jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vallen er nog spelers af?
Vind het veel te vroeg voor die jongen, maar van wat ik zie is het een jongen voor de toekomst. Maar dat is altijd maar afwachten wat er van terecht komt
Ja er vallen er 4 af nog, maar denk echt dat ie meegaatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vallen er nog spelers af?
Vind het veel te vroeg voor die jongen, maar van wat ik zie is het een jongen voor de toekomst. Maar dat is altijd maar afwachten wat er van terecht komt
Dankjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef roos85 het volgende:
Steve, gefeliciteerd met je blauwe kleurtje
Achja had Urby niet al eerder aangegeven niet op links te willen spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
Tja ik vind het opmerkelijk.. maar is gewoon een kut positie qua spelers wat we hebben maar had voor Anita/Emanuelson gegaan.. maar Bert zal wel zijn redenen hebben..
Gefeliciteerd, denk ikquote:
Ik had Kuyt thuis gelaten en een Drost of van Wolfswinkel meegenomenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had er Kyut neer gegooid, ervaring, conditie, harde werker, doet aanvallends toch niks goed, levert bal snel in.
![]()
Nadeel, rechtspoot.
op runescape?quote:
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonkenquote:
En hoe gaat het nu dan? omdat ze jouw gedrag doet spiegelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonken
Mensen die oplettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al twee en een halfjaar veel aandacht wordt er hier aan elkaars post geschonken
Kijk aan jou heb ik wat...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu dan? omdat ze jouw gedrag doet spiegelen.
Hard to get alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik wat...
Ik heb de schenk even wat minder aandacht kaart gespeeld. Werkt echt.
Neequote:
Bij deze 'snap' ik hem wel, NL wl zich bewijzen, BAY depressief.. maar eigenlijk moet je niet wedden op friendly'squote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
En ja Mikey, ik kijk vrijwel ELKE dag een paar uur voetbal op de achtergrond. Boskampie is er niets bij
.
Plus er staat geld op de wedstrijd, 150 euro.
JAAAAAAAA 1-2 daar komen men centen
Hoezo geen antwoord op mijn DM HMF :3quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
Plus ik wil wel zien hoe Vlaar het doet en die doet het gewoon héél goed. Laat zich steeds precies op het juiste moment inzakken.
Niet gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hoezo geen antwoord op mijn DM HMF :3
En op die van mij ?quote:
Nee dat was je chickquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus mossel likken is er niet aan te pas gekomen ?
okequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik wat...
Ik heb de schenk even wat minder aandacht kaart gespeeld. Werkt echt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef eight het volgende:
Stevenmac in het blauw?![]()
Ik moest toch net echt even in de ogen wrijven voordat ik het geloofde
Geen waardige opvolgerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |