ga huilen man, ik heb geen zin om van kwart voor 9 tot half 5 brak te zijn tijdens werkcolleges.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achja...je bent een boeler of je bent het niet he.
Nee, zondag gewoon. Maar bij de niet te erge shit merk ik dat pas de volgende dag/2 dagen later.quote:
Geen student heeft werkcolleges van 9 tot 5 hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga huilen man, ik heb geen zin om van kwart voor 9 tot half 5 brak te zijn tijdens werkcolleges.
ik heb er 3 van verschillende vakken maat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen student heeft werkcolleges van 9 tot 5 hoor.![]()
Patjequote:
Niet zo happen napoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb er 3 van verschillende vakken maat.
quote:
Boelersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, iedereen moet weten dat ik het ontzettend zwaar hebquote:
nu al meest populaire mod van vblquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Stevenmac wat vind je van deze ploeg ?
mensen die nog twijfelen
gewoon doner halen, doet steven ook altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ey kapitino, weet je nog een leuk tentje om met een chick wat te gaan vrijdag? Ben een beetje inspiratieloos.Als ik niks tofs weet mag zei kiezen en dan wordt het sushi.
En ik ben degene met een chick en jij niet, apart hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon doner halen, doet steven ook altijd.
Laatste feestje voor internationale studenten. Die willen natuurlijk allemaal nog ff 1 keer scoren. Daarnaast drank voor 1 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jawel, iedereen moet weten dat ik het ontzettend zwaar heb. Wat voor feest is er dan?
Idd. Direct slotje erop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Stevenmac wat vind je van deze ploeg ?
mensen die nog twijfelen
Waaro dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ey kapitino, weet je nog een leuk tentje om met een chick wat te gaan vrijdag? Ben een beetje inspiratieloos.Als ik niks tofs weet mag zei kiezen en dan wordt het sushi.
mijn hart steven, je breekt hemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik ben degene met een chick en jij niet, apart hoor
Jij gaat dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatste feestje voor internationale studenten. Die willen natuurlijk allemaal nog ff 1 keer scoren. Daarnaast drank voor 1 euro geloof ik.
Gewoon naar de pizzeria gaan waar Mario'tje altijd gaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rotterdam he, oh wacht nu bedenk ik me dat je daar nu helemaal niet zit.
Plezier man, waar is het? Bolle?quote:
trek wat uitquote:
als je chimeidt dat wilt doe je het toch gewoon?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja wil zij hoor, maar ik ben der niet zo'n fan van.
ja dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit hier met een fucking hipster op de bank.
Picsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ah dan niequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar zeg ik alleen als je ook komt.
gaarne deze foto van mij verwijderen.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
Van Marwijk van plan om er 8 te wisselen in de rust
En terecht. Schijt pot.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
Van Marwijk van plan om er 8 te wisselen in de rust
Willemsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Staan al veel nieuwkomers/wisselspelers in de basis
Vallen er nog spelers af?quote:
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vallen er nog spelers af?
Vind het veel te vroeg voor die jongen, maar van wat ik zie is het een jongen voor de toekomst. Maar dat is altijd maar afwachten wat er van terecht komt
Ja er vallen er 4 af nog, maar denk echt dat ie meegaatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vallen er nog spelers af?
Vind het veel te vroeg voor die jongen, maar van wat ik zie is het een jongen voor de toekomst. Maar dat is altijd maar afwachten wat er van terecht komt
Dankjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef roos85 het volgende:
Steve, gefeliciteerd met je blauwe kleurtje
Achja had Urby niet al eerder aangegeven niet op links te willen spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
Tja ik vind het opmerkelijk.. maar is gewoon een kut positie qua spelers wat we hebben maar had voor Anita/Emanuelson gegaan.. maar Bert zal wel zijn redenen hebben..
Gefeliciteerd, denk ikquote:
Ik had Kuyt thuis gelaten en een Drost of van Wolfswinkel meegenomenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had er Kyut neer gegooid, ervaring, conditie, harde werker, doet aanvallends toch niks goed, levert bal snel in.
![]()
Nadeel, rechtspoot.
op runescape?quote:
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonkenquote:
En hoe gaat het nu dan? omdat ze jouw gedrag doet spiegelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonken
Mensen die oplettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonken
Kijk aan jou heb ik wat...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu dan? omdat ze jouw gedrag doet spiegelen.
Hard to get alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik wat...
Ik heb de schenk even wat minder aandacht kaart gespeeld. Werkt echt.
Neequote:
Bij deze 'snap' ik hem wel, NL wl zich bewijzen, BAY depressief.. maar eigenlijk moet je niet wedden op friendly'squote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
En ja Mikey, ik kijk vrijwel ELKE dag een paar uur voetbal op de achtergrond. Boskampie is er niets bij
.
Plus er staat geld op de wedstrijd, 150 euro.
JAAAAAAAA 1-2 daar komen men centen
Hoezo geen antwoord op mijn DM HMF :3quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
Plus ik wil wel zien hoe Vlaar het doet en die doet het gewoon héél goed. Laat zich steeds precies op het juiste moment inzakken.
Niet gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hoezo geen antwoord op mijn DM HMF :3
En op die van mij ?quote:
Nee dat was je chickquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus mossel likken is er niet aan te pas gekomen ?
okequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik wat...
Ik heb de schenk even wat minder aandacht kaart gespeeld. Werkt echt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef eight het volgende:
Stevenmac in het blauw?![]()
Ik moest toch net echt even in de ogen wrijven voordat ik het geloofde
Geen waardige opvolgerquote:
Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Oranos het volgende:
Waarom wordt Kuyt nog steeds opgeroepen?:')
Mag hopen dat we toch wel minstens 10 betere aanvallers dan hem hebben.
Waar heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Plus er staat geld op de wedstrijd, 150 euro.
JAAAAAAAA 1-2 daar komen men centen
Geld gezet op "over 2.5". Nu ook nog even het NL elftal zien winnen dan wordt het helemaal leuk.quote:
Één goede pass maakt je nog geen goede voetballerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren..
Mensen die niet snappen.
Met die logica kunnen we iedereen wel opstellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren..
Mensen die niet snappen.
Op welke site?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geld gezet op "over 2.5". Nu ook nog even het NL elftal zien winnen dan wordt het helemaal leuk.
Wat voor fouten heeft Kuijt dan tot nu toe gemaakt? Hij wordt betaald om assists of goals te maken, en dat doet hij nog steeds frequent bij het NL elftal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef Oranos het volgende:
[..]
Één goede pass maakt je nog geen goede voetballer
Hetzelfde geldt trouwens voor Boulahrouz...
mwah in het Feyenoord topic altijd prima kerl.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zo blij dat die inZanity hier niet meer post![]()
Wat een kotsvent![]()
![]()
Zolang hij niet lult over het vernietigen van Israël en Amerika, het eten van vlees is moord, kinderarbeid is goed en Turkije is Allahs thuisland....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mwah in het Feyenoord topic altijd prima kerl.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt mij liever in t blauw toch?
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Oranos het volgende:
Waarom wordt Kuyt nog steeds opgeroepen?:')
Mag hopen dat we toch wel minstens 10 betere aanvallers dan hem hebben.
I know met Willems op back verdien je het ook niet.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
Heel het NL-elftal is faaal Mikey. Wordt nooit wat dit jaar. Gelukkig maar zijn we snel van die gekte af.
Er staan nu aan Nederland zijde 10 eredivisie spelers in het veld.,quote:
Had ook eigenlijk niks hiervan verwacht. Onzin zo'n wedstrijd. Enige wat leuk is als we nu nog even zo'n Duitser voor paar maanden eruit schoppen, zo'n 1 minuut voor tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er staan nu aan Nederland zijde 10 eredivisie spelers in het veld.,
Welke games speel je? Max Payne al in huis?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oké ik heb het 10 minuten volgehouden. PS3 maar aan doen.
Gelijkspel was de slimste denk ik maar odd was laag manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:01 schreef Happel het volgende:
Niet zo slim om geld op winst voor Nederland te zetten.
Nodig mij dan ook uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga nooit meer met alleen maar vrouwen BBQ'en.
arme jojoortje tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook geen vlees bereiden mattie ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan ook geen vlees bereiden mattie ...
Ja next timequote:
Stomme saladevreters. Weinig vlees, dus na drie kleine stukjes zaten ze al volquote:
Ben jij wel een vrouw?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja next time
[..]
Stomme saladevreters. Weinig vlees, dus na drie kleine stukjes zaten ze al vol![]()
Man, als ik BBQ, dan ga ik voor het vlees en niks andersJa en af en toe een stokbroodje met vies veel knoflooksaus uiteraard.
Ik wil geen gras eten tijdens een BBQ lulquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben jij wel een vrouw?
Anders wordt Robben even keihard uitgefloten door zijn 'eigen' aanhang.
Gelijk heb je BBQ heb je om vlees te eten., van die mensen die zich vol wreten met salade en stokbrood omdat ze niet kunnen wachten heb je niets aan.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil geen gras eten tijdens een BBQ lul
En dan gvd ook nog 10 euro vragen voor een paar worstjes en hamburgers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelijk heb je BBQ heb je om vlees te eten., van die mensen die zich vol wreten met salade en stokbrood omdat ze niet kunnen wachten heb je niets aan.,
wat dan??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Las het alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lees terug dan. Typen is vermoeiend met dit weer
Moet dat nou HMF?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eentje stelde voor Jojoortjes kutje te likken
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan gvd ook nog 10 euro vragen voor een paar worstjes en hamburgers.
GEEN EENS BIEFSTUK ZOMFG.
Dat ga ik lekker vermijden met het EK. We doen wel ons eigen VBL deeltje met de echte kenners.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk ergelijk en vermakelijk dat niveau in het EK-Subforum
Van school enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]cheap.., Waar ken je die vrouwen van dan.
Live in de SC. Potdicht voor elke buitenstaander.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ga ik lekker vermijden met het EK. We doen wel ons eigen VBL deeltje met de echte kenners.
Ik vind alles best vanaf nuquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Live in de SC. Potdicht voor elke buitenstaander.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van school enzo![]()
"Jaaa, want die dingen er om heen zijn toch veel lekkerder he!?"
Herkenbaar dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van school enzo![]()
"Jaaa, want die dingen er om heen zijn toch veel lekkerder he!?"
Die kennen dat soort vlees niet joh.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]en ook geen speklapjes eten omdat er zwoerd op zit zeker?
Dat soort miepenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kennen dat soort vlees niet joh.
Ik praat hier 9 van de 10 keer over vlees, dus jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Maar jojo, als ik het goed begrijp houd jij dus wel van een lekkere worst?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Maar jojo, als ik het goed begrijp houd jij dus wel van een lekkere worst?![]()
![]()
![]()
Ronaldo is dan ook de sleutel van zijn (kleding)kast kwijt..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe geupdate versie van de Bavaria reclameeen Christiano Ronaldo look a like kijkt als enige niet naar de dames in de jurkjes subtiel
!
Das zo een matige reclamequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ronaldo is dan ook de sleutel van zijn (kleding)kast kwijt..
strak planquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ga ik lekker vermijden met het EK. We doen wel ons eigen VBL deeltje met de echte kenners.
In het EK, ja. Treurig niveau altijd. Exact de reden waarom ik echt helemaal niks heb met landenvoetbal. Komt alleen maar chauvinisme en dom geblaat bij kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Echt zo'n wildgroei ook aan users die je nooit in VBL ziet posten daar. Hoe typerend.
Ze willen wel heel wanhopig de AH verslaan.quote:
Gelukkig alle drie de wedstrijden afgedekt. Eerste wedstrijd op m'n ouwe voetbalclub, tweede bij een vriend incl. BBQ en derde bij familie. Geen domme huppelkutten met oranje schmink dus. Want verder dan drie wedstrijden komen ze toch niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
In het EK, ja. Treurig niveau altijd. Exact de reden waarom ik echt helemaal niks heb met landenvoetbal. Komt alleen maar chauvinisme en dom geblaat bij kijken.
Tot later trouwens. Even douchen en dan mijn nest in.
In een nieuwe nike reclamen kan hij ze locker niet vinden en verschijnt dus maar in een veel te klein gay shirtje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Welke? Doelde meer op dat het een homo is
Die huppelkutten Moet je juist kopraggen en doornaaienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig alle drie de wedstrijden afgedekt. Eerste wedstrijd op m'n ouwe voetbalclub, tweede bij een vriend incl. BBQ en derde bij familie. Geen domme huppelkutten met oranje schmink dus. Want verder dan drie wedstrijden komen ze toch niet.
niet als ik voetbal aan het kijken ben. Vrouwen bij het voetbal (behalve m'n moeder).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die huppelkutten Moet je juist kopraggen en doornaaien
Ja en door wiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:43 schreef Paul-89 het volgende:
Het welkom topic voor Steven is al gesloten.
Jij ook blij met onze nieuwe mod ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is die muts bij de EO? Heeft maar 1 helft op tv gezien.
Zit nog uit te zoeken hoe je dat moet doen mobielquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja Steven kom eens voorjezelf op gooi open
Onderaan -> Toon moderatie -> Open.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit nog uit te zoeken hoe je dat moet doen mobiel
Ah topquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onderaan -> Toon moderatie -> Open.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al 3x gezien door video's van Oliver
Misschien had ik erbij moeten zeggen dat ik geen reclame wil zienquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF dus elke keer 3 minuten reclame? Tering man.
Kijk die mocro's weer mensen pestenquote:
Ik sliep gisteren pas na 4 uur ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe ik vanavond ga slapen in die broeikas hier, heb ook maar 5 biertjes ofzo en 0 sterke drank.
Davy is de boeler !quote:
Groenlinks geneuzel..quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dat nou? Pietertje pesten?
Duidelijker kan dit niet uitgelegd worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
LOL. Volgende week een jankende jood die een Feyenoord-shirt aantrekt
Je zag zo'n voorstukje van volgende week van dat loverboys. Ajacied die waarschijnlijk een (ex)vriendin heeft die voor Feyenoord is. Wordt 'ie wss. afgewezen, staat 'ie daar kneiterhard in z'n Feyenoord-shirt te janken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duidelijker kan dit niet uitgelegd worden.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zag zo'n voorstukje van volgende week van dat loverboys. Ajacied die waarschijnlijk een (ex)vriendin heeft die voor Feyenoord is. Wordt 'ie wss. afgewezen, staat 'ie daar kneiterhard in z'n Feyenoord-shirt te janken.![]()
![]()
Ibiquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik sliep gisteren pas na 4 uur ofzo
[ afbeelding ]
matties4life
had ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Daar gaat onze camsessie Smoofie... Tyfus error.
Altijd triest eigen spelers uitfluiten, maar dit is wel heel erg. Aller beste speler sinds jaren in Duitsland en dan uitgeloten worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf hebben Bayern Munchen supporters Robben uitgeflotenWat een debielen zeg.
Is altijd wel goed om als spelersgroep een gezamenlijke vijand in de Duitsers te hebben, wie weet wordt het dan nog wat tegen zequote:Op woensdag 23 mei 2012 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd triest eigen spelers uitfluiten, maar dit is wel heel erg. Aller beste speler sinds jaren in Duitsland en dan uitgeloten worden.
Wat is daar leuk aanquote:
Andere belachelijk maken is net als leedvermaak erg leuk.quote:
Lol. Ik weet niet wat ik zorgwekkender vind.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:13 schreef Helpmefok het volgende:
Steven wist er wel van hoor jongens...
Maar even serieus; ik ga als het goed is komende week de inauguratie door en daarna is HMF blauw.
Mwah nee hoor. Alleen die TIMMEHHHHHHHHHHPSV18 en Davey, maar dat zijn me dan ook een vorm van kutusers zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:18 schreef Geo4kant het volgende:
PSVérs kunnen maar beter oppassen straks..
Nee man, die pokerface past wel bij me. Plus dan moet ik gaan zitten kutten om een 60x60 plaatje te maken en shit. Allemaal gedoequote:
Hier:quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man, die pokerface past wel bij me. Plus dan moet ik gaan zitten kutten om een 60x60 plaatje te maken en shit. Allemaal gedoe.
Ik ga toch niet iemand anders UI jattenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier:
https://www.google.nl/sea(...)zKlI&ved=0CGwQpwUoBQ
Met een UI val je nog beter op HMF!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga toch niet iemand anders UI jatten.
Sorry, het beheersen van de Nederlandse taal is een nodig wil je mod worden bij Fok!. Helaas.quote:
Ik bail? Wat? Ik ben er gewoon bij zaterdag slet. En jij zou mij laten weten wanneer we Fer gingen lastigvallen swaquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
HMF je bailt wel vaak op het laatste moment kill wzp ?
Dat is helemaal niet waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sorry, het beheersen van de Nederlandse taal is een nodig wil je mod worden bij Fok!. Helaas.
gr gr
Zwarte mod.
Ge vond ut te fer brothaquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bail? Wat? Ik ben er gewoon bij zaterdag slet. En jij zou mij laten weten wanneer we Fer gingen lastigvallen swa
Ja ik ben druk met afstuderen, kudo voor jou daar heb je gelijk inquote:
Die laatste is wel leuk...quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja ik ben druk met afstuderen, kudo voor jou daar heb je gelijk in. Wat zeg je van na 18 juni? Is het dan leuk om te doen?
![]()
Of vlak voor hij de 1e ronde van de vEL ingaat naar Tsjetsjenië of waar dan ook. Gaan we daar staan "Veel succes Gr. Gr. uit de Champions League over een maand"
Buitendam? Mwah nee die bedoelt het goed op zich. Heeft vaak ook nuttige vulling in 't PSV topic.quote:
Ik dacht begin Juli al?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die laatste is wel leuk...
Eind Juni heb ik ergens weer tijd wanneer beginnen ze 18 juli ?
Wat een mongool manquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Labyad is gewoon een kneus eerste klas.
?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik lach me helemaal de tering om die LabyadEpische faal van die gozert
Is vergeten zijn arbeidscontract voor 15 mei op te zeggen, heeft nu nog gewoon een jaar contract bij PSVquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens HMF als jij mod bent zijn wij dan van al die Pisvee boelers af ?
Dus niet, lees HMF zijn post diarree (no offence jonguh grapjen) in PSV topic.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is vergeten zijn arbeidscontract voor 15 mei op te zeggen, heeft nu nog gewoon een jaar contract bij PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |