Ik ook, heb je al wat gevonden?quote:Op maandag 21 mei 2012 07:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die stream weer werkt.
Ja ja ja ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden
Ik kan het ook niet laten om minstens een keer per dag dit topic te checken voor alle nieuwtjesquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat steeds meer hetero mannen er voor uit durven komen dat ze het Songfestival best leuk vinden, trouwensEn waarom ook niet.
Arme Man..,quote:Op maandag 21 mei 2012 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn man gaat dit jaar voor het eerst met mij meekijken ..morgen ,donderdag en zaterdag. Nu zullen jullie denken. waar was ie dan vorige jaar?, gewoon thuis ...Maar wij hebben twee televisíe's. Dus ging ik vorig jaar alleen kijken. Dit jaar gaan wij samen in de woonkamer kijken en gaan wij raden wie er doorgaan![]()
Of kijk je als wederdienst mee naar de Tour de France de Olympische spelen en het EK ?quote:
Dat keek ik toch wel..en waar bemoei jij je mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of kijk je als wederdienst mee naar de Tour de France de Olympische spelen en het EK ?
Echt LELIJK lelijk?quote:
Gaat echt enorm snel nu jaquote:Morgen alweer de 1e halve finale. Gaat snel.
Stoer in elk geval dat jij er gewoon naar kijkt omdat je het leuk vindt!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja ja ja ja!
Er snapt op mijn werk ook geen hond dat ik het leuk vindt, zelfs mijn homoseksueole collega kijkt niet, dus het zegt niets
En jij ookquote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet laten om minstens een keer per dag dit topic te checken voor alle nieuwtjes![]()
Mooie foto's van Joan zeg! En Bakoe lijkt me trouwens echt wel een bezoek waard.quote:
ik heb wel de linkjes gevonden, maar ze zijn nog niet online.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |