ga huilen man, ik heb geen zin om van kwart voor 9 tot half 5 brak te zijn tijdens werkcolleges.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achja...je bent een boeler of je bent het niet he.
Nee, zondag gewoon. Maar bij de niet te erge shit merk ik dat pas de volgende dag/2 dagen later.quote:
Geen student heeft werkcolleges van 9 tot 5 hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga huilen man, ik heb geen zin om van kwart voor 9 tot half 5 brak te zijn tijdens werkcolleges.
ik heb er 3 van verschillende vakken maat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen student heeft werkcolleges van 9 tot 5 hoor.![]()
Patjequote:
Niet zo happen napoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb er 3 van verschillende vakken maat.
quote:
Boelersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, iedereen moet weten dat ik het ontzettend zwaar hebquote:
nu al meest populaire mod van vblquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Stevenmac wat vind je van deze ploeg ?
mensen die nog twijfelen
gewoon doner halen, doet steven ook altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ey kapitino, weet je nog een leuk tentje om met een chick wat te gaan vrijdag? Ben een beetje inspiratieloos.Als ik niks tofs weet mag zei kiezen en dan wordt het sushi.
En ik ben degene met een chick en jij niet, apart hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon doner halen, doet steven ook altijd.
Laatste feestje voor internationale studenten. Die willen natuurlijk allemaal nog ff 1 keer scoren. Daarnaast drank voor 1 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jawel, iedereen moet weten dat ik het ontzettend zwaar heb. Wat voor feest is er dan?
Idd. Direct slotje erop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Stevenmac wat vind je van deze ploeg ?
mensen die nog twijfelen
Waaro dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ey kapitino, weet je nog een leuk tentje om met een chick wat te gaan vrijdag? Ben een beetje inspiratieloos.Als ik niks tofs weet mag zei kiezen en dan wordt het sushi.
mijn hart steven, je breekt hemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik ben degene met een chick en jij niet, apart hoor
Jij gaat dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatste feestje voor internationale studenten. Die willen natuurlijk allemaal nog ff 1 keer scoren. Daarnaast drank voor 1 euro geloof ik.
Gewoon naar de pizzeria gaan waar Mario'tje altijd gaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rotterdam he, oh wacht nu bedenk ik me dat je daar nu helemaal niet zit.
Plezier man, waar is het? Bolle?quote:
trek wat uitquote:
als je chimeidt dat wilt doe je het toch gewoon?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja wil zij hoor, maar ik ben der niet zo'n fan van.
ja dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit hier met een fucking hipster op de bank.
Picsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ah dan niequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar zeg ik alleen als je ook komt.
gaarne deze foto van mij verwijderen.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
Van Marwijk van plan om er 8 te wisselen in de rust
En terecht. Schijt pot.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
Van Marwijk van plan om er 8 te wisselen in de rust
Willemsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Staan al veel nieuwkomers/wisselspelers in de basis
Vallen er nog spelers af?quote:
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vallen er nog spelers af?
Vind het veel te vroeg voor die jongen, maar van wat ik zie is het een jongen voor de toekomst. Maar dat is altijd maar afwachten wat er van terecht komt
Ja er vallen er 4 af nog, maar denk echt dat ie meegaatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vallen er nog spelers af?
Vind het veel te vroeg voor die jongen, maar van wat ik zie is het een jongen voor de toekomst. Maar dat is altijd maar afwachten wat er van terecht komt
Dankjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef roos85 het volgende:
Steve, gefeliciteerd met je blauwe kleurtje
Achja had Urby niet al eerder aangegeven niet op links te willen spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
Tja ik vind het opmerkelijk.. maar is gewoon een kut positie qua spelers wat we hebben maar had voor Anita/Emanuelson gegaan.. maar Bert zal wel zijn redenen hebben..
Gefeliciteerd, denk ikquote:
Ik had Kuyt thuis gelaten en een Drost of van Wolfswinkel meegenomenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had er Kyut neer gegooid, ervaring, conditie, harde werker, doet aanvallends toch niks goed, levert bal snel in.
![]()
Nadeel, rechtspoot.
op runescape?quote:
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonkenquote:
En hoe gaat het nu dan? omdat ze jouw gedrag doet spiegelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonken
Mensen die oplettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonken
Kijk aan jou heb ik wat...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu dan? omdat ze jouw gedrag doet spiegelen.
Hard to get alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik wat...
Ik heb de schenk even wat minder aandacht kaart gespeeld. Werkt echt.
Neequote:
Bij deze 'snap' ik hem wel, NL wl zich bewijzen, BAY depressief.. maar eigenlijk moet je niet wedden op friendly'squote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
En ja Mikey, ik kijk vrijwel ELKE dag een paar uur voetbal op de achtergrond. Boskampie is er niets bij
.
Plus er staat geld op de wedstrijd, 150 euro.
JAAAAAAAA 1-2 daar komen men centen
Hoezo geen antwoord op mijn DM HMF :3quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
Plus ik wil wel zien hoe Vlaar het doet en die doet het gewoon héél goed. Laat zich steeds precies op het juiste moment inzakken.
Niet gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hoezo geen antwoord op mijn DM HMF :3
En op die van mij ?quote:
Nee dat was je chickquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus mossel likken is er niet aan te pas gekomen ?
okequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik wat...
Ik heb de schenk even wat minder aandacht kaart gespeeld. Werkt echt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef eight het volgende:
Stevenmac in het blauw?![]()
Ik moest toch net echt even in de ogen wrijven voordat ik het geloofde
Geen waardige opvolgerquote:
Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Oranos het volgende:
Waarom wordt Kuyt nog steeds opgeroepen?:')
Mag hopen dat we toch wel minstens 10 betere aanvallers dan hem hebben.
Waar heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Plus er staat geld op de wedstrijd, 150 euro.
JAAAAAAAA 1-2 daar komen men centen
Geld gezet op "over 2.5". Nu ook nog even het NL elftal zien winnen dan wordt het helemaal leuk.quote:
Één goede pass maakt je nog geen goede voetballerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren..
Mensen die niet snappen.
Met die logica kunnen we iedereen wel opstellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, gaf een belachelijk mooie pass waaruit Huntelaar de 1-1 kon scoren..
Mensen die niet snappen.
Op welke site?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geld gezet op "over 2.5". Nu ook nog even het NL elftal zien winnen dan wordt het helemaal leuk.
Wat voor fouten heeft Kuijt dan tot nu toe gemaakt? Hij wordt betaald om assists of goals te maken, en dat doet hij nog steeds frequent bij het NL elftal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef Oranos het volgende:
[..]
Één goede pass maakt je nog geen goede voetballer
Hetzelfde geldt trouwens voor Boulahrouz...
mwah in het Feyenoord topic altijd prima kerl.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben zo blij dat die inZanity hier niet meer post![]()
Wat een kotsvent![]()
![]()
Zolang hij niet lult over het vernietigen van Israël en Amerika, het eten van vlees is moord, kinderarbeid is goed en Turkije is Allahs thuisland....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mwah in het Feyenoord topic altijd prima kerl.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt mij liever in t blauw toch?
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Oranos het volgende:
Waarom wordt Kuyt nog steeds opgeroepen?:')
Mag hopen dat we toch wel minstens 10 betere aanvallers dan hem hebben.
I know met Willems op back verdien je het ook niet.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
Heel het NL-elftal is faaal Mikey. Wordt nooit wat dit jaar. Gelukkig maar zijn we snel van die gekte af.
Er staan nu aan Nederland zijde 10 eredivisie spelers in het veld.,quote:
Had ook eigenlijk niks hiervan verwacht. Onzin zo'n wedstrijd. Enige wat leuk is als we nu nog even zo'n Duitser voor paar maanden eruit schoppen, zo'n 1 minuut voor tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er staan nu aan Nederland zijde 10 eredivisie spelers in het veld.,
Welke games speel je? Max Payne al in huis?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oké ik heb het 10 minuten volgehouden. PS3 maar aan doen.
Gelijkspel was de slimste denk ik maar odd was laag manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:01 schreef Happel het volgende:
Niet zo slim om geld op winst voor Nederland te zetten.
Nodig mij dan ook uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga nooit meer met alleen maar vrouwen BBQ'en.
arme jojoortje tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook geen vlees bereiden mattie ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan ook geen vlees bereiden mattie ...
Ja next timequote:
Stomme saladevreters. Weinig vlees, dus na drie kleine stukjes zaten ze al volquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |