Jij ook blij met onze nieuwe mod ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is die muts bij de EO? Heeft maar 1 helft op tv gezien.
Zit nog uit te zoeken hoe je dat moet doen mobielquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja Steven kom eens voorjezelf op gooi open
Onderaan -> Toon moderatie -> Open.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit nog uit te zoeken hoe je dat moet doen mobiel
Ah topquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onderaan -> Toon moderatie -> Open.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al 3x gezien door video's van Oliver
Misschien had ik erbij moeten zeggen dat ik geen reclame wil zienquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF dus elke keer 3 minuten reclame? Tering man.
Kijk die mocro's weer mensen pestenquote:
Ik sliep gisteren pas na 4 uur ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe ik vanavond ga slapen in die broeikas hier, heb ook maar 5 biertjes ofzo en 0 sterke drank.
Davy is de boeler !quote:
Groenlinks geneuzel..quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Moet dat nou? Pietertje pesten?
Duidelijker kan dit niet uitgelegd worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
LOL. Volgende week een jankende jood die een Feyenoord-shirt aantrekt
Je zag zo'n voorstukje van volgende week van dat loverboys. Ajacied die waarschijnlijk een (ex)vriendin heeft die voor Feyenoord is. Wordt 'ie wss. afgewezen, staat 'ie daar kneiterhard in z'n Feyenoord-shirt te janken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duidelijker kan dit niet uitgelegd worden.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zag zo'n voorstukje van volgende week van dat loverboys. Ajacied die waarschijnlijk een (ex)vriendin heeft die voor Feyenoord is. Wordt 'ie wss. afgewezen, staat 'ie daar kneiterhard in z'n Feyenoord-shirt te janken.![]()
![]()
Ibiquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik sliep gisteren pas na 4 uur ofzo
[ afbeelding ]
matties4life
had ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Daar gaat onze camsessie Smoofie... Tyfus error.
Altijd triest eigen spelers uitfluiten, maar dit is wel heel erg. Aller beste speler sinds jaren in Duitsland en dan uitgeloten worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf hebben Bayern Munchen supporters Robben uitgeflotenWat een debielen zeg.
Is altijd wel goed om als spelersgroep een gezamenlijke vijand in de Duitsers te hebben, wie weet wordt het dan nog wat tegen zequote:Op woensdag 23 mei 2012 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd triest eigen spelers uitfluiten, maar dit is wel heel erg. Aller beste speler sinds jaren in Duitsland en dan uitgeloten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |