Nee, een Nepturk verkleed als indiaan.quote:
Als het heel boeiend was geweest, dan had je het haar op FOK! kunnen vragen. Niet dat het boeitquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:37 schreef Maanvis het volgende:
is het vreemd dat ik nog steeds erg weinig weet van de seksualiteit betreffende joan?
Ben het helemaal met je eens, het was het leukste liedje van dat jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Lordi had geen slecht liedje.
Mensen noemen het alleen slecht vanwege de maskers die ze droegen en omdat het geen standaard Eurovisieliedje is.
Verenigd Koninkrijk opent de show. Als Joan doorgaat, zal ze sowieso niet bij de 1e 3 acts horen die optreden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef DUK het volgende:
De loting voor de finale heeft al plaatsgevonden voor de landen die zich gisteren geplaatst hebben:
Roemenie > 14de
Moldavie > 26de (laatste dus)
IJsland > 7de
Hongarije > 2de
Denemarken > 15de
Albanie > 3de
Cyprus > 8ste
Griekenland > 16de
Ierland > 23ste
Ik weet niet hoe het zit met de landen die zich al geplaatst hebben.
Als eerste beginnen in de finale kan dus nog altijd voor Joan...
Dan moet ik van mijn zolderkamer af komen, brrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:10 schreef Greys het volgende:
Als er nog mensen op het laatste moment besluiten om morgenavond toch samen met een grote groep FOK!kers (waarvan een deel elkaar niet kent, dus als jij ons niet kent, het is niet eng) op groot scherm de halve finale te willen kijken, wees welkom
Doe je dan wel even vandaag nog aanmelden: [WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #26 !
Idd, Rachel's act en liedje waren harstikke leuk. Ze had eerste moeten worden bij het Junior Songfestival, die Candy-meisjes waren een stuk minder leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:52 schreef Pluto1975 het volgende:
Grappig dat het dat meisje van het Junior Songfestival dan wel weer lukt he. Stukje dubstep erdoor, leuke gimmick erbij, verder redelijk simpel zodat het comfortabel blijft, en ondanks dat het een kindliedje was zou het in een finale zeker niet misstaan, omdat de productie zó van nu is!
dat weet ik maar het refrein probeert ie te zingenquote:
Nouja het is een leuke meid om te zien maar ik weet helemaal niets van haar relatiestatusquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het heel boeiend was geweest, dan had je het haar op FOK! kunnen vragen. Niet dat het boeit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |