten het toch weer beter hequote:Op zondag 20 mei 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het dus altijd juist wel heel stoer ende mannelijk, als een hetero man niet meteen bang is om als homo bestempeld te worden, maar gewoon durft te zeggen dat ie het leuk vindt (als dat ook zo is, dus). Die zich niet meteen 'bedreigd' voelen in hun mannelijkheid
[..]
Ik ken maar weinig mannen (hetero) jammer genoeg, echt op 1 hand te tellen, die niet met 'Songfestival' reageren als ik het er over heb. Maar die ondertussen wel altijd een mening hebben over het liedje, over wat we dit jaar nu weer fout doen, wat de artiest draagt etc. Ze hebben altijd best veel te melden over iets dat ze niet interesseert
![]()
![]()
En vroeger bij ons thuis keken we ook met mijn vader, moeder en zusje. Met puntenlijstjes. En borrelnoten
Wat ik BHFH elders in ESF zag roepen... het is gewoon een tof muziekfestival waar jaarlijks altijd wel één of meerdere pareltjes van nummers tussen zitten. Uiteraard worden die paar echt goede nummers geflankeerd door allerhande rariteiten en uitschieters in negatieve zin, maar al met al is het gewoon een enorm goed georganiseerd massaal muziekfestival waar altijd je altijd wel weer een memorabel nummer aan overhoudtquote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn vriendin snapt er niks van. Ze vindt het wel leuk en kijkt ook graag, maar ze vind het maar raar dat ik al die liedjes al een keer heb gehoord. Of dat ik op vrijdagavond ook nog eens de generale repetitie op een streampje zit te kijken. En ik probeer mijn vrienden het niet eens meer uit te leggen, vergeefse moeite.
Ik had aangetoond dat het alleen in 2007 duidelijk Oostblok was. En wat betreft punten toewerpen; dat doen Scandinavië, Ierland en de Baltische staten toch ook continu met elkaar? En Griekenland en Cyprus, Engeland, Malta en Cyprus, Duitsland en Oostenrijk, Italië en San Marino en Spanje, Frankrijk en Portugal. Misschien ziet het er alleen erger uit omdat Nederland eigenlijk alleen maar België heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik ben stiekem ook van mening dat het heus nog wel een béétje een Oostblokfeestje is
Maar al lang niet meer zo erg als jaren geleden![]()
Maar je zult zien dat er écht wel weer buurlanden elkaar punten gaan toewerpen enzo. Dat zal ook nooit weggaan. Alleen mede door de terugkeer van de vakjury is het zo dat als je gewoon een ECHT goed nummer hebt, je het dan alsnog kunt winnen, ondanks de vriendjespunten.
Het is echt wel toffe zaterdagavondtelevisie!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik BHFH elders in ESF zag roepen... het is gewoon een tof muziekfestival waar jaarlijks altijd wel één of meerdere pareltjes van nummers tussen zitten. Uiteraard worden die paar echt goede nummers geflankeerd door allerhande rariteiten en uitschieters in negatieve zin, maar al met al is het gewoon een enorm goed georganiseerd massaal muziekfestival waar altijd je altijd wel weer een memorabel nummer aan overhoudt
Is ook zoquote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik had aangetoond dat het alleen in 2007 duidelijk Oostblok was. En wat betreft punten toewerpen; dat doen Scandinavië, Ierland en de Baltische staten toch ook continu met elkaar? En Griekenland en Cyprus, Engeland, Malta en Cyprus, Duitsland en Oostenrijk, Italië en San Marino en Spanje, Frankrijk en Portugal. Misschien ziet het er alleen erger uit omdat Nederland eigenlijk alleen maar België heeft.
4e klasquote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
3e klas
Waarom ik het trouwens zou zeggen? Ik ben er echt enthousiast over en ik vind dat je dat gewoon mag laten merken. Ik vind dat je voor je gedachten uit moet kunnen komen en dat je die moet kunnen verdedigen.
Nee die ligt al op bed. Rust is goed voor d'r.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
Maar ik ben al erg tevreden met de terugkeer van de vakjury.
De winnaar van vorig jaar snap ik alleen nog steeds niet, maar dat is echt persoonlijk![]()
Wat zou Joan nu aan het doen zijn?
Zou haar feestje nog bezig zijn?
van vorig jaar draai ik nog steeds af en toe de nummers van Bosnie-Herzegovina (love in rewind) , georgië (one more day), Lipstick van Ierland en I love belarus van wit rusland.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik BHFH elders in ESF zag roepen... het is gewoon een tof muziekfestival waar jaarlijks altijd wel één of meerdere pareltjes van nummers tussen zitten. Uiteraard worden die paar echt goede nummers geflankeerd door allerhande rariteiten en uitschieters in negatieve zin, maar al met al is het gewoon een enorm goed georganiseerd massaal muziekfestival waar altijd je altijd wel weer een memorabel nummer aan overhoudt
Ik hoop zo dat die stream weer werkt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn vriendin snapt er niks van. Ze vindt het wel leuk en kijkt ook graag, maar ze vind het maar raar dat ik al die liedjes al een keer heb gehoord. Of dat ik op vrijdagavond ook nog eens de generale repetitie op een streampje zit te kijken. En ik probeer mijn vrienden het niet eens meer uit te leggen, vergeefse moeite.
Ik vind haar echt lelijk.quote:
Ik ook, heb je al wat gevonden?quote:Op maandag 21 mei 2012 07:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die stream weer werkt.
Ja ja ja ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden
Ik kan het ook niet laten om minstens een keer per dag dit topic te checken voor alle nieuwtjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme Man..,quote:Op maandag 21 mei 2012 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn man gaat dit jaar voor het eerst met mij meekijken ..morgen ,donderdag en zaterdag. Nu zullen jullie denken. waar was ie dan vorige jaar?, gewoon thuis ...Maar wij hebben twee televisíe's. Dus ging ik vorig jaar alleen kijken. Dit jaar gaan wij samen in de woonkamer kijken en gaan wij raden wie er doorgaan![]()
Of kijk je als wederdienst mee naar de Tour de France de Olympische spelen en het EK ?quote:
Dat keek ik toch wel..en waar bemoei jij je mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of kijk je als wederdienst mee naar de Tour de France de Olympische spelen en het EK ?
Echt LELIJK lelijk?quote:
Gaat echt enorm snel nu jaquote:Morgen alweer de 1e halve finale. Gaat snel.
Stoer in elk geval dat jij er gewoon naar kijkt omdat je het leuk vindt!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja ja ja ja!
Er snapt op mijn werk ook geen hond dat ik het leuk vindt, zelfs mijn homoseksueole collega kijkt niet, dus het zegt niets
En jij ookquote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet laten om minstens een keer per dag dit topic te checken voor alle nieuwtjes![]()
Mooie foto's van Joan zeg! En Bakoe lijkt me trouwens echt wel een bezoek waard.quote:
ik heb wel de linkjes gevonden, maar ze zijn nog niet online.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |