SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bart op 19-05-2012 21:23:00 ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Shit! Donderdag al! Moet nog naar de kappert....
dat hoef ik nooit!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Shit! Donderdag al! Moet nog naar de kappert....
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuure.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper maar dat is écht toeval!
die foto moeten ze bij het voorstukje doenquote:
Nou idd... het maakt het liedje nog veel meer betekenisvol.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die foto moeten ze bij het voorstukje doen
Ik moet morgen ook weer werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben ook al lang niet meer geweest... ik ga maandag oefenen, maar wel maar heel kort: voldende dag weer werken en zulks..
goed idee ik wacht met smacht!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog wel ergens een kinderfoto van mezelf voor een wigwam die van takken gemaakt was, met mijn hand voor mijn mond omdat ik 'oehoehoehoeh' deed als Indiaan
Ik heb ook nog wel een kinderfoto in kleur idd, maar de meesten waren toch zwartwitquote:
Die heb ook verschillende tussen zitten hoor, zoveel jonger ben ik niet dan jijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een kinderfoto in kleur idd, maar de meesten waren toch zwartwit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen al een zonnig type
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb een foto van mezelf als indiaan, toen ik 5 was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog wel ergens een kinderfoto van mezelf voor een wigwam die van takken gemaakt was, met mijn hand voor mijn mond omdat ik 'oehoehoehoeh' deed als Indiaan
Mogguh!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:50 schreef Cee het volgende:
Goodmorning!
[..]
Ik heb een foto van mezelf als indiaan, toen ik 5 was.Maar die ligt bij m'n ouders, eens even denken hoe ik aan m'n moeder uit kan leggen dat ze straks die ene foto van mij als indiaantje mee moet nemen.
Dit wekt zoveel vragen op, ik kom zo die kant op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik was vroeger alleen maar verkleed als clown. Of drag, maar dat ter zijde...
Donderdag Patrique weer vrijgezelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit wekt zoveel vragen op, ik kom zo die kant op.
Oh, of jullie ontdekken nu een gedeelde passiequote:
Ik dacht dat jij opeens wou opduiken als helpende schouder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, of jullie ontdekken nu een gedeelde passie.
Nee niet echt, behalve dat Nederland de laatste jaren nooit meer uberhaupt een beetje bovenin die poll stondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er iets bekend of die polls voorgaande jaren? Of ze een beetje iets zeggen over de resultaten?
Dat ben ik jaquote:
Ah, je gaat naar SEP?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:00 schreef Greys het volgende:
Carnavalswinkel in Rdam gebeld, die hebben maar 1 (!) indianenkostuumpje voor dames hangen op het moment in maat M.
Dus toch maar naar Roosendaal
Ja! Heb ze net gebeld, wat een klantvriendelijkheid zeg in vergelijking met eerder gebelde winkels uit mijn eigen regioquote:
* senesta wacht meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Greys![]()
Wazzap je ff wat foto's vanuit de paskamert?
Vanuit de paskamerT.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
Het is een uur rijden he, dus ik zou nog even wachten met wachten
Maar ik laat idd wel even weten wat het geworden is.
Ik ga de tuin in, mobiel gaat mee....ik heur en zie het wel verschijnentquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
Het is een uur rijden he, dus ik zou nog even wachten met wachten
Maar ik laat idd wel even weten wat het geworden is.
Told joe tog!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
Ja! Heb ze net gebeld, wat een klantvriendelijkheid![]()
Welkom in ESF.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:51 schreef vosss het volgende:
Ow fuck, verkeerde topic, ik zocht op eet om het wat eet je nu topic te vinden in de AT![]()
Cool!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:35 schreef ElisaB het volgende:
Gisteren bij Per Seconde Wijzer: ónze kroeg in de inleiding van een vraag
Geen idee; mammaB belde er net over, want die had het gezienquote:
MammaB.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; mammaB belde er net over, want die had het gezien
Slapen?quote:
Het blijft angstvallig stil met appjes hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:32 schreef Greys het volgende:
Maar mijn fooncamera maakt zo'n enorm klikgeluid als ik een foto maak, weet niet of ik dat wel durf
Ah weljaaaaa, komt goed. Ik ga nu even La Biet uitlaten en dan springt ik in den auto
+1quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het blijft angstvallig stil met appjes hier
ja maar dát wist ik al, zijn er mensen met uitzinnige uitdossingen, of moet ik downtunen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:06 schreef Takaiki het volgende:
Tuurlijk, je komt bij de gezelligste mensen in het hotel!
Erk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:22 schreef Takaiki het volgende:
Nee, leef je uit asteblieft!![]()
Indaha heeft veel oranje, Cat een RWB jurrekie en ik heb veren![]()
Wat de rest heeft weet ik niet, maar Erk heeft iig geweldig haar
Geslaagd!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef Greys het volgende:
Ja foto's nemen ging echt niet daar
Ben thuis, zal even wat eten en dan foto's alsnog proberen
Heb roze indianenjurkie en nog een hippiejurkje!
Je bent geslaagd! Leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef Greys het volgende:
Ja foto's nemen ging echt niet daar
Ben thuis, zal even wat eten en dan foto's alsnog proberen
Heb roze indianenjurkie en nog een hippiejurkje!
*neuriet soul bossa nova*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
En dit jurkje. En dan met wit hoofdbandje met oranje veer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |