SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bart op 19-05-2012 21:23:00 ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Shit! Donderdag al! Moet nog naar de kappert....
dat hoef ik nooit!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Shit! Donderdag al! Moet nog naar de kappert....
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuure.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper maar dat is écht toeval!
die foto moeten ze bij het voorstukje doenquote:
Nou idd... het maakt het liedje nog veel meer betekenisvol.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die foto moeten ze bij het voorstukje doen
Ik moet morgen ook weer werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben ook al lang niet meer geweest... ik ga maandag oefenen, maar wel maar heel kort: voldende dag weer werken en zulks..
goed idee ik wacht met smacht!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog wel ergens een kinderfoto van mezelf voor een wigwam die van takken gemaakt was, met mijn hand voor mijn mond omdat ik 'oehoehoehoeh' deed als Indiaan
Ik heb ook nog wel een kinderfoto in kleur idd, maar de meesten waren toch zwartwitquote:
Die heb ook verschillende tussen zitten hoor, zoveel jonger ben ik niet dan jijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een kinderfoto in kleur idd, maar de meesten waren toch zwartwit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen al een zonnig type
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb een foto van mezelf als indiaan, toen ik 5 was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog wel ergens een kinderfoto van mezelf voor een wigwam die van takken gemaakt was, met mijn hand voor mijn mond omdat ik 'oehoehoehoeh' deed als Indiaan
Mogguh!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:50 schreef Cee het volgende:
Goodmorning!
[..]
Ik heb een foto van mezelf als indiaan, toen ik 5 was.Maar die ligt bij m'n ouders, eens even denken hoe ik aan m'n moeder uit kan leggen dat ze straks die ene foto van mij als indiaantje mee moet nemen.
Dit wekt zoveel vragen op, ik kom zo die kant op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik was vroeger alleen maar verkleed als clown. Of drag, maar dat ter zijde...
Donderdag Patrique weer vrijgezelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit wekt zoveel vragen op, ik kom zo die kant op.
Oh, of jullie ontdekken nu een gedeelde passiequote:
Ik dacht dat jij opeens wou opduiken als helpende schouder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, of jullie ontdekken nu een gedeelde passie.
Nee niet echt, behalve dat Nederland de laatste jaren nooit meer uberhaupt een beetje bovenin die poll stondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er iets bekend of die polls voorgaande jaren? Of ze een beetje iets zeggen over de resultaten?
Dat ben ik jaquote:
Ah, je gaat naar SEP?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:00 schreef Greys het volgende:
Carnavalswinkel in Rdam gebeld, die hebben maar 1 (!) indianenkostuumpje voor dames hangen op het moment in maat M.
Dus toch maar naar Roosendaal
Ja! Heb ze net gebeld, wat een klantvriendelijkheid zeg in vergelijking met eerder gebelde winkels uit mijn eigen regioquote:
* senesta wacht meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Greys![]()
Wazzap je ff wat foto's vanuit de paskamert?
Vanuit de paskamerT.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
Het is een uur rijden he, dus ik zou nog even wachten met wachten
Maar ik laat idd wel even weten wat het geworden is.
Ik ga de tuin in, mobiel gaat mee....ik heur en zie het wel verschijnentquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
Het is een uur rijden he, dus ik zou nog even wachten met wachten
Maar ik laat idd wel even weten wat het geworden is.
Told joe tog!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
Ja! Heb ze net gebeld, wat een klantvriendelijkheid![]()
Welkom in ESF.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:51 schreef vosss het volgende:
Ow fuck, verkeerde topic, ik zocht op eet om het wat eet je nu topic te vinden in de AT![]()
Cool!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:35 schreef ElisaB het volgende:
Gisteren bij Per Seconde Wijzer: ónze kroeg in de inleiding van een vraag
Geen idee; mammaB belde er net over, want die had het gezienquote:
MammaB.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; mammaB belde er net over, want die had het gezien
Slapen?quote:
Het blijft angstvallig stil met appjes hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:32 schreef Greys het volgende:
Maar mijn fooncamera maakt zo'n enorm klikgeluid als ik een foto maak, weet niet of ik dat wel durf
Ah weljaaaaa, komt goed. Ik ga nu even La Biet uitlaten en dan springt ik in den auto
+1quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het blijft angstvallig stil met appjes hier
ja maar dát wist ik al, zijn er mensen met uitzinnige uitdossingen, of moet ik downtunen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:06 schreef Takaiki het volgende:
Tuurlijk, je komt bij de gezelligste mensen in het hotel!
Erk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:22 schreef Takaiki het volgende:
Nee, leef je uit asteblieft!![]()
Indaha heeft veel oranje, Cat een RWB jurrekie en ik heb veren![]()
Wat de rest heeft weet ik niet, maar Erk heeft iig geweldig haar
Geslaagd!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef Greys het volgende:
Ja foto's nemen ging echt niet daar
Ben thuis, zal even wat eten en dan foto's alsnog proberen
Heb roze indianenjurkie en nog een hippiejurkje!
Je bent geslaagd! Leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef Greys het volgende:
Ja foto's nemen ging echt niet daar
Ben thuis, zal even wat eten en dan foto's alsnog proberen
Heb roze indianenjurkie en nog een hippiejurkje!
*neuriet soul bossa nova*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
En dit jurkje. En dan met wit hoofdbandje met oranje veer
[ afbeelding ]
Waarom kocht je hem dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
Als ik het roze indianenjurkje aan doe, wordt dat gewoon met een skinny jeans er onder. Die is aan één zijkant echt te kort anders, daar voel ik me dan rete ongemakkelijk in
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb daar alleen een hoofdbandje geprobeerd, maar wat gaat je haar daar raar van zitten
Dat moet toch OVER je haar heen?
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaik vind ook dat je haar daar idioot van gaat zitten, anders doen we hem om onze pols
Als je haar maar goed zit!
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofd![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aan) prima kan
Hij ziet er zo heel stom uitDie rare hobbels op de foto zie je in het echt helemaal niet, dan zit ie gewoon netjes. Misschien stond ik raar wokkel gedraaid?
Ik vind dat je deze moet aandoen! Verrie Joan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het met een broekie eronder wel kan is het toch geen probleem?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Uhuh. Ik heb een buitenboordbeugel gehad met zo'n kapje. Blob maal 4 elke ochtend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofd![]()
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
Die roze vind ik leuk
En volgens mij kan dat prima met panty?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
En dit is die andere. Brakke pics, want foon enzo.Deze is sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Ja lekkere down to earth mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef roos85 het volgende:
Ziet er leuk uit Greys, mooi dat je bij Sep wel hebt kunnen slagen![]()
Waren ze nog een beetje aardig tegen je?
Kledingstress!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
En bedankt allen
Nu nog dubben welke het gaat worden voor donderdag.
En welke schoenen enzo![]()
Ja zijn inderdaad leuke mensen daarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekkere down to earth mensen
En als je daar aankomt en je ziet die vrij kleine gevel, dan denk je 'huh, is dit alles'? En binnen is het ook helemaal niet zo groot. Maar allemachtig, wat hangt er veel
Volgens mij staat het helemaal niet raar bij die roze als je je zwarte bh-bandjes ziet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Bij die roze weet ik alleen nog niet waar ik mijn bh ga laten
Want die bandjes er bovenuit staat voor geen meter natuurlijk.
Wat dat betreft is die andere veel makkelijker. Nou het is maar goed dat ik nog een paar dagen heb!
Ik zeg korte broekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Want hij loopt schuin aan de onderkant.
En aan de kant die je nu niet ziet zit ie zo hoog dat je mijn onderbroekie ziet
Oh enneh....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aan) prima kan
Hij ziet er zo heel stom uitDie rare hobbels op de foto zie je in het echt helemaal niet, dan zit ie gewoon netjes. Misschien stond ik raar wokkel gedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
En dit is die andere. Brakke pics, want foon enzo.Jij hebt gewoon echt een prachtig figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....Niet zeuren gek mens...ik zou willen dat ik er zo uitzag
![]()
En doe het indianenjurkje maar want echt serieus![]()
Ik zag dat H&M echt super veel keus heeft met korte broekjes en in allerlei felle kleurenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
![]()
Trust me, die zijn vanuit een gunstige hoek genomen zeg maar
Maar lief van je, dankjewelIk ga morgen even de stad in voor een kort broekie voor onder die roze
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
![]()
Trust me, die zijn vanuit een gunstige hoek genomen zeg maar
Maar lief van je, dankjewelIk ga morgen even de stad in voor een kort broekie voor onder die roze
Ach, je gaat niet alleen zijn dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik ben nooit zo heldhaftig met blote jurkies![]()
Oh en check dit even, het is leuk
Video: Songfestival Prognose
Welke vind jij het leukst?quote:
Om half wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Muis006 het volgende:
Oei dat is wel laatMrMuis helpt mij de trein op, maar hij heeft een lunchafspraak, dus dan zou ik al om half 1241 in R'dam zijn.
Of komt dat helemaal niet uit?
Sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke vind jij het leukst?
[..]
Om half wat?![]()
En hoelaat/vaak rijdt die? Hij is om 17 41 op centraal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Cat22 het volgende:
Metro E moet hij hebben.Dat ding waarvan de eerste stop Blijdorp is en daarna de Melanchtonweg (ik rende eerst de verkeerde in
). Dan ben je in een kwartiertje van CS bij Henk.
Volgens mij echt vaak. HPKW neemt hem ook altijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hoelaat/vaak rijdt die? Hij is om 17 41 op centraal.
Om de tien minuten of zo. Gewoon van CS naar de metro lopen (naja, gewoon? Ik moest ernaar vragen, kon echt geen richting vinden in de bouwput die CS isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hoelaat/vaak rijdt die? Hij is om 17 41 op centraal.
Gewoon zonder BH net zoals de Bulgaarse deelneemster, met dat verschil dat jouw boobies dan niet op je knieen hangenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Bij die roze weet ik alleen nog niet waar ik mijn bh ga laten
Want die bandjes er bovenuit staat voor geen meter natuurlijk.
Wat dat betreft is die andere veel makkelijker. Nou het is maar goed dat ik nog een paar dagen heb!
Henk heeft geluk dat mijn salontafelkist niet in Tombo's auto paste (heel verhaal), anders had ik hem gevraagd of die daar ook een nachtje mocht logeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Muis006 het volgende:
Dan doet hij dat
En dan Henk lief aankijken of onze spullen achter de bar mogen.
Okeequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om de tien minuten of zo. Gewoon van CS naar de metro lopen (naja, gewoon? Ik moest ernaar vragen, kon echt geen richting vinden in de bouwput die CS is) en dan komt er vanzelf eentje langs.
Metro bij de 2e halte uitwandelen, met je neus naar de richting gaan staan van waaruit je kwam en dan door het 'park' langs het spoor teruglopen. Na een minuut of 5 kom je bij een spoorwegovergang rechts en als je daar naar links kijkt zie je het Halve Maatje meteen liggen.
Als ik het kan, dan kan meneerMuis het zeker.quote:
En geef hem ook het nummer van de kroeg mee en mijn 06nrquote:
Nou, ik neem de partyyyyyspullen en mijn outfit mee, maar Mr onze slaapspullen zodat ik niet heel veel tassen heb.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
Je spullen die achter de bar moeten Muis, wat is dat zoal?
Want jouw spullen kunnen we 's middags al in het hotel brengen
En evt. spullen van meneer Muis mogen zeker bij Henk 'achter', dus niet achter de bar maar achter bij de keuken, weet ik zeker.
TaxiGreys!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
Muis, er is geen mogelijkheid dat jij wat later aankomt?
Als het echt niet kan, dan komt het ook wel goed. Dan ga ik eerst van Bleiswijk naar Rdam om jou op te pikken, terug naar Bleiswijk waar mijn zus dan wat later aankomt, en dan samen met jou en zus Goodbye nog ergens tussendoor oppikken en dan naar Henk of hotel
CHAOSSSS
Hoeveel is wat later? Uurtje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
Muis, er is geen mogelijkheid dat jij wat later aankomt?
Als het echt niet kan, dan komt het ook wel goed. Dan ga ik eerst van Bleiswijk naar Rdam om jou op te pikken, terug naar Bleiswijk waar mijn zus dan wat later aankomt, en dan samen met jou en zus Goodbye nog ergens tussendoor oppikken en dan naar Henk of hotel
CHAOSSSS
Oh dat komt wel goed, die mogen wel 'achter'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, ik neem de partyyyyyspullen en mijn outfit mee, maar Mr onze slaapspullen zodat ik niet heel veel tassen heb.
(mrMuis zegt: maar ik wel...)
Het allerfijnst zou zijn als jij rond 14 uur zou aankomen.quote:
Staat de planning nog rond 1 uur bij mij nu Steve niet meerijdt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Sectie Bienvenue probeert om 4 uur in het hotel te zijn en als iedereen klaar is dan komen wij naar Henk.
Ja, want Takke en ik komen rechtstreeks vanaf ons werk. Takke en ik carpoolen sowieso al en als ik dan via die andere snelweg terugrijd kom ik bij jou langs. En dan hoeven we ons niet te haasten en kunnen we jouw mannen nog knuffen en jij mijn dwergjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Staat de planning nog rond 1 uur bij mij nu Steve niet meerijdt?
Hoe durf jij er een uur en 10 minuten over te doen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Okee Grees, als ik de trein van half 1 pak ben ik er om 13.41 , kan dat?
Jupquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Okee Grees, als ik de trein van half 1 pak ben ik er om 13.41 , kan dat?
Nou als je zin hebt in vlaai kunnen jullie lekker alvast de ergste honger hier stillenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, want Takke en ik komen rechtstreeks vanaf ons werk. Takke en ik carpoolen sowieso al en als ik dan via die andere snelweg terugrijd kom ik bij jou langs. En dan hoeven we ons niet te haasten en kunnen we jouw mannen nog knuffen en jij mijn dwergjes.![]()
En dan heb ik zelfs nog tijd om een bammetje te smeren.Van mij naar Henk is ruim anderhalf uur dus als we tegen een uur of 2 vertrekken hebben we tijd zat.
Ok komt goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Centraal
Als je me van het perron kan helpen ben ik je zeer verdienstelijk
Jeejquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok komt goed
En dan is het extra handig als ik dan zus en Gb al bij me heb, want dan hoeven we de auto niet ergens achter te laten als ik jou van het perron ga vissen bedenk ik me net, die kunnen we dan gewoon ergens met knipperlichten neergooien en dan blijven zij even zitten.
Oh god, ik ga Rdam CS in, voor het eerst sinds eeuwenWelk perron kom je aan?
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Schrijf jij dat even ergens op, perron 9 en dan de tijd?quote:
Zie de OPquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Willen jullie mee eten met het buffetje? Redden jullie dat qua tijd (18.30 uur en 10 eu pp) of kom je lekker na het eten? Het maakt mij/ons niet uit! Maar wat leuk dat jullie komen!
Doe ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Schrijf jij dat even ergens op, perron 9 en dan de tijd?
Dat ik het de avond ervoor nog even aan je kan vragen?Ik ken mezelf, ik heb straks drie tijden (zus, Gb en jou) door elkaar in mijn hoofd
Leukquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk![]()
Even een brutale vraag, zou je het buffetjesgeld alvast over willen maken vandaag of morgen?Dat hebben de anderen ook gedaan en dan geef ik Henk dat geld vast maandag of dinsdag als ik alles heb. Dan hoeft ie die donderdagavond niet op te letten bij het afrekenen wie er wel of niet gegeten hebben.
Hejje al een kekke oranje outfit?quote:
Nee, moet dat?quote:
Deze meet wordt strak gemodereerd.quote:
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.quote:
Nee joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pas maar op! Muis is niet zo snel te bananen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat zei Greys er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Zei ik dat dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.
Kokosnoten dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op! Muis is niet zo snel te bananen.
Nee, daarom vroeg ik het.quote:
Dat kriebelt.quote:
Vlaggetje dan?quote:
quote:
Neem je een FA mee dan?quote:
quote:
Ik etaleer mijn uitbundige persoonlijkheid wel gewoon zonder accessoiresquote:
Hoezo? Denk je dat de mods het niet alleen afkunnen?quote:
Maar dan val je weg in de meute.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Ik etaleer mijn uitbundige persoonlijkheid wel gewoon zonder accessoires.
Blijf ik gewoon bij jou staanquote:
Tegen mijn allergie voor oranje en rood is niets te gekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat de mods het niet alleen afkunnen?
O jaaa!quote:
Dat zegt iedereen toch sowieso al van jou?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O jaaa!![]()
En dan zegt iedereen 'Wat ziet Cat haar persoonlijkheid er toch uitbundig uit'!
Prrrrr.....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen toch sowieso al van jou?
En wij gaan jouw voorpret vast helemaal meekrijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Morgen even shoppen voor een wit kort broekie (wit is het beste denk ik onder die roze jurk?) en een wit vestje
Want 's avonds wordt het vast wat fripser
Oh en voor schoenen. Het houdt wat in, zo'n ESF avond!
quote:
Die houdt ook van poesjes!quote:Oké, dit wordt té erg.Jij neemt je mevrouw toch mee, wat zal die wel niet van mijn persoonlijkheid denken?
![]()
we hebben een admin das voldoendequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat de mods het niet alleen afkunnen?
I haz wit vestje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet ook nog een wit vestjedammit.
Even Zalando'en morgen.
Da's mooi, ik heb er momenteel 11 in huis.quote:
WTF, serieusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi, ik heb er momenteel 11 in huis.
Ik noem alleen mensen dik die dikker zijn dan ik.quote:
Zou een zwart broekje doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Morgen even shoppen voor een wit kort broekie (wit is het beste denk ik onder die roze jurk?) en een wit vestje
Red je dat nog dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet ook nog een wit vestjedammit.
Even Zalando'en morgen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou een zwart broekje doen.
Kleed mooi af endezulks.
quote:
Niemand om mee te gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Red je dat nog dan?
Is er niet ergens kaufzondag bij je in de buurt?
quote:
En Zalando bezorgt nog wel op tijd? Gaat dat binnen een dag?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]had het er beter meteen bij kunnen zetten hé
Serieus. Vorige week had ik er nog 15.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hmnee, Wehkamp wel, ik kijk daar wel evenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En Zalando bezorgt nog wel op tijd? Gaat dat binnen een dag?
[..]![]()
Maar je hebt wel gelijk dat zwart beter afkleedt.
Maar wit zit er weer in dat pluisrandje bovenaan. En het moet ook nog een broekie zonder knoop zijn, want anders zie je die onder het jurkje. Wat een opgaaf
Ja gewoon zo'n legging dingetje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En Zalando bezorgt nog wel op tijd? Gaat dat binnen een dag?
[..]![]()
Maar je hebt wel gelijk dat zwart beter afkleedt.
Maar wit zit er weer in dat pluisrandje bovenaan. En het moet ook nog een broekie zonder knoop zijn, want anders zie je die onder het jurkje. Wat een opgaaf
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus. Vorige week had ik er nog 15.
Bazentopic, ff rustig doornemen als ik er tijd voor hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Oh ik bedoelde een kort broekiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja gewoon zo'n legging dingetje?
Die je ook bij de hunkemoller enz kunt vinden?
Zwart zit ook in het jurkje
Witte leggings
Jaja, zeker kijken of je legging nog past.quote:
Is zwart niet mooier? Dat is minder opvallend toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
NOEM JIJ GREYS NU DIK!?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Is zwart niet mooier? Dat is minder opvallend toch?
(Waarom meng ik me hierin, ik weet er ook niks vanaf.).
Jawel, maar die past niet bij mijn string.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaja, zeker kijken of je legging nog past.
Commando dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, maar die past niet bij mijn string.
Ik bedoelde in combinatie met de jurk.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik bedoelde in combinatie met de jurk..
Greys dik noemen is als [een mooie vergelijking zoals Erik die kan verzinnen waaruit blijkt dat Greys allebehalve dik is (al heeft ze in dat ene jurkje wel een behoorlijk boezem. Maar ik dwaal af)].
Ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde een kort broekie
Geen legging.
Commando?quote:
Greys heeft altijd flinkequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik bedoelde in combinatie met de jurk..
Greys dik noemen is als [een mooie vergelijking zoals Erik die kan verzinnen waaruit blijkt dat Greys allebehalve dik is (al heeft ze in dat ene jurkje wel een behoorlijke boezem. Maar ik dwaal af)].
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
*proest*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Zullen we het maar over iets anders hebben?
Ik word er weer rete ongemakkelijk van![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel wat! Doe jij dat dan ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Zullen we het maar over iets anders hebben?
Ik word er weer rete ongemakkelijk van![]()
Mijn persoonlijkheid heeft toch echt wel ondergoed nodig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel wat! Doe jij dat dan ook?
Welnee joh!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheid heeft toch echt wel ondergoed nodig.![]()
quote:Corrigerend zou helemaal fijn zijn.
Jeugdig (quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
niet te volgen zo snel als jullie gaan
ik heb tijd dus kan wel een van de steden in, kom rond 12 uur al die kant opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
En je gaat met OV, toch?
Dus in de buurt van het station zou handig zijn?
DANKquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Deze zit in Tilburg maar dan zou je even moeten bellen of ze ook tooien hebben, want ik zie ze zo gauw niet op de site: http://www.defeestspecialist.nl/
Deze in Breda kan je ook even bellen: http://www.fop-sjop.nl/ of ze tooien hebben.
Utrecht: http://utrecht-feestwinkel.nl/
Ik heb ze gekocht. Gewoon, omdat het kan (wel in maar 37, dus niet van die schuiten als op de picquote:
Ah daar op het hoekje ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Deze kwam ik van de week tegen toen ik er langs fietste: Cijs feest en hobbywinkel zit op 3 minuten van Station Rotterdam Alexander. Aan de buitenzijde van Alexandriun 1 tegenover de kijkshop.
het liefste oranje natuurlijk, en wat ze kosten, als je er toch bent..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah daar op het hoekje ja.
Daar kom ik morgenZal even kijken of er tooien zijn!
Ik ga voor je kijken!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het liefste oranje natuurlijk, en wat ze kosten, als je er toch bent..
Fopsjop zou ik dan bellen in Breda. Die hebben heul veul.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
of anders in Tilburg of Breda, allemaal optie's
Leukerds!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht. Gewoon, omdat het kan (wel in maar 37, dus niet van die schuiten als op de picen ik denk dat ze in het klein nog leuker zijn
)
Kijk hoe poepig
[ afbeelding ]
Je hebt dinsdag de eerste halve finale (omdat er zoveel landen meedoen is het dus in tweeën gehakt).quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef sp3c het volgende:
oeh dit zijn voorrondes toch
stel ze komt ver genoeg, komt er dan nog een meet
en wanneer zou dat zijn?
Twee dagen laterquote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef sp3c het volgende:
oeh dit zijn voorrondes toch
stel ze komt ver genoeg, komt er dan nog een meet
en wanneer zou dat zijn?
zoiets bedoel ik wel, al is het idd prijzigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
Deze zag ik net online voor 27,50.
Best veel geld voor een tooi. Maar zoiets in oranje bedoel je?
[ afbeelding ]
mag dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
(En als je die onderste neemt, doe je die bikini dan ook?![]()
)
Ik ga morgen even naar Alexandriumquote:Op zondag 20 mei 2012 00:16 schreef ElisaB het volgende:
Greezz, ga jij nou nog ergens fun-shoppen? Ik moet nog iets voor op mu hoof
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kappersstress hier! Nog geen tijd gehad in Liverpool of Belfast.
Weet iemand een goede kapper bij Rotterdam Blaak? Toevallig?
Ik ga onmogelijk morgen naar Alexandrium kunnenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen even naar AlexandriumDaar is 1 feestwinkeltje.
Ik wil even roze lint kopen, daar maak ik dan bandjes mee aan mijn jurk
Dus als je zin hebt en tijd? Doen we daarna een bakje thee bij Henk.
Of gewoon in het Alexandrium en dan zeggen we het niet tegen hem. Ssssht
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kappersstress hier! Nog geen tijd gehad in Liverpool of Belfast.
Weet iemand een goede kapper bij Rotterdam Blaak? Toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |