Marga Bult kon wel Rechtop in de windquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze stond van de week ook ergens vol in de wind voor een interview... ze zal niet de eerste zijn die zo haar stem kwijt raakt... vraag maar aan Gerard Joling
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marga Bult kon wel Rechtop in de wind.
.
Gewoon een stukje verder naar achteren zetten en in het donker laten. Bleek gisteren een winstgevend concept.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef TheVulture het volgende:
laat anders die backingvocal wat meer meezingen
Kunnen we vanavond meekijken denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef hole1988 het volgende:
Haar stem in het begin is niet goed na ongeveer de helft pakt ze het weer goed op. Hopen dat vanavond voor de jury goed gaat.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Misschien houdt ze toch een beetje in om haar stem te sparen... daar is op zich niks mis mee.. zijn er officiele berichten vanuit de delegatie of pers dat ze echt verkouden is dan?
Ze noemen die wind niet voor niets ben ik bangquote:Bakoe live: Gemberthee houdt Joan Franka op de been
Gemberthee en rust voor Joan
Rust en gemberthee is wat Joan op de been moet houden tot de generale repetities en de tweede semi finale van morgen dat heeft de zangeres laten weten tijdens een persmoment in het hotel waar de Nederlandse delegatie in Bakoe verblijft. Door de harde wind van gisteren in Bakoe wilde de zangeres gisteren niet de hele show in de zaal afkijken. “Ik moet voorzichtig zijn met mijn stem. Ik probeer te rusten en veel gemberthee te drinken.” Over het geluid in de zaal is Joan tevreden. “In de zaal is de akoestiek geweldig. De optredens van de Russische oma’s en Jedward vond Joan erg leuk om te zien in de volle Crystal Hall van gisterenavond.
De stream geeft nu een zwart beeld, maar is nog steeds actief. De repetitie van vanavond wordt vast via een satelliet kanaal uitgezonden voor de jury's hopelijk is dat het zelfde kanaal.quote:
twitter:SipkeJanBousema twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:46:191e dressreh.gezien ik zeg: Finale! Joan met twinkelende glimlach, veel mooie close ups.Nederland bereid je voor, we gaan door! #songfestival reageer retweet
In de Spits van vandaag:quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Rene Romkes is bezig om alle commentatoren het Indiaan & Cowboy-verhaal uit te leggen las ik vanmorgen... (...)
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Toposcoupe het volgende:
dat Nederland de finaleplek in acht jaar verspeelt door een harde wind?![]()
Absoluutquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:09 schreef Greys het volgende:
Rene is goed bezig![]()
En goed om te horen dat de TROS ook de commentatoren heeft ingelicht. Maar dat Rene daar nog even achteraan aan het gaan is, is alleen maar super.
[..]
Ik moest heel hard lachen
Door de zenuwen denk ik. En/of omdat ik een kleuter ben
Dat klopt, maar de performance is nou niet bepaald superspannend ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de eerste halve finale liet wel zien dat zuiver zingen niet per se een vereiste is.
Daar was de kwaliteit van de liedjes op zich dan ook een stuk lager. Joan is echt een twijfelgeval, iemand die misschien op de negende of tiende plek komt. Zeker met dit liedje redt ze het dan echt niet hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de eerste halve finale liet wel zien dat zuiver zingen niet per se een vereiste is.
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servië, Slovenië. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar was de kwaliteit van de liedjes op zich dan ook een stuk lager. Joan is echt een twijfelgeval, iemand die misschien op de negende of tiende plek komt. Zeker met dit liedje redt ze het dan echt niet hoor...
Wat ik stiekem hoop is dat 'de buitenlanders' een 'Olsen Brothers' gevoel krijgen bij dit nummer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servië, Slovenië. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?
Misschien zijn wij voor hen wel een soort Montenegro of een soort Zwitserland voor hun, gewoon van die niemandalletjes.
OK, speciaal voor jou:quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
OK, speciaal voor jou:
[JanSmitModus] "Dit kan niet veer mis !!" [/JanSmitModus]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.quote:
Oekraïne gaat zeker wel door en zowel Kroatië als Bosnië en Herzegovina hebben ook wel een hele grote kans. Blijven er twee plaatsen over. Te verdelen over Macedonië, Nederland, Portugal en Estland. Als Joan dan zo zingt, gaat zij echt niet door hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servië, Slovenië. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?
Misschien zijn wij voor hen wel een soort Montenegro of een soort Zwitserland voor hun, gewoon van die niemandalletjes.
Was jij niet degene die zo dolenthousiast was over Sieneke?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.
Ik vind dat deel van de lol. Ik kijk veel liever met het idee "Oeeehhhh, misschien halen we het wel! Het zou zomaar kunnen!" dan "We halen het toch niet, dus ik hoef ook niet enthousiast meer te doen."quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.
Zat ik ook al aan te denken, maar da's wel erg gemeenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk wel dat als we doorgaan de zogeheten golden ticket krijgen.
quote:I thought Joan looked great and is having more and more fun in her performances for The Netherlands - she got a great reception in the hall
Nee hoor. Ik achtte haar alleen minder kansloos dan bijvoorbeeld de Toppers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zo dolenthousiast was over Sieneke?
quote:Serbia is a great opener followed by a fantastic vocal by Macedonia which really engaged the crowd. Joan continues to charm for the Netherlands, along with her banjo player the lovely Mark
quote:NETHERLANDS
Indiana Joan looks so lost and vulnerable onstage bless her. That headress looks ever so heavy too. This is so sweet and I'd love it to qualify. Who put the band so far away from her?
Oh boy, dat klinkt niet bestquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef grazz het volgende:
Video van de generale!!
Moet zeggen dat het volgens mij wel meevalt, al vind ik haar hier nog niet helemaal stralen en op sommige momenten wat zwak, met name in het begin. In dat rustige stukje pakt ze de camera, dat moet ze morgen ook doen
Mag het hopen dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef roos85 het volgende:
Een slechte generale belooft een goede première
quote:De Ierse radio-dj Derek Mooney is zelfs zo lyrisch dat hij in zijn nationale show oproept om op Nederland te stemmen.
De Ierse radio-dj Derek Mooney: Joan is als kamillethee: je voelt je direct goed wanneer je haar hoort en ziet. 'Je raakt ontspannen door haar relaxte uitstraling, ze is een heel mooie vrouw. Verder heeft ze een krachtige combinatie in handen: een eenvoudig liedje met een ijzersterke, herkenbare boodschap. Die tooi heeft ze niet nodig, maar die zal ervoor zorgen dat ze bij kijkers op het netvlies gebrand blijft staan.'
Bungelde Joan eerder bij wedkantoren onderaan, nu denken de gokkers van grote spelers als William Hill en Ladbrokes dat Joan de finale gaat halen en daarin ook nog goede kansen heeft. Volgens de Letse tv-maakster Aliyeva Mattuna van het Azerbeidzjaanse tv-station Kepez-tv heeft Joan een belangrijke troef: Iedereen weet dat Joan half Turks is. 'Dat levert heel veel stemmen op in Europa.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aalt-de-finale.dhtml
Ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mag het hopen dat jij gelijk hebt.
quote:18:12 THE NETHERLANDS Joan is next in full headdress and her turquoise outfits. It looks good on screen but her voice is ever so slightly off though. We think she looks a bit tired. The shots of the backing band are good. Overall, it’s not too bad, but I think she needs to step it up a little bit to ensure a qualifying space in this tight semi. At the moment, I think it’s 50/50.
Ze kan ook bewust haar stem sparen. Zat bij Sieneke ook niet iedereen in de stress vanwege haar stem? Ik herinner me een vrij fatsoenlijke uitvoering van het nummer; voor zover je zo'n draak van een nummer "fatsoenlijk" kunt uitvoeren.quote:
Die vent spoort niet. Met zijn enge paspoppen en plastic tentjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Hukkie het volgende:
De Indian Nation is weer niet te spreken over haar voornemen om toch de tooi op te zetten
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
wat een huiliequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Hukkie het volgende:
De Indian Nation is weer niet te spreken over haar voornemen om toch de tooi op te zetten
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
De indianenstam in zijn hoofd praat tegen 'mquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vent spoort niet. Met zijn enge paspoppen en plastic tentjes.
Het is één Nederlandse kerel die zichzelf Indiaan voelt
En maar zeiken over die tooi. Die 'diverse kritiek van natives' waar hij over lult, daar bedoelt hij zijn eigen issues mee.
quote:Joan Franka from the Netherlands performed again with an Indian headdress made of feathers, which symbolizes her beautiful childhood memories. Her song, You And Me, has influences from country music, and she confidently performed it with her small band.
Bosnië gaat echt niet onderaan eindigen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Drrk het volgende:
Come on, laat die 2de rehearsal haar weer flink stijgen. Het verschil met alle landen achter ons is nog minder dan 10 punten. Was ik net van plan ontzettend veel waarde te gaan hechten aan de perspoll.
twitter:songfestival twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:15:49Nu in de bus die inmiddels versierd is met Nederlandse vlaggetjes :-)! @JoanFranka #songfestival
reageer retweet
Haha kloptquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh nou ze ziet er nog vrolijk en niet zorgelijk uit
Overigens bedenk ik me (heel stom) nu pas dat we geen ruk aan die Ierse presentator hebben die oproept om op Ned. te stemmen. Ierland stemt morgen helemaal niet
Bij RTL boulevard een stukkie ja. De tekst was wel grappigquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef Greys het volgende:
Mijn zus appt net dat ze Jan Smit z'n You and Me versie leuk vond.
Was dat net op tv? Gemist
Want die zag ze nu pas?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef grazz het volgende:
Joan werd paniekerig bij het zien van haar concurrenten
quote:Inmiddels is Joan alweer aangekomen in de Crystal hall voor de super belangrijke repetitie die op wordt genomen voor de vakjury.
Volgens mij zei ze nog iets als 'dat het nu toch wel heel dichtbij komt'...zal wel spanning wezen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Want die zag ze nu pas?
Of in het begin bedoelt ze?
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
De zenuwen beginnen zo bij me op te spelen...
Het ene moment denk ik dat het gaat lukken, maar het andere moment denk ik weer dat het niks wordt...
Tussen nummer 8 en 20 zit dus 12 puntjes? Valt dus niks over te zeggen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Arcee het volgende:
Ik geloof er eigenlijk helemaal niet meer in.
Kom op jongens! Het is welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Drrk het volgende:
Nederland mag dus mooi met 12 andere landen gaan vechten om plaatsje 7 tot en met 10... Het vertrouwen wordt hier alsmaar kleiner.
zie de 3js. nee dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een slechte generale belooft een goede première
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |