JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Schrijf jij dat even ergens op, perron 9 en dan de tijd?quote:
Zie de OPquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Willen jullie mee eten met het buffetje? Redden jullie dat qua tijd (18.30 uur en 10 eu pp) of kom je lekker na het eten? Het maakt mij/ons niet uit! Maar wat leuk dat jullie komen!
Doe ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Schrijf jij dat even ergens op, perron 9 en dan de tijd?
Dat ik het de avond ervoor nog even aan je kan vragen?Ik ken mezelf, ik heb straks drie tijden (zus, Gb en jou) door elkaar in mijn hoofd
Leukquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk![]()
Even een brutale vraag, zou je het buffetjesgeld alvast over willen maken vandaag of morgen?Dat hebben de anderen ook gedaan en dan geef ik Henk dat geld vast maandag of dinsdag als ik alles heb. Dan hoeft ie die donderdagavond niet op te letten bij het afrekenen wie er wel of niet gegeten hebben.
Hejje al een kekke oranje outfit?quote:
Nee, moet dat?quote:
Deze meet wordt strak gemodereerd.quote:
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.quote:
Nee joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pas maar op! Muis is niet zo snel te bananen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat zei Greys er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Zei ik dat dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Problemen mee? Zo ja, dan ga ik even een banaanvraag doen.
Kokosnoten dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op! Muis is niet zo snel te bananen.
Nee, daarom vroeg ik het.quote:
Dat kriebelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |