quote:De Ierse radio-dj Derek Mooney is zelfs zo lyrisch dat hij in zijn nationale show oproept om op Nederland te stemmen.
De Ierse radio-dj Derek Mooney: Joan is als kamillethee: je voelt je direct goed wanneer je haar hoort en ziet. 'Je raakt ontspannen door haar relaxte uitstraling, ze is een heel mooie vrouw. Verder heeft ze een krachtige combinatie in handen: een eenvoudig liedje met een ijzersterke, herkenbare boodschap. Die tooi heeft ze niet nodig, maar die zal ervoor zorgen dat ze bij kijkers op het netvlies gebrand blijft staan.'
Bungelde Joan eerder bij wedkantoren onderaan, nu denken de gokkers van grote spelers als William Hill en Ladbrokes dat Joan de finale gaat halen en daarin ook nog goede kansen heeft. Volgens de Letse tv-maakster Aliyeva Mattuna van het Azerbeidzjaanse tv-station Kepez-tv heeft Joan een belangrijke troef: Iedereen weet dat Joan half Turks is. 'Dat levert heel veel stemmen op in Europa.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aalt-de-finale.dhtml
Ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mag het hopen dat jij gelijk hebt.
quote:18:12 THE NETHERLANDS Joan is next in full headdress and her turquoise outfits. It looks good on screen but her voice is ever so slightly off though. We think she looks a bit tired. The shots of the backing band are good. Overall, it’s not too bad, but I think she needs to step it up a little bit to ensure a qualifying space in this tight semi. At the moment, I think it’s 50/50.
Ze kan ook bewust haar stem sparen. Zat bij Sieneke ook niet iedereen in de stress vanwege haar stem? Ik herinner me een vrij fatsoenlijke uitvoering van het nummer; voor zover je zo'n draak van een nummer "fatsoenlijk" kunt uitvoeren.quote:
Die vent spoort niet. Met zijn enge paspoppen en plastic tentjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Hukkie het volgende:
De Indian Nation is weer niet te spreken over haar voornemen om toch de tooi op te zetten
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
wat een huiliequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Hukkie het volgende:
De Indian Nation is weer niet te spreken over haar voornemen om toch de tooi op te zetten
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
De indianenstam in zijn hoofd praat tegen 'mquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vent spoort niet. Met zijn enge paspoppen en plastic tentjes.
Het is ιιn Nederlandse kerel die zichzelf Indiaan voelt
En maar zeiken over die tooi. Die 'diverse kritiek van natives' waar hij over lult, daar bedoelt hij zijn eigen issues mee.
quote:Joan Franka from the Netherlands performed again with an Indian headdress made of feathers, which symbolizes her beautiful childhood memories. Her song, You And Me, has influences from country music, and she confidently performed it with her small band.
Bosniλ gaat echt niet onderaan eindigen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Drrk het volgende:
Come on, laat die 2de rehearsal haar weer flink stijgen. Het verschil met alle landen achter ons is nog minder dan 10 punten. Was ik net van plan ontzettend veel waarde te gaan hechten aan de perspoll.
twitter:songfestival twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:15:49Nu in de bus die inmiddels versierd is met Nederlandse vlaggetjes :-)! @JoanFranka #songfestival
reageer retweet
Haha kloptquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh nou ze ziet er nog vrolijk en niet zorgelijk uit
Overigens bedenk ik me (heel stom) nu pas dat we geen ruk aan die Ierse presentator hebben die oproept om op Ned. te stemmen. Ierland stemt morgen helemaal niet
Bij RTL boulevard een stukkie ja. De tekst was wel grappigquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef Greys het volgende:
Mijn zus appt net dat ze Jan Smit z'n You and Me versie leuk vond.
Was dat net op tv? Gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |