Marga Bult kon wel Rechtop in de windquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze stond van de week ook ergens vol in de wind voor een interview... ze zal niet de eerste zijn die zo haar stem kwijt raakt... vraag maar aan Gerard Joling
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marga Bult kon wel Rechtop in de wind.
.
Gewoon een stukje verder naar achteren zetten en in het donker laten. Bleek gisteren een winstgevend concept.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef TheVulture het volgende:
laat anders die backingvocal wat meer meezingen
Kunnen we vanavond meekijken denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef hole1988 het volgende:
Haar stem in het begin is niet goed na ongeveer de helft pakt ze het weer goed op. Hopen dat vanavond voor de jury goed gaat.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Misschien houdt ze toch een beetje in om haar stem te sparen... daar is op zich niks mis mee.. zijn er officiele berichten vanuit de delegatie of pers dat ze echt verkouden is dan?
Ze noemen die wind niet voor niets ben ik bangquote:Bakoe live: Gemberthee houdt Joan Franka op de been
Gemberthee en rust voor Joan
Rust en gemberthee is wat Joan op de been moet houden tot de generale repetities en de tweede semi finale van morgen dat heeft de zangeres laten weten tijdens een persmoment in het hotel waar de Nederlandse delegatie in Bakoe verblijft. Door de harde wind van gisteren in Bakoe wilde de zangeres gisteren niet de hele show in de zaal afkijken. “Ik moet voorzichtig zijn met mijn stem. Ik probeer te rusten en veel gemberthee te drinken.” Over het geluid in de zaal is Joan tevreden. “In de zaal is de akoestiek geweldig. De optredens van de Russische oma’s en Jedward vond Joan erg leuk om te zien in de volle Crystal Hall van gisterenavond.
De stream geeft nu een zwart beeld, maar is nog steeds actief. De repetitie van vanavond wordt vast via een satelliet kanaal uitgezonden voor de jury's hopelijk is dat het zelfde kanaal.quote:
twitter:SipkeJanBousema twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:46:191e dressreh.gezien ik zeg: Finale! Joan met twinkelende glimlach, veel mooie close ups.Nederland bereid je voor, we gaan door! #songfestival reageer retweet
In de Spits van vandaag:quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Rene Romkes is bezig om alle commentatoren het Indiaan & Cowboy-verhaal uit te leggen las ik vanmorgen... (...)
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Toposcoupe het volgende:
dat Nederland de finaleplek in acht jaar verspeelt door een harde wind?![]()
Absoluutquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:09 schreef Greys het volgende:
Rene is goed bezig![]()
En goed om te horen dat de TROS ook de commentatoren heeft ingelicht. Maar dat Rene daar nog even achteraan aan het gaan is, is alleen maar super.
[..]
Ik moest heel hard lachen
Door de zenuwen denk ik. En/of omdat ik een kleuter ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |