Sorry, het beheersen van de Nederlandse taal is een nodig wil je mod worden bij Fok!. Helaas.quote:
Ik bail? Wat? Ik ben er gewoon bij zaterdag slet. En jij zou mij laten weten wanneer we Fer gingen lastigvallen swaquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
HMF je bailt wel vaak op het laatste moment kill wzp ?
Dat is helemaal niet waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sorry, het beheersen van de Nederlandse taal is een nodig wil je mod worden bij Fok!. Helaas.
gr gr
Zwarte mod.
Ge vond ut te fer brothaquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bail? Wat? Ik ben er gewoon bij zaterdag slet. En jij zou mij laten weten wanneer we Fer gingen lastigvallen swa
Ja ik ben druk met afstuderen, kudo voor jou daar heb je gelijk inquote:
Die laatste is wel leuk...quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja ik ben druk met afstuderen, kudo voor jou daar heb je gelijk in. Wat zeg je van na 18 juni? Is het dan leuk om te doen?
![]()
Of vlak voor hij de 1e ronde van de vEL ingaat naar Tsjetsjenië of waar dan ook. Gaan we daar staan "Veel succes Gr. Gr. uit de Champions League over een maand"
Buitendam? Mwah nee die bedoelt het goed op zich. Heeft vaak ook nuttige vulling in 't PSV topic.quote:
Ik dacht begin Juli al?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die laatste is wel leuk...
Eind Juni heb ik ergens weer tijd wanneer beginnen ze 18 juli ?
Wat een mongool manquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Labyad is gewoon een kneus eerste klas.
?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik lach me helemaal de tering om die LabyadEpische faal van die gozert
Is vergeten zijn arbeidscontract voor 15 mei op te zeggen, heeft nu nog gewoon een jaar contract bij PSVquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens HMF als jij mod bent zijn wij dan van al die Pisvee boelers af ?
Dus niet, lees HMF zijn post diarree (no offence jonguh grapjen) in PSV topic.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is vergeten zijn arbeidscontract voor 15 mei op te zeggen, heeft nu nog gewoon een jaar contract bij PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |