Waarom kocht je hem dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
Als ik het roze indianenjurkje aan doe, wordt dat gewoon met een skinny jeans er onder. Die is aan één zijkant echt te kort anders, daar voel ik me dan rete ongemakkelijk in
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb daar alleen een hoofdbandje geprobeerd, maar wat gaat je haar daar raar van zitten
Dat moet toch OVER je haar heen?
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaik vind ook dat je haar daar idioot van gaat zitten, anders doen we hem om onze pols
Als je haar maar goed zit!
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofd![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aan) prima kan
Hij ziet er zo heel stom uitDie rare hobbels op de foto zie je in het echt helemaal niet, dan zit ie gewoon netjes. Misschien stond ik raar wokkel gedraaid?
Ik vind dat je deze moet aandoen! Verrie Joan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het met een broekie eronder wel kan is het toch geen probleem?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Uhuh. Ik heb een buitenboordbeugel gehad met zo'n kapje. Blob maal 4 elke ochtend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofd![]()
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
Die roze vind ik leuk
En volgens mij kan dat prima met panty?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
En dit is die andere. Brakke pics, want foon enzo.Deze is sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Ja lekkere down to earth mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef roos85 het volgende:
Ziet er leuk uit Greys, mooi dat je bij Sep wel hebt kunnen slagen![]()
Waren ze nog een beetje aardig tegen je?
Kledingstress!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
En bedankt allen
Nu nog dubben welke het gaat worden voor donderdag.
En welke schoenen enzo![]()
Ja zijn inderdaad leuke mensen daarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekkere down to earth mensen
En als je daar aankomt en je ziet die vrij kleine gevel, dan denk je 'huh, is dit alles'? En binnen is het ook helemaal niet zo groot. Maar allemachtig, wat hangt er veel
Volgens mij staat het helemaal niet raar bij die roze als je je zwarte bh-bandjes ziet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Bij die roze weet ik alleen nog niet waar ik mijn bh ga laten
Want die bandjes er bovenuit staat voor geen meter natuurlijk.
Wat dat betreft is die andere veel makkelijker. Nou het is maar goed dat ik nog een paar dagen heb!
Ik zeg korte broekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Want hij loopt schuin aan de onderkant.
En aan de kant die je nu niet ziet zit ie zo hoog dat je mijn onderbroekie ziet
Oh enneh....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aan) prima kan
Hij ziet er zo heel stom uitDie rare hobbels op de foto zie je in het echt helemaal niet, dan zit ie gewoon netjes. Misschien stond ik raar wokkel gedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
En dit is die andere. Brakke pics, want foon enzo.Jij hebt gewoon echt een prachtig figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....Niet zeuren gek mens...ik zou willen dat ik er zo uitzag
![]()
En doe het indianenjurkje maar want echt serieus![]()
Ik zag dat H&M echt super veel keus heeft met korte broekjes en in allerlei felle kleurenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
![]()
Trust me, die zijn vanuit een gunstige hoek genomen zeg maar
Maar lief van je, dankjewelIk ga morgen even de stad in voor een kort broekie voor onder die roze
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
![]()
Trust me, die zijn vanuit een gunstige hoek genomen zeg maar
Maar lief van je, dankjewelIk ga morgen even de stad in voor een kort broekie voor onder die roze
Ach, je gaat niet alleen zijn dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik ben nooit zo heldhaftig met blote jurkies![]()
Oh en check dit even, het is leuk
Video: Songfestival Prognose
Welke vind jij het leukst?quote:
Om half wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Muis006 het volgende:
Oei dat is wel laatMrMuis helpt mij de trein op, maar hij heeft een lunchafspraak, dus dan zou ik al om half 1241 in R'dam zijn.
Of komt dat helemaal niet uit?
Sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke vind jij het leukst?
[..]
Om half wat?![]()
En hoelaat/vaak rijdt die? Hij is om 17 41 op centraal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Cat22 het volgende:
Metro E moet hij hebben.Dat ding waarvan de eerste stop Blijdorp is en daarna de Melanchtonweg (ik rende eerst de verkeerde in
). Dan ben je in een kwartiertje van CS bij Henk.
Volgens mij echt vaak. HPKW neemt hem ook altijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hoelaat/vaak rijdt die? Hij is om 17 41 op centraal.
Om de tien minuten of zo. Gewoon van CS naar de metro lopen (naja, gewoon? Ik moest ernaar vragen, kon echt geen richting vinden in de bouwput die CS isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hoelaat/vaak rijdt die? Hij is om 17 41 op centraal.
Gewoon zonder BH net zoals de Bulgaarse deelneemster, met dat verschil dat jouw boobies dan niet op je knieen hangenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Bij die roze weet ik alleen nog niet waar ik mijn bh ga laten
Want die bandjes er bovenuit staat voor geen meter natuurlijk.
Wat dat betreft is die andere veel makkelijker. Nou het is maar goed dat ik nog een paar dagen heb!
Henk heeft geluk dat mijn salontafelkist niet in Tombo's auto paste (heel verhaal), anders had ik hem gevraagd of die daar ook een nachtje mocht logeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Muis006 het volgende:
Dan doet hij dat
En dan Henk lief aankijken of onze spullen achter de bar mogen.
Okeequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om de tien minuten of zo. Gewoon van CS naar de metro lopen (naja, gewoon? Ik moest ernaar vragen, kon echt geen richting vinden in de bouwput die CS is) en dan komt er vanzelf eentje langs.
Metro bij de 2e halte uitwandelen, met je neus naar de richting gaan staan van waaruit je kwam en dan door het 'park' langs het spoor teruglopen. Na een minuut of 5 kom je bij een spoorwegovergang rechts en als je daar naar links kijkt zie je het Halve Maatje meteen liggen.
Als ik het kan, dan kan meneerMuis het zeker.quote:
En geef hem ook het nummer van de kroeg mee en mijn 06nrquote:
Nou, ik neem de partyyyyyspullen en mijn outfit mee, maar Mr onze slaapspullen zodat ik niet heel veel tassen heb.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
Je spullen die achter de bar moeten Muis, wat is dat zoal?
Want jouw spullen kunnen we 's middags al in het hotel brengen
En evt. spullen van meneer Muis mogen zeker bij Henk 'achter', dus niet achter de bar maar achter bij de keuken, weet ik zeker.
TaxiGreys!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
Muis, er is geen mogelijkheid dat jij wat later aankomt?
Als het echt niet kan, dan komt het ook wel goed. Dan ga ik eerst van Bleiswijk naar Rdam om jou op te pikken, terug naar Bleiswijk waar mijn zus dan wat later aankomt, en dan samen met jou en zus Goodbye nog ergens tussendoor oppikken en dan naar Henk of hotel
CHAOSSSS
Hoeveel is wat later? Uurtje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
Muis, er is geen mogelijkheid dat jij wat later aankomt?
Als het echt niet kan, dan komt het ook wel goed. Dan ga ik eerst van Bleiswijk naar Rdam om jou op te pikken, terug naar Bleiswijk waar mijn zus dan wat later aankomt, en dan samen met jou en zus Goodbye nog ergens tussendoor oppikken en dan naar Henk of hotel
CHAOSSSS
Oh dat komt wel goed, die mogen wel 'achter'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, ik neem de partyyyyyspullen en mijn outfit mee, maar Mr onze slaapspullen zodat ik niet heel veel tassen heb.
(mrMuis zegt: maar ik wel...)
Het allerfijnst zou zijn als jij rond 14 uur zou aankomen.quote:
Staat de planning nog rond 1 uur bij mij nu Steve niet meerijdt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Sectie Bienvenue probeert om 4 uur in het hotel te zijn en als iedereen klaar is dan komen wij naar Henk.
Ja, want Takke en ik komen rechtstreeks vanaf ons werk. Takke en ik carpoolen sowieso al en als ik dan via die andere snelweg terugrijd kom ik bij jou langs. En dan hoeven we ons niet te haasten en kunnen we jouw mannen nog knuffen en jij mijn dwergjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Staat de planning nog rond 1 uur bij mij nu Steve niet meerijdt?
Hoe durf jij er een uur en 10 minuten over te doen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Okee Grees, als ik de trein van half 1 pak ben ik er om 13.41 , kan dat?
Jupquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Okee Grees, als ik de trein van half 1 pak ben ik er om 13.41 , kan dat?
Nou als je zin hebt in vlaai kunnen jullie lekker alvast de ergste honger hier stillenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, want Takke en ik komen rechtstreeks vanaf ons werk. Takke en ik carpoolen sowieso al en als ik dan via die andere snelweg terugrijd kom ik bij jou langs. En dan hoeven we ons niet te haasten en kunnen we jouw mannen nog knuffen en jij mijn dwergjes.![]()
En dan heb ik zelfs nog tijd om een bammetje te smeren.Van mij naar Henk is ruim anderhalf uur dus als we tegen een uur of 2 vertrekken hebben we tijd zat.
Ok komt goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Centraal
Als je me van het perron kan helpen ben ik je zeer verdienstelijk
Jeejquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok komt goed
En dan is het extra handig als ik dan zus en Gb al bij me heb, want dan hoeven we de auto niet ergens achter te laten als ik jou van het perron ga vissen bedenk ik me net, die kunnen we dan gewoon ergens met knipperlichten neergooien en dan blijven zij even zitten.
Oh god, ik ga Rdam CS in, voor het eerst sinds eeuwenWelk perron kom je aan?
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Schrijf jij dat even ergens op, perron 9 en dan de tijd?quote:
Zie de OPquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Willen jullie mee eten met het buffetje? Redden jullie dat qua tijd (18.30 uur en 10 eu pp) of kom je lekker na het eten? Het maakt mij/ons niet uit! Maar wat leuk dat jullie komen!
Doe ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Schrijf jij dat even ergens op, perron 9 en dan de tijd?
Dat ik het de avond ervoor nog even aan je kan vragen?Ik ken mezelf, ik heb straks drie tijden (zus, Gb en jou) door elkaar in mijn hoofd
Leukquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk![]()
Even een brutale vraag, zou je het buffetjesgeld alvast over willen maken vandaag of morgen?Dat hebben de anderen ook gedaan en dan geef ik Henk dat geld vast maandag of dinsdag als ik alles heb. Dan hoeft ie die donderdagavond niet op te letten bij het afrekenen wie er wel of niet gegeten hebben.
Hejje al een kekke oranje outfit?quote:
Nee, moet dat?quote:
Deze meet wordt strak gemodereerd.quote:
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.quote:
Nee joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pas maar op! Muis is niet zo snel te bananen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat zei Greys er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Zei ik dat dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.
Kokosnoten dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op! Muis is niet zo snel te bananen.
Nee, daarom vroeg ik het.quote:
Dat kriebelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |