quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan dus geen leuke hoes vinden voor m'n iPad 3 ... Ik wil geen dikke zwarte hoes ... Gewoon iets vrolijks en stevigs
Heb gisteren een stofhoes en zo'n smartcover besteld die je ook kunt gebruiken als standaard. Die stofhoes is voor als ik hem meeneem terwijl ik die andere gewoon makkelijk thuis kan gebruiken. Die van mij zijn niet heel 'vrolijk', maar ze hebben veel andere soorten covers waar ik heb besteld (focalprice.com). Het mooiste is... ik was in totaal 15 euro kwijtquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan dus geen leuke hoes vinden voor m'n iPad 3 ... Ik wil geen dikke zwarte hoes ... Gewoon iets vrolijks en stevigs
En hoeveel inclusief verzenden? En wanneer komt het binnen? Niet duur dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb gisteren een stofhoes en zo'n smartcover besteld die je ook kunt gebruiken als standaard. Die stofhoes is voor als ik hem meeneem terwijl ik die andere gewoon makkelijk thuis kan gebruiken. Die van mij zijn niet heel 'vrolijk', maar ze hebben veel andere soorten covers waar ik heb besteld (focalprice.com). Het mooiste is... ik was in totaal 15 euro kwijt
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Gratis verzenden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
En hoeveel inclusief verzenden? En wanneer komt het binnen? Niet duur dit.
Focalprice.comquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
En hoeveel inclusief verzenden? En wanneer komt het binnen? Niet duur dit.
Bijna 5 zelfsquote:Van bedrag ¤6,56 EUR
Naar bedrag $8,23 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,25457 USD
Shit ik heb teveel betaaldquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Focalprice.com
Tinydeal.com
Buyincoins.com
pandawill.com
Zijn vast wel een paar leuke covers te vinden
Duurt een paar weken voordat je het binnen hebt maar de prijzen op de site zijn allemaal inclusief verzenden. Afgelopen week zelf bij Buyincoins.com een smartcover en screen protector gekocht voor minder dan 10 euro
[..]
Bijna 5 zelfs!
http://www2.buyincoins.co(...)-3-product-4038.html
Minimaal 24 maanden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe lang moet je dat abonnement dan hebben?
2 jaar, zou normaal 19,95 kosten dus ik betaal 7 x 24 euro extra = 168 euro.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe lang moet je dat abonnement dan hebben?
168 + 80 = ¤248 dus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Estolan het volgende:
Dus ¤726.8 in totaal
Wat ben je dan uiteindelijk kwijt voor de 16gb?
Heb dezelfde combinatie... morgen wordt-ie geleverd. Eindelijk van al dat oud papier af. Nu alleen nog m'n Volkskrant abonnement omzetten in een digitale voor in de ochtend.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef remlof het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk een iPad geregeld, in combinatie met een abonnement op de digitale versie van NRC Handelsblad.
[ afbeelding ]
Same herequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha dat zou ik niet betalen voor een digitale krant. Nieuws lees ik sowieso wel online!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha dat zou ik niet betalen voor een digitale krant. Nieuws lees ik sowieso wel online!
Het gaat niet om nieuws, het gaat om duiding.quote:
Precies, ik koop nu regelmatig nog een NRC of een Volkskrant. Dat hoeft dan ook niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet om nieuws, het gaat om duiding.
Ik zou sowieso nooit betalen voor "nieuws" staat toch nooit wat zinnigs in de krantquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, ik koop nu regelmatig nog een NRC of een Volkskrant. Dat hoeft dan ook niet meer.
Nooit wat zinnigs? Had je dat niet even wat eerder kunnen zeggen!! Heb ik voor niks een abonnement genomen verdommequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit betalen voor "nieuws" staat toch nooit wat zinnigs in de krant
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nooit wat zinnigs? Had je dat niet even wat eerder kunnen zeggen!! Heb ik voor niks een abonnement genomen verdomme
Nee in de Spits en de Metro niet. De Pers was nog wel ok, maar als je echt achtergronden en analyses bij het nieuws wil lezen ontkom je niet aan een echte krant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit betalen voor "nieuws" staat toch nooit wat zinnigs in de krant
Allemaal troepquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee in de Spits en de Metro niet. De Pers was nog wel ok, maar als je echt achtergronden en analyses bij het nieuws wil lezen ontkom je niet aan een echte krant.
Oh ik kan me zo meer dan een uur vermaken per dag met een krant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Allemaal troepmaakt de wereld echt niet beter
Ik ben ook geen wereldverbeteraar. Wil alleen weten hoe het zit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Allemaal troepmaakt de wereld echt niet beter
Vraag je je dat ook af als je een telefoonabo afsluit?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:05 schreef Faforied het volgende:
Maar stel nou dat de NRC failliet gaat, hoe gaat het dan verder? iPadje inleveren?
Splitsen gebeurde zonder opzet hier, en ik dacht serieus dat ik hem hadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je het toetsenbord kan schuiven en kan splitsen
Echt lekker werkt het niet, weet niet hoe het nu zit met de Facebook app, maar die kon er absoluut niet mee om gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je het toetsenbord kan schuiven en kan splitsen
Ja. Ik vond hem leuk, maar de gameplay is lang niet zo goed als het uiterlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen deze al gespeeld? Ga hem als mijn iPad klaar is met 5.1.1. installeren even kopen. Ziet er geniaal uit.
http://itunes.apple.com/nl/app/machinarium/id459189186?mt=8
Ja die is leuk, heb hem ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen deze al gespeeld? Ga hem als mijn iPad klaar is met 5.1.1. installeren even kopen. Ziet er geniaal uit.
http://itunes.apple.com/nl/app/machinarium/id459189186?mt=8
Ik kijk m'n ogen uit inderdaad.quote:
Hoelang duurde het voor jij 'm in huis had? En sturen ze een e-mail om een afspraak te maken?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik kijk m'n ogen uit inderdaad.
Hopelijk schieten ze een beetje op met die nieuwe jailbreak
Weet iemand of er gratis 3D games zijn waarmee je die hoge resolutie even goed kan testen?
Je krijgt een mailtje met daarin een link waarmee je je eigen afspraak kunt maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor jij 'm in huis had? En sturen ze een e-mail om een afspraak te maken?
Want ik zit met pinksteren vijf dagen in Milaan
Wat is os lionel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik wil graag gebruik maken van iCloud, maar moet ik daar perse os lionel voor hebben?
Bij mij vier dagen, bij Exorbitantes een week. Maar zoals hij al zegt, je kunt zelf bepalen op welke dag ze 'm komen afleveren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor jij 'm in huis had? En sturen ze een e-mail om een afspraak te maken?
Want ik zit met pinksteren vijf dagen in Milaan
Zou er zo snel geen weten. Maar met bijv Appshopper kun je snel zoeken naar gratis apps. Kun je ook een wenslijstje mee aanmaken, dan krijg je een notificatie in het berichtencentrum zodra de prijs zaktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik kijk m'n ogen uit inderdaad.
Hopelijk schieten ze een beetje op met die nieuwe jailbreak
Weet iemand of er gratis 3D games zijn waarmee je die hoge resolutie even goed kan testen?
Dingen opslaan in een cloud kan ook op andere manieren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat besturingssysteem van Apple![]()
Kun je me vertellen hoequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dingen opslaan in een cloud kan ook op andere manieren.
Dank je! ziet er handig uit. Alleen wel een hoop chinese rommel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zou er zo snel geen weten. Maar met bijv Appshopper kun je snel zoeken naar gratis apps. Kun je ook een wenslijstje mee aanmaken, dan krijg je een notificatie in het berichtencentrum zodra de prijs zakt
Itunes instellingen veranderen hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef Merkie het volgende:
Waarom synct iTunes altijd de apps terug die ik verwijderd heb? Ik verwijder een app op mijn iPad, ik sync hem met iTunes, en alles is weer terug. Zucht.
Dat snap ik ook nog wel, maar hoe doe ik dat dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zorgen dat hij niet automatisch alles synchroot
Dat is de opzet. De iTunes bibliotheek is leidend. Apparaten worden daarmee gesynchroniseerd en niet andersom. Dus als er iets in je bibliotheek staat wat niet op je iOS-apparaat staat, wordt het geïnstalleerd. Als je de app verwijdert van je computer, wordt die ook niet meer teruggezet naar je iPad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef Merkie het volgende:
Waarom synct iTunes altijd de apps terug die ik verwijderd heb? Ik verwijder een app op mijn iPad, ik sync hem met iTunes, en alles is weer terug. Zucht.
Vreemd, waarom kan je dan überhaupt apps verwijderen op je iPad?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is de opzet. De iTunes bibliotheek is leidend. Apparaten worden daarmee gesynchroniseerd en niet andersom. Dus als er iets in je bibliotheek staat wat niet op je iOS-apparaat staat, wordt het geïnstalleerd. Als je de app verwijdert van je computer, wordt die ook niet meer teruggezet naar je iPad.
Dan moet je 'App synchroniseren' ff uitzetten. Doet ie dat ook niet weer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd, waarom kan je dan überhaupt apps verwijderen op je iPad?
Daarnaast weet ik zeker dat het vroeger niet zo was.
Je kunt ook gewoon de app's aanklikken die je niet of juist wel gesynchroniseerd wilt hebben, vinkje aan is synchroniseren of installeren indien niet aanwezig, vinkje uit is niet synchroniseren of installeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan moet je 'App synchroniseren' ff uitzetten. Doet ie dat ook niet weer.
Als je maar 1 iOS apparaat heb, hoef je het volgens mij ook niet zo te doen, tenminste mijn zoon hoeft het niet te doen maar ik wel, maar ik heb dan ook meerdere iOS apparaten (5 stuks die allen weer anders ingesteld zijn)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:52 schreef Merkie het volgende:
Erg omslachtig allemaal. Ik weet zeker dat ik tot niet zo heel lang geleden dit nooit hoefde te doen, en ik heb al meer dan 4 jaar een iPhone.
Die van hp in ieder geval wel, ricoh ook, al had ik daar wel extern software voor nodig weet niet hoe dat nu is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand ervaring met printers? Werken alle WiFi printers?
Nee. Met abbo.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Waarom bij de phone house? Koop hem dan gewoon bij apple als je hem los haalt!
Het is een vervanger voor de powerknop. Smartcover dichtklappen = standby. Openklappen = uit standby en gelijk het codevenster (schuifje wordt overgeslagen)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:15 schreef Coelho het volgende:
Wat doet die smart cover nou? Da's toch alleen meer een vervanger van het "schuifje" om uit je lockscreen te komen?
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen isquote:Op zondag 20 mei 2012 18:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog een tip voor een 'cheape' smart-cover? Dus alleen de voorkant. Bij dealextreme zijn ze +/- 10euro.
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mijquote:
Ze hebben leuke hoesjes voor weinig. Maar de meeste ondersteunen een iPad 2 of een.. ipad. Nou weet ik nog niet of het voor de iPad 3 / Nieuwe iPad is.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen is
Gaat nog 9% af met de coupon: 9%Vdayru12
Hoe doe je dat? Haha.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mij
ik ben man, meer heb je niet nodig als uitleg tochquote:
Mijn excuses!! Ik was dat even vergetenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben man, meer heb je niet nodig als uitleg toch
heb hem nu in een mooie bookcase met smartcover
Ja, ik hoor net dat dat vaker is bij mannenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor. Flikkerde bij mij ook eraf.
Ja daar ben ik ook bang voor, heb nu een roze sleeve besteld op etsyquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mij
Dat heb ik idd ookquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De magneetjes zijn best sterk. Mijn smartcover van apple zelf valt er niet zomaar af
Geen krassen door de magneetjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De magneetjes zijn best sterk. Mijn smartcover van apple zelf valt er niet zomaar af
lukt me anders prima hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan je hem als je hem binnen hebt ook testen op een ipad 3? kijken of hij werkt, twijfel nog of ik hem van BIC moet halen of nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen is
Gaat nog 9% af met de coupon: 9%Vdayru12
Sterker nog, zelfs mijn sleutelbos blijft aan de cover hangenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier staat new ipad HD bij, dus heb de gok maar genomenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ze hebben leuke hoesjes voor weinig. Maar de meeste ondersteunen een iPad 2 of een.. ipad. Nou weet ik nog niet of het voor de iPad 3 / Nieuwe iPad is.
Hij komt op een nieuwe ipadquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef Xu het volgende:
[..]
Kan je hem als je hem binnen hebt ook testen op een ipad 3? kijken of hij werkt, twijfel nog of ik hem van BIC moet halen of niet
Hoop dat de magneetjes van de Bic versie ook zo sterk zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed nieuwstwitter:pod2g twitterde op zondag 20-05-2012 om 13:12:49Thanks to awesome work of @planetbeing and @pimskeks, we're near ready for a release. Now it's a matter of days. reageer retweet
Nope, nergens last van.quote:
Jailbreak toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
Goed nieuwstwitter:pod2g twitterde op zondag 20-05-2012 om 13:12:49Thanks to awesome work of @planetbeing and @pimskeks, we're near ready for a release. Now it's a matter of days. reageer retweet
Jupquote:
Dat is heel fijn voor mensen die hun kinderen niet in bedwang kunnen houden, maar ik zou het toch echt graag zelf willen bepalen. Maar dat is dus onmogelijk begrijp ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Stukje zelfbescherming. Zodat kids hun ouders geen torenhoge rekening kunnen bezorgen met nieuwe apps of in-app aankopen
Ah yeah ik heb 'm nog niet geupdatequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:52 schreef kikoooooo het volgende:
GTA 3 is in de aanbieding voor 0,79 euro. Zeer zeker de moeite waard
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef RoW_0 het volgende:
Woah! Vrijdag The new iPad binnen. Wachten op de jailbreak en draaien maar.
Ik heb tot mijn new ipad ook steeds een jailbreak gebruikt, maar eigenlijk meer dan iets wat ik te duur vind als Tomtom erop zetten deed ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.
Extra opties.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.
Dat mag hoorquote:
Dan doe jij het toch niet? Waarom altijd dat afkeurende toontje naar mensen die er wel meerwaarde in zien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het onzin vind. Omdat de iPhone/iPad perfect werkt zoals Apple 'm levert.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan doe jij het toch niet? Waarom altijd dat afkeurende toontje naar mensen die er wel meerwaarde in zien?
Nee, je vraagt eerst openlijk waarom iemand zou willen jailbreaken. Pas wanneer iemand daar antwoord op geeft, zeg je dat je het onzin vindt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het onzin vind. Omdat de iPhone/iPad perfect werkt zoals Apple 'm levert.
waarom wachten op de jailbreak? hij doet het ook gewoon zonder jailbreak, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef RoW_0 het volgende:
Woah! Vrijdag The new iPad binnen. Wachten op de jailbreak en draaien maar.
Er zitten een paar handigheidjes in die je anders niet hebt. Als je daar geen behoefte aan hebt is het inderdaad onzin om te jailbreaken. Als je het leuk vindt om een beetje te tweaken met dat apparaat, zoals ik, zit daar de meerwaarde in. Oftewel, je kunt niet objectief vaststellen dat het onzin is zoals je nu poogt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens die pod2g is het veilig om te updaten, want de jailbreak die als het goed is deze of volgende week komt is voor 5.1.1.quote:
nee, zoals het er nu staat, lijkt het alsof hij echt wacht op de jailbreak voordat hij er wat mee gaat doen. Dat is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Er zitten een paar handigheidjes in die je anders niet hebt. Als je daar geen behoefte aan hebt is het inderdaad onzin om te jailbreaken. Als je het leuk vindt om een beetje te tweaken met dat apparaat, zoals ik, zit daar de meerwaarde in. Oftewel, je kunt niet objectief vaststellen dat het onzin is zoals je nu poogt.
Dat snap ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, zoals het er nu staat, lijkt het alsof hij echt wacht op de jailbreak voordat hij er wat mee gaat doen. Dat is wat ik bedoel.
d' oh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat snap ikIk reageerde dan ook niet op jouw post.
Nooit. Dat doe je lekker zelf. Je hoeft niks te solderen of zo héquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
jailbreak er op zetten kost 'altijd' geld toch?
Ik, werken niet echt lekker helaas. Al komen die van mij van DealExtreme, misschien dat een duurdere variant wat beter werkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Klonk het volgende:
Wie heeft er ervaring met die controllers die je met een zuignapje op je display plakt zodat het gamen wat makkelijker gaat?
Ja, maar die zagen er precies hetzelfde uit als mijn cheap-ass dingen.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef Klonk het volgende:
Logitech heeft die toch ook in het assortiment?
Zelf geen ervaring mee. Maar let er wel op dat dit natuurlijk maar voor een beperkt aantal games zal werken. De aanraakvlakken op het scherm moeten exact onder de capatieve vlakjes van de controller vallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Klonk het volgende:
Wie heeft er ervaring met die controllers die je met een zuignapje op je display plakt zodat het gamen wat makkelijker gaat?
Zeker. Al wordt het nu wel eens tijd voor een retina updatequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:24 schreef Klonk het volgende:
Ik heb chinatown wars ook op de ds gespeeld destijds en eerlijk is eerlijk op de iPad ziet het er nog beter uit
Welke van de twee is de leukste/werkt het beste op de iPad?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef Klonk het volgende:
En niet gta3 en chinatown wars vergeten te downloaden
De glazen bol zegt van.niet helaasquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef OnweersComplex het volgende:
Zeg... de jailbreak voor A5-devices als de iPhone 4, iPad 2 en 3 wordt toch morgen verwacht?
Jammer... zit er echt op te wachtenquote:
Jup.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef OnweersComplex het volgende:
Zeg... de jailbreak voor A5-devices als de iPhone 4, iPad 2 en 3 wordt toch morgen verwacht?
Amerikaansequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Die werd niet meegeleverd met je iPad?
Kan gewoon elke usb oplader gebruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die mij kan helpen aan een oplaad 'blok' voor de (nieuwste) Ipad. Laad mijn ipad nu op met de iphone stekker, maar dat gaat langzaam en op dealextreme kan ik ook geen juiste vinden.
Met dat blok gaat het een stuk sneller, die levert meer power dan de simpele iphone oplader.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan gewoon elke usb oplader gebruiken
Morgen dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Vandaag in Amsterdam gereleased.
http://iphone-developers.(...)reak-coming-may-25th
Gewoon een verloopstukje erop doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Met dat blok gaat het een stuk sneller, die levert meer power dan de simpele iphone oplader.
http://dx.com/p/apple-com(...)-plug-european-13354quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Met dat blok gaat het een stuk sneller, die levert meer power dan de simpele iphone oplader.
www.bestskinsever.comquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik had hier een tijdje geleden gevraagd of er ook folies voor de achterkant van de iPad zijn, maar ik ben de link kwijt![]()
Je weet dat postkantoren niet meer bestaan hè? Zelfs in Ede niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ben niet thuis dus hopelijk ligt ie op het postkantoor.
Bedankt hè.... Daar gaat mijn vrije tijd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:52 schreef kikoooooo het volgende:
GTA 3 is in de aanbieding voor 0,79 euro. Zeer zeker de moeite waard
ik moet het met de iPad 2 doen. Ook prima. Ik vind de 3 niet zo bijster bijzonderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Aw yeah, Cydia in volle Retina-glorie
Ik heb de 2 juist overgeslagen omdat ik het verschil met de 1 niet zo groot vond, nu dus weer een newquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:22 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
ik moet het met de iPad 2 doen. Ook prima. Ik vind de 3 niet zo bijster bijzonder
de jailbreak, maar nu is het geluktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat, Cydia? Hier doet je het perfect.
hehe dat doe ik nu dus met de 3quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de 2 juist overgeslagen omdat ik het verschil met de 1 niet zo groot vond, nu dus weer een new
Geupgrade naar iOS 5.1.1?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:45 schreef Semmm het volgende:
Mijn iPad 3 wordt niet herkend, meer mensen die hier last van hebben?
Ja, maar er blijft staan: Plug in your iDevice. IPhone 4 werkt primaquote:
dan is hij klaar jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem ook geupgrade naar 5.1.1 en hij herkende hem meteen
ff een noob vraag (heb tot nu toe alleen maar androids geroot), blauwe balkje is vol en staat er staat recovery completed, lijkt me dat ie dan klaar is?
dan is er iets niet goed gegaan, nog maar een keer proberen danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
dan is hij klaar jaEn Cydia hoort idd op het beginscherm te staan
Na de restore heb ik absinthe opnieuw gerund als admin. Jailbreak gedaan en daarna backup teruggezet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Klonk het volgende:
dan ben ik nieuwsgierig of dat voor mij ook werkt
jij bent na dat recovery done schermpje gelijk naar itunes gegaan en hebt een backup terug gezet?
Hij zou in Utrecht bezorgd wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat postkantoren niet meer bestaan hè? Zelfs in Ede niet.
Werkt op die manier inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Na de restore heb ik absinthe opnieuw gerund als admin. Jailbreak gedaan en daarna backup teruggezet.
Je moet eerst helemaal clean restoren (dus niet je backup, maar gewoon volledig iOS 5.1.1), dan jailbreaken en dan je backup pas terugzetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:50 schreef Klonk het volgende:
Ik doe iets verkeerd, maar geen flauw idee waar, zal de stappen die ik heb gedaan ff neerplempen
1: backup gemaakt in iTunes
2: via instellingen, algemeen, stel opnieuw in, wis alle inhoud en instellingen
3: absinth opgestart als admin, krijg een dos boxje te zien
4: daarna in de nieuw ontstane map als admin absinth geopend
5: jailbreak gestart.
6: Dan kom ik die schermpjes van ThomasB tegen
7: weer naar iTunes, backup terugzetten
resultaat: geen cydia
Bestaat er zowaar een FOK app?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:03 schreef OnweersComplex het volgende:
[ afbeelding ] alles werkt naar behoren
Nee. Het is gewoon een snelkoppelingquote:
Ik dacht alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon een snelkoppeling
Domme vraag ws, maar ik heb exact hetzelfde prob op mijn iphone. Hoe run je absinthe als adminquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Na de restore heb ik absinthe opnieuw gerund als admin. Jailbreak gedaan en daarna backup teruggezet.
Ja, in feite wel. Dan gaat ie, bij mij tenminste, eerst helemaal 5.1.1. downloaden en installeren. Als dat klaar is kun je breaken. Daarna zou ik even kijken of alles klopt, dus of je Cydia hebt. Zoja, dan backup terug. En zorg dat je de beveiligingspincode uit hebt staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
nu gewoon instellen als nieuwe iPad?, dan jailbreak en dan ouwe backup terug toch?
Met rechts aanklikken > Run as admin oidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Domme vraag ws, maar ik heb exact hetzelfde prob op mijn iphone. Hoe run je absinthe als admin? /faler
Ik ben altijd groot voorstander geweest van jailbreaken. De nieuwe iPad was tot vandaag niet jailbreakbaar, dus gebruik ik hem al enkele maanden zonder. En hoewel ik een jailbreak op de iPhone bijna onmisbaar vind, vraag ik me ook af hoeveel ik het op de iPad ga gebruiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel er nog over. Lees soms ook berichten dat al die tweaks die op de achtergrond draaien nadelig uitpakken voor de batterijduur. Ik zou eigenlijk ook niet kunnen bedenken in welk opzicht het originele iOS me nu beperkt. Ik internet veel op m'n iPad, speel games en kijk er soms series op. Een jailbreak gaat dat niet echt kunnen verrijken denk ik.
Die van je papaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe mooi. Toen ik mijn iPhone 4 kreeg (september 2011), zelfde dag jailbreak uit.
En dan vandaag mijn iPadAbsinthe uit!
Nog een reden om niet te jailbreaken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Semmm het volgende:
iPad 3 inmiddels gejailbreakt maar nu crasht ie wel om de haverklap en loopt ie vast. Moet iedere keer opnieuw opstarten door homeknop en powerknop in te drukken.
Wat heb je allemaal geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Semmm het volgende:
iPad 3 inmiddels gejailbreakt maar nu crasht ie wel om de haverklap en loopt ie vast. Moet iedere keer opnieuw opstarten door homeknop en powerknop in te drukken.
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Dreamboardquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal geïnstalleerd?
Wat zijn die andere redenen dan, buiten "ik vind het niet nodig"?quote:
FileBrowser? Daarmee kun je netwerk sharen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef RoW_0 het volgende:
Nog steeds geen app kunnen vinden wat foto's van mijn pc naar de iPad kan streamen (dus niet uploaden via zo'n waardeloos portaal) Gewoon sharen en bekijken. Kennen jullie er toevallig één?
Dit idd. Heb FileBrowser gisteren ontdekt... werkt geweldig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
FileBrowser? Daarmee kun je netwerk sharen.
Kijk dit zocht ik. bedankt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
FileBrowser? Daarmee kun je netwerk sharen.
Werkt zoiets vloeiend?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef Klonk het volgende:
Quasar is inderdaad heel tof, hopelijk dat Apple dat ook ziet en zoiets in iO6 gaat doen
Je moet gewoon selectief zijn in wat je installeert na de jailbreak. Als je alleen bossprefs installeert, ben je een stuk gelukkiger maar heb je nergens last van.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:33 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de jailbreak gedumpt, hoop vastlopers, rare icoontjes in de multitaskbar, witte icoontjes, waardoor je spingboard weer moet respringen. Nah, dan ben ik er klaar mee.
quote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1285086/47 alsjequote:
Ja. 720p mkv e.d. streamen gewoon soepel op mijn iPad 3 met oplayer, terwijl dit niet goed werkte op de mijn ipad 1.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:06 schreef Rekkie het volgende:
ik heb nu een iPad 1, nu heb ik een Synology NAS vol staat met Full HD content. Schiet het op als ik de iPad 1 inruil voor een iPad2 of zelfs 3 om de Full HD meuk af te spelen via streaming op mijn iPad?
Nu gaat dat uiteraard niet.
Voor 12-jarige bazen ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:58 schreef OnweersComplex het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bazenthema voor de iPad.
Neequote:Op zondag 27 mei 2012 14:58 schreef OnweersComplex het volgende:
[ afbeelding ]
Welke dan?quote:
Heel lelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:58 schreef OnweersComplex het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel echt een boutfunctie.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Exorbitantes het volgende:
Echt klote dat je nu moet klikken voordat je een afbeelding te zien krijgt op FOK!
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #24
quote:
twitter:MediaMarktRdam twitterde op maandag 28-05-2012 om 20:58:25#groteheropening aanbieding nr.1 #Apple #iPad2 WiFi 16GB voor ¤299,-. Alleen verkrijgbaar @MediaMarktRdam vanaf 29mei! OP=OP reageer retweet
Jup,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef electronique het volgende:
Ik heb de spotify app en spotify premium. kan ik nu ook offline muziek luisteren. dus als ik bv in de trein zit? zoja, hoe?
oh ja! bedanktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jup,
Even naar een playlist gaan en dan even het schuifje bij Offline Beschikbaar naar 1 schuiven. Dan gaat ie alle nummers in die playlist downloaden op je ipad
Inderdaad, amateurwerk. Ik snap niet waarom iemand zijn iPad zou jailbreaken. Waarom verneuk je een prachtig gemaakt OS naar foeilelijke en vaak ook nog instabiele zooi? Omdat je een tablet voor pak em beet 500 euro koopt en dan een paar euro niet wilt uitgeven voor apps? Om de vrijheid om te rotzooien? Voor de kick?quote:
Jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Q. het volgende:
Als je een iPad wil jailbreaken koop dan zo'n mooie 'open' Android-tablet, daar kan je op klooien wat je wil. Bij Apple koop je een ervaring, jailbreaken hoort daar niet bij.
Een ervaring? Het is geen Efteling ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Q. het volgende:
Als je een iPad wil jailbreaken koop dan zo'n mooie 'open' Android-tablet, daar kan je op klooien wat je wil. Bij Apple koop je een ervaring, jailbreaken hoort daar niet bij.
Whaha je bent erin getraptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Q. het volgende:
Wat een slechte vergelijking. Ook bij de aanschaf van een auto kun je je persoonlijke wensen aangeven. Helaas is dat niet mogelijk bij een iPad, dus ben je aangewezen op jailbreaken. En dat gaat verder dan een ander thema. Misschien moet je eens opzoeken wat het eigenlijk inhoudt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef lukaon het volgende:
[..]
Inderdaad, amateurwerk. Ik snap niet waarom iemand zijn iPad zou jailbreaken. Waarom verneuk je een prachtig gemaakt OS naar foeilelijke en vaak ook nog instabiele zooi? Omdat je een tablet voor pak em beet 500 euro koopt en dan een paar euro niet wilt uitgeven voor apps? Om de vrijheid om te rotzooien? Voor de kick?
Ik vergelijk het met een auto, bijvoorbeeld je hebt net een nieuwe Audi. Ga je die dan ook jailbreaken om de klokken groen te kleuren?
Misschien is een iPad jailbreaken alleen leuk voor puisterige jochies, ik snap het alleen werkelijk niet.
Ik heb mijn jailbreak vandaag weer verwijderd, maar dit is echt een kansloze post. Het is makkelijk afgeven op iets waar je totaal geen verstand van hebt, maar zodra je het substantieel probeert te maken, val je zelf door de mand als triest figuur.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef lukaon het volgende:
[..]
Inderdaad, amateurwerk. Ik snap niet waarom iemand zijn iPad zou jailbreaken. Waarom verneuk je een prachtig gemaakt OS naar foeilelijke en vaak ook nog instabiele zooi? Omdat je een tablet voor pak em beet 500 euro koopt en dan een paar euro niet wilt uitgeven voor apps? Om de vrijheid om te rotzooien? Voor de kick?
Ik vergelijk het met een auto, bijvoorbeeld je hebt net een nieuwe Audi. Ga je die dan ook jailbreaken om de klokken groen te kleuren?
Misschien is een iPad jailbreaken alleen leuk voor puisterige jochies, ik snap het alleen werkelijk niet.
!quote:
Bagger!quote:
Schijnt als tweak op een gejailbreakt ios al mogelijk te zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef NoCigar het volgende:
Ooo, dit lijkt me zo handig:
http://www.fastcodesign.c(...)-ipad-s-lousy-typing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |