Dat klopt, maar de performance is nou niet bepaald superspannend ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de eerste halve finale liet wel zien dat zuiver zingen niet per se een vereiste is.
Daar was de kwaliteit van de liedjes op zich dan ook een stuk lager. Joan is echt een twijfelgeval, iemand die misschien op de negende of tiende plek komt. Zeker met dit liedje redt ze het dan echt niet hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de eerste halve finale liet wel zien dat zuiver zingen niet per se een vereiste is.
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servië, Slovenië. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar was de kwaliteit van de liedjes op zich dan ook een stuk lager. Joan is echt een twijfelgeval, iemand die misschien op de negende of tiende plek komt. Zeker met dit liedje redt ze het dan echt niet hoor...
Wat ik stiekem hoop is dat 'de buitenlanders' een 'Olsen Brothers' gevoel krijgen bij dit nummer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servië, Slovenië. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?
Misschien zijn wij voor hen wel een soort Montenegro of een soort Zwitserland voor hun, gewoon van die niemandalletjes.
OK, speciaal voor jou:quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
OK, speciaal voor jou:
[JanSmitModus] "Dit kan niet veer mis !!" [/JanSmitModus]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.quote:
Oekraïne gaat zeker wel door en zowel Kroatië als Bosnië en Herzegovina hebben ook wel een hele grote kans. Blijven er twee plaatsen over. Te verdelen over Macedonië, Nederland, Portugal en Estland. Als Joan dan zo zingt, gaat zij echt niet door hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben echt beniewd. Want er zitten wel een paar goede landen tussen, namelijk Zweden, Noorwegen, Servië, Slovenië. En Turkije gaat sowieso door. Maar verder vind ik er niet echt parels tussenzitten. Dus aan de ene kant zou ik Joan wel een plekje geven. Maar aan de andere kant probeer ik vanuit het perspectief van 'de buitenlanders' te denken; hoe zouden zij onze act zien?
Misschien zijn wij voor hen wel een soort Montenegro of een soort Zwitserland voor hun, gewoon van die niemandalletjes.
Was jij niet degene die zo dolenthousiast was over Sieneke?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.
Ik vind dat deel van de lol. Ik kijk veel liever met het idee "Oeeehhhh, misschien halen we het wel! Het zou zomaar kunnen!" dan "We halen het toch niet, dus ik hoef ook niet enthousiast meer te doen."quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weiger weer te hoge verwachtingen te hebben waardoor we later toch weer teleurgesteld worden.
Zat ik ook al aan te denken, maar da's wel erg gemeenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk wel dat als we doorgaan de zogeheten golden ticket krijgen.
quote:I thought Joan looked great and is having more and more fun in her performances for The Netherlands - she got a great reception in the hall
Nee hoor. Ik achtte haar alleen minder kansloos dan bijvoorbeeld de Toppers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zo dolenthousiast was over Sieneke?
quote:Serbia is a great opener followed by a fantastic vocal by Macedonia which really engaged the crowd. Joan continues to charm for the Netherlands, along with her banjo player the lovely Mark
quote:NETHERLANDS
Indiana Joan looks so lost and vulnerable onstage bless her. That headress looks ever so heavy too. This is so sweet and I'd love it to qualify. Who put the band so far away from her?
Oh boy, dat klinkt niet bestquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef grazz het volgende:
Video van de generale!!
Moet zeggen dat het volgens mij wel meevalt, al vind ik haar hier nog niet helemaal stralen en op sommige momenten wat zwak, met name in het begin. In dat rustige stukje pakt ze de camera, dat moet ze morgen ook doen
Mag het hopen dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef roos85 het volgende:
Een slechte generale belooft een goede première
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |