goed idee ik wacht met smacht!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog wel ergens een kinderfoto van mezelf voor een wigwam die van takken gemaakt was, met mijn hand voor mijn mond omdat ik 'oehoehoehoeh' deed als Indiaan
Ik heb ook nog wel een kinderfoto in kleur idd, maar de meesten waren toch zwartwitquote:
Die heb ook verschillende tussen zitten hoor, zoveel jonger ben ik niet dan jijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een kinderfoto in kleur idd, maar de meesten waren toch zwartwit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen al een zonnig type
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb een foto van mezelf als indiaan, toen ik 5 was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog wel ergens een kinderfoto van mezelf voor een wigwam die van takken gemaakt was, met mijn hand voor mijn mond omdat ik 'oehoehoehoeh' deed als Indiaan
Mogguh!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:50 schreef Cee het volgende:
Goodmorning!
[..]
Ik heb een foto van mezelf als indiaan, toen ik 5 was.Maar die ligt bij m'n ouders, eens even denken hoe ik aan m'n moeder uit kan leggen dat ze straks die ene foto van mij als indiaantje mee moet nemen.
Dit wekt zoveel vragen op, ik kom zo die kant op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik was vroeger alleen maar verkleed als clown. Of drag, maar dat ter zijde...
Donderdag Patrique weer vrijgezelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit wekt zoveel vragen op, ik kom zo die kant op.
Oh, of jullie ontdekken nu een gedeelde passiequote:
Ik dacht dat jij opeens wou opduiken als helpende schouder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, of jullie ontdekken nu een gedeelde passie.
Nee niet echt, behalve dat Nederland de laatste jaren nooit meer uberhaupt een beetje bovenin die poll stondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er iets bekend of die polls voorgaande jaren? Of ze een beetje iets zeggen over de resultaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |