Ahaaa.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:12 schreef grazz het volgende:
Klopt ze mogen het niet laten zien alleen geluid
Hmm klinkt idd niet heel goed zo nu en dan..ze is toc niet ziek ofzo?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Fascination het volgende:
Ik vond sommige stukjes nog steeds heel vals klinken. Maar blijkbaar is dat niet zo?
Oh, maar ik wil de live optreden zien. En niet deze meneer met zijn hoofd in beeld. Kan dat ergens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef grazz het volgende:
http://escxtra.com/live/
De 1e generale nu.. kun je live meeluisteren. Servie is nu net klaar. Nu Macedonie en dan Joan
Geen id eigenlijk..denk het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oh, maar ik wil de live optreden zien. En niet deze meneer met zijn hoofd in beeld. Kan dat ergens?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:
Sadie: Wish she'd stop wearing that headdress. She seems lovely and all, but that is not cool.
Je weet het verhaal er niet achter, stom kind.![]()
![]()
!
Ja heel negatief inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:18 schreef marcodej het volgende:
Reacties in het chatscherm zijn overwegend negatief, vooral over de tooi.
Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:18 schreef marcodej het volgende:
Reacties in het chatscherm zijn overwegend negatief, vooral over de tooi.
Wat zei dat jochie? Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Die vent was ook niet heel positief.
Ik kon het niet heel goed verstaan, iets van dat het begin niet zo goed ging, maar ze zich later herpakte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:21 schreef Mestras het volgende:
[..]
Wat zei dat jochie? Dat heb ik gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |