Waarom kocht je hem dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
Als ik het roze indianenjurkje aan doe, wordt dat gewoon met een skinny jeans er onder. Die is aan één zijkant echt te kort anders, daar voel ik me dan rete ongemakkelijk in
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb daar alleen een hoofdbandje geprobeerd, maar wat gaat je haar daar raar van zitten
Dat moet toch OVER je haar heen?
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaik vind ook dat je haar daar idioot van gaat zitten, anders doen we hem om onze pols
Als je haar maar goed zit!
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofd![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aan) prima kan
Hij ziet er zo heel stom uitDie rare hobbels op de foto zie je in het echt helemaal niet, dan zit ie gewoon netjes. Misschien stond ik raar wokkel gedraaid?
Ik vind dat je deze moet aandoen! Verrie Joan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het met een broekie eronder wel kan is het toch geen probleem?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Uhuh. Ik heb een buitenboordbeugel gehad met zo'n kapje. Blob maal 4 elke ochtend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt echt zo'n blob bovenin op je hoofd![]()
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
Die roze vind ik leuk
En volgens mij kan dat prima met panty?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
En dit is die andere. Brakke pics, want foon enzo.Deze is sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Ja lekkere down to earth mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef roos85 het volgende:
Ziet er leuk uit Greys, mooi dat je bij Sep wel hebt kunnen slagen![]()
Waren ze nog een beetje aardig tegen je?
Kledingstress!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
En bedankt allen
Nu nog dubben welke het gaat worden voor donderdag.
En welke schoenen enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |