En dan gvd ook nog 10 euro vragen voor een paar worstjes en hamburgers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelijk heb je BBQ heb je om vlees te eten., van die mensen die zich vol wreten met salade en stokbrood omdat ze niet kunnen wachten heb je niets aan.,
wat dan??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga nooit meer met alleen maar vrouwen BBQ'en.
Las het alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lees terug dan. Typen is vermoeiend met dit weer
Moet dat nou HMF?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eentje stelde voor Jojoortjes kutje te likken
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan gvd ook nog 10 euro vragen voor een paar worstjes en hamburgers.
GEEN EENS BIEFSTUK ZOMFG.
Dat ga ik lekker vermijden met het EK. We doen wel ons eigen VBL deeltje met de echte kenners.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk ergelijk en vermakelijk dat niveau in het EK-Subforum
Van school enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]cheap.., Waar ken je die vrouwen van dan.
Live in de SC. Potdicht voor elke buitenstaander.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ga ik lekker vermijden met het EK. We doen wel ons eigen VBL deeltje met de echte kenners.
Ik vind alles best vanaf nuquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Live in de SC. Potdicht voor elke buitenstaander.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van school enzo![]()
"Jaaa, want die dingen er om heen zijn toch veel lekkerder he!?"
Herkenbaar dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van school enzo![]()
"Jaaa, want die dingen er om heen zijn toch veel lekkerder he!?"
Die kennen dat soort vlees niet joh.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]en ook geen speklapjes eten omdat er zwoerd op zit zeker?
Dat soort miepenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kennen dat soort vlees niet joh.
Ik praat hier 9 van de 10 keer over vlees, dus jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Maar jojo, als ik het goed begrijp houd jij dus wel van een lekkere worst?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Maar jojo, als ik het goed begrijp houd jij dus wel van een lekkere worst?![]()
![]()
![]()
Ronaldo is dan ook de sleutel van zijn (kleding)kast kwijt..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe geupdate versie van de Bavaria reclameeen Christiano Ronaldo look a like kijkt als enige niet naar de dames in de jurkjes subtiel
!
Das zo een matige reclamequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ronaldo is dan ook de sleutel van zijn (kleding)kast kwijt..
strak planquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ga ik lekker vermijden met het EK. We doen wel ons eigen VBL deeltje met de echte kenners.
In het EK, ja. Treurig niveau altijd. Exact de reden waarom ik echt helemaal niks heb met landenvoetbal. Komt alleen maar chauvinisme en dom geblaat bij kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Echt zo'n wildgroei ook aan users die je nooit in VBL ziet posten daar. Hoe typerend.
Ze willen wel heel wanhopig de AH verslaan.quote:
Gelukkig alle drie de wedstrijden afgedekt. Eerste wedstrijd op m'n ouwe voetbalclub, tweede bij een vriend incl. BBQ en derde bij familie. Geen domme huppelkutten met oranje schmink dus. Want verder dan drie wedstrijden komen ze toch niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
In het EK, ja. Treurig niveau altijd. Exact de reden waarom ik echt helemaal niks heb met landenvoetbal. Komt alleen maar chauvinisme en dom geblaat bij kijken.
Tot later trouwens. Even douchen en dan mijn nest in.
In een nieuwe nike reclamen kan hij ze locker niet vinden en verschijnt dus maar in een veel te klein gay shirtje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Welke? Doelde meer op dat het een homo is
Die huppelkutten Moet je juist kopraggen en doornaaienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig alle drie de wedstrijden afgedekt. Eerste wedstrijd op m'n ouwe voetbalclub, tweede bij een vriend incl. BBQ en derde bij familie. Geen domme huppelkutten met oranje schmink dus. Want verder dan drie wedstrijden komen ze toch niet.
niet als ik voetbal aan het kijken ben. Vrouwen bij het voetbal (behalve m'n moeder).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die huppelkutten Moet je juist kopraggen en doornaaien
Ja en door wiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:43 schreef Paul-89 het volgende:
Het welkom topic voor Steven is al gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |