ga huilen man, ik heb geen zin om van kwart voor 9 tot half 5 brak te zijn tijdens werkcolleges.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achja...je bent een boeler of je bent het niet he.
Nee, zondag gewoon. Maar bij de niet te erge shit merk ik dat pas de volgende dag/2 dagen later.quote:
Geen student heeft werkcolleges van 9 tot 5 hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga huilen man, ik heb geen zin om van kwart voor 9 tot half 5 brak te zijn tijdens werkcolleges.
ik heb er 3 van verschillende vakken maat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen student heeft werkcolleges van 9 tot 5 hoor.![]()
Patjequote:
Niet zo happen napoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb er 3 van verschillende vakken maat.
quote:
Boelersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, iedereen moet weten dat ik het ontzettend zwaar hebquote:
nu al meest populaire mod van vblquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Stevenmac wat vind je van deze ploeg ?
mensen die nog twijfelen
gewoon doner halen, doet steven ook altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ey kapitino, weet je nog een leuk tentje om met een chick wat te gaan vrijdag? Ben een beetje inspiratieloos.Als ik niks tofs weet mag zei kiezen en dan wordt het sushi.
En ik ben degene met een chick en jij niet, apart hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon doner halen, doet steven ook altijd.
Laatste feestje voor internationale studenten. Die willen natuurlijk allemaal nog ff 1 keer scoren. Daarnaast drank voor 1 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jawel, iedereen moet weten dat ik het ontzettend zwaar heb. Wat voor feest is er dan?
Idd. Direct slotje erop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Stevenmac wat vind je van deze ploeg ?
mensen die nog twijfelen
Waaro dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ey kapitino, weet je nog een leuk tentje om met een chick wat te gaan vrijdag? Ben een beetje inspiratieloos.Als ik niks tofs weet mag zei kiezen en dan wordt het sushi.
mijn hart steven, je breekt hemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik ben degene met een chick en jij niet, apart hoor
Jij gaat dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatste feestje voor internationale studenten. Die willen natuurlijk allemaal nog ff 1 keer scoren. Daarnaast drank voor 1 euro geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |