Ja zijn inderdaad leuke mensen daarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekkere down to earth mensen
En als je daar aankomt en je ziet die vrij kleine gevel, dan denk je 'huh, is dit alles'? En binnen is het ook helemaal niet zo groot. Maar allemachtig, wat hangt er veel
Volgens mij staat het helemaal niet raar bij die roze als je je zwarte bh-bandjes ziet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Bij die roze weet ik alleen nog niet waar ik mijn bh ga laten
Want die bandjes er bovenuit staat voor geen meter natuurlijk.
Wat dat betreft is die andere veel makkelijker. Nou het is maar goed dat ik nog een paar dagen heb!
Ik zeg korte broekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Want hij loopt schuin aan de onderkant.
En aan de kant die je nu niet ziet zit ie zo hoog dat je mijn onderbroekie ziet
Oh enneh....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie met een broekie er onder (en die had ik ook aan) prima kan
Hij ziet er zo heel stom uitDie rare hobbels op de foto zie je in het echt helemaal niet, dan zit ie gewoon netjes. Misschien stond ik raar wokkel gedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
En dit is die andere. Brakke pics, want foon enzo.Jij hebt gewoon echt een prachtig figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....Niet zeuren gek mens...ik zou willen dat ik er zo uitzag
![]()
En doe het indianenjurkje maar want echt serieus![]()
Ik zag dat H&M echt super veel keus heeft met korte broekjes en in allerlei felle kleurenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
![]()
Trust me, die zijn vanuit een gunstige hoek genomen zeg maar
Maar lief van je, dankjewelIk ga morgen even de stad in voor een kort broekie voor onder die roze
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
![]()
Trust me, die zijn vanuit een gunstige hoek genomen zeg maar
Maar lief van je, dankjewelIk ga morgen even de stad in voor een kort broekie voor onder die roze
Ach, je gaat niet alleen zijn dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik ben nooit zo heldhaftig met blote jurkies![]()
Oh en check dit even, het is leuk
Video: Songfestival Prognose
Welke vind jij het leukst?quote:
Om half wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Muis006 het volgende:
Oei dat is wel laatMrMuis helpt mij de trein op, maar hij heeft een lunchafspraak, dus dan zou ik al om half 1241 in R'dam zijn.
Of komt dat helemaal niet uit?
Sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke vind jij het leukst?
[..]
Om half wat?![]()
En hoelaat/vaak rijdt die? Hij is om 17 41 op centraal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Cat22 het volgende:
Metro E moet hij hebben.Dat ding waarvan de eerste stop Blijdorp is en daarna de Melanchtonweg (ik rende eerst de verkeerde in
). Dan ben je in een kwartiertje van CS bij Henk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |