Wat doet Monique Smit daar eigenlijk, behalve de plaatselijke buffetten afstruinen?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:22 schreef aaron001 het volgende:
Wat is de Monique Smit dan een armoe, was ze gratis ofzo? Godsamme, bij een 'groeten uit bakoe' filmpje doet ze net of ze een middagprogramma van sbs presenteert.
twitter:PoplightSE twitterde op zondag 20-05-2012 om 09:55:39Sverige leder just nu pressens omröstning! #Eurovision #loreen12p
reageer retweet
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat doet Monique Smit daar eigenlijk, behalve de plaatselijke buffetten afstruinen?
Zal Joan ook iets hebben gezegd over Iran?quote:‘Iran is great’
Aan de rode loper speelden zich nog opvallende taferelen af met een Iraanse tv-ploeg. Die lokte eurovisiedeelnemers voor de lens en verzochten hen om te zeggen dat ‘Iran het beste land ter wereld is’, ‘Iran de hoogste berg heeft’ en dat ‘Iran geweldig is’. Bovendien werden ze verzocht op te roepen ‘om voor Iran te stemmen’. Vreemd, voor een land dat niet eens mag deelnemen. Alle registers werden opengetrokken toen de Noor Tooji, zelf van Iraanse afkomst, ten tonele verscheen. De Iraniërs hadden een grote foto van hem bij. Vol enthousiasme werd gepoogd om Tooji voor de camera te krijgen. Toen dat niet lukte, veinsde de interviewer dat hij flauw viel. Toen hij weer ‘bijkwam’ begon hij zeer melodramatisch ‘oh Tooji’ te prevelen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef Belana het volgende:
hallo allemaal, ik volg al jaren het songfestival niet meer, maar ik vind Joan zo super leuk, ik denk dat ik ga kijken. dinsdag is de halve finale? (sorry, ben leek...)
Het is gewoon niet te voorspellen, veel landen hebben al zoveel automatische punten met matige liedjes dat een aantal liedjes daar wel onder gaan lijden die eigenlijk beter zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 10:54 schreef ato het volgende:
Ja volgens mij zijn Malta en Slovenie voorbij gehuppeld..Van Slovenie begrijp ik het wel maar Malta?
ik heb ze gezien ja,quote:Op zondag 20 mei 2012 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dinsdag is de eerste halve finale, daar zit Joan niet in.
Maar wel o.a. Rusland... die zou je voor de gein even moeten kijken...
En donderdag a.s. is de tweede halve finale, daar zit Joan dus in!
Hier Rusland... even door het eerste stukje heen bijten tot het refrein
Dit idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:54 schreef ato het volgende:
Ja volgens mij zijn Malta en Slovenie voorbij gehuppeld..Van Slovenie begrijp ik het wel maar Malta?
Maar ze blijft ver achter bij de top 5 en er maken op basis van die stand meer dan 10 kans op de top 10, dus ze kan er net zo goed buiten gaan vallen...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
7e plaats. En er mogen er 10 door. Dus als dit iets mag zeggen....
Inderdaad, laat het gewoon de laatste keer dat Nederland meedoet lukken om de finale te halen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef Greys het volgende:
IN GODSNAAM laat het nu één keer lukken.
Dan mag het daarna weer vijf jaar mis gaan.
Maar deze éne keer!! Ah???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yay up!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Poll van het perscentrum in Bakoe!
Ben haar naam ff kwijt, maar ik dacht haar manager.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie is die vrouw achter Joan met dat zwarte pittige vlotte kapsel? Ik zie haar de hele tijd voorbij komen bij onder andere de persconferentie enzovoort.
Haar manager inderdaad..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie is die vrouw achter Joan met dat zwarte pittige vlotte kapsel? Ik zie haar de hele tijd voorbij komen bij onder andere de persconferentie enzovoort.
hoe laat komt dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef Bundesrepublik het volgende:
Valse noten in Azerbeidzjan
Reportage uit Uitzending Brandpunt 20 mei 2012
[ afbeelding ]
Komende donderdag verdedigt Joan Franka de Nederlandse eer in Azerbeidzjan tijdens de halve finale van het Eurovisie Songfestival. Het land aan de Kaspische Zee won vorig jaar de liedjeswedstrijd en is daarmee het gastland voor 2012.President Aliyev haalt alles uit de kast om aan Europa te laten zien wat voor mooie, moderne en democratische natie Azerbeidzjan is. Maar achter deze propaganda gaat een land schuil met politiek gevangenen, journalisten die in elkaar geslagen worden en huiseigenaren die zonder pardon op straat worden gezet. Een reportage van Liesbeth Staats vanuit Baku.
Dat fragment van Paul de Leeuw netquote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
SBS nu, nog ruim een uur de 25 meest opvallende Songfestivalmomenten.
Om in de stemming te komen
Kwart over tien geloof ikquote:
Kom mee kletsen in de ESF SC over het programmaquote:
lol hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef Greys het volgende:
Ik ben stemmen voor Joan aan het hosselen op FB![]()
Eentje gaat er op haar stemmen omdat ie een vriend heeft met een 'Dutch fiancee'. En eentje omdat Joan zo leuk 'weird' is.
Ja op Ned2quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef Greys het volgende:
Kwart over tien geloof ik![]()
Kom mee kletsen in de ESF SC over het programma
Onder een foto van Sietse Bakker met dat scorebord.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef grazz het volgende:
[..]
lol hoe krijg je dat voor elkaar danFuck it! ALS je het maar voor elkaar krijgt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |