Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Oranos het volgende:
Waarom wordt Kuyt nog steeds opgeroepen?:')
Mag hopen dat we toch wel minstens 10 betere aanvallers dan hem hebben.
Waar heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Plus er staat geld op de wedstrijd, 150 euro.
JAAAAAAAA 1-2 daar komen men centen
Geld gezet op "over 2.5". Nu ook nog even het NL elftal zien winnen dan wordt het helemaal leuk.quote:
Één goede pass maakt je nog geen goede voetballerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren..
Mensen die niet snappen.
Met die logica kunnen we iedereen wel opstellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren..
Mensen die niet snappen.
Op welke site?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geld gezet op "over 2.5". Nu ook nog even het NL elftal zien winnen dan wordt het helemaal leuk.
Wat voor fouten heeft Kuijt dan tot nu toe gemaakt? Hij wordt betaald om assists of goals te maken, en dat doet hij nog steeds frequent bij het NL elftal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef Oranos het volgende:
[..]
Één goede pass maakt je nog geen goede voetballer
Hetzelfde geldt trouwens voor Boulahrouz...
mwah in het Feyenoord topic altijd prima kerl.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zo blij dat die inZanity hier niet meer post![]()
Wat een kotsvent![]()
![]()
Zolang hij niet lult over het vernietigen van Israël en Amerika, het eten van vlees is moord, kinderarbeid is goed en Turkije is Allahs thuisland....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mwah in het Feyenoord topic altijd prima kerl.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt mij liever in t blauw toch?
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Oranos het volgende:
Waarom wordt Kuyt nog steeds opgeroepen?:')
Mag hopen dat we toch wel minstens 10 betere aanvallers dan hem hebben.
I know met Willems op back verdien je het ook niet.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
Heel het NL-elftal is faaal Mikey. Wordt nooit wat dit jaar. Gelukkig maar zijn we snel van die gekte af.
Er staan nu aan Nederland zijde 10 eredivisie spelers in het veld.,quote:
Had ook eigenlijk niks hiervan verwacht. Onzin zo'n wedstrijd. Enige wat leuk is als we nu nog even zo'n Duitser voor paar maanden eruit schoppen, zo'n 1 minuut voor tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er staan nu aan Nederland zijde 10 eredivisie spelers in het veld.,
Welke games speel je? Max Payne al in huis?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oké ik heb het 10 minuten volgehouden. PS3 maar aan doen.
Gelijkspel was de slimste denk ik maar odd was laag manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:01 schreef Happel het volgende:
Niet zo slim om geld op winst voor Nederland te zetten.
Nodig mij dan ook uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga nooit meer met alleen maar vrouwen BBQ'en.
arme jojoortje tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook geen vlees bereiden mattie ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan ook geen vlees bereiden mattie ...
Ja next timequote:
Stomme saladevreters. Weinig vlees, dus na drie kleine stukjes zaten ze al volquote:
Ben jij wel een vrouw?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja next time
[..]
Stomme saladevreters. Weinig vlees, dus na drie kleine stukjes zaten ze al vol![]()
Man, als ik BBQ, dan ga ik voor het vlees en niks andersJa en af en toe een stokbroodje met vies veel knoflooksaus uiteraard.
Ik wil geen gras eten tijdens een BBQ lulquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben jij wel een vrouw?
Anders wordt Robben even keihard uitgefloten door zijn 'eigen' aanhang.
Gelijk heb je BBQ heb je om vlees te eten., van die mensen die zich vol wreten met salade en stokbrood omdat ze niet kunnen wachten heb je niets aan.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil geen gras eten tijdens een BBQ lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |