nee, zoals het er nu staat, lijkt het alsof hij echt wacht op de jailbreak voordat hij er wat mee gaat doen. Dat is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Er zitten een paar handigheidjes in die je anders niet hebt. Als je daar geen behoefte aan hebt is het inderdaad onzin om te jailbreaken. Als je het leuk vindt om een beetje te tweaken met dat apparaat, zoals ik, zit daar de meerwaarde in. Oftewel, je kunt niet objectief vaststellen dat het onzin is zoals je nu poogt.
Dat snap ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, zoals het er nu staat, lijkt het alsof hij echt wacht op de jailbreak voordat hij er wat mee gaat doen. Dat is wat ik bedoel.
d' oh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat snap ikIk reageerde dan ook niet op jouw post.
Nooit. Dat doe je lekker zelf. Je hoeft niks te solderen of zo héquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
jailbreak er op zetten kost 'altijd' geld toch?
Ik, werken niet echt lekker helaas. Al komen die van mij van DealExtreme, misschien dat een duurdere variant wat beter werkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Klonk het volgende:
Wie heeft er ervaring met die controllers die je met een zuignapje op je display plakt zodat het gamen wat makkelijker gaat?
Ja, maar die zagen er precies hetzelfde uit als mijn cheap-ass dingen.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef Klonk het volgende:
Logitech heeft die toch ook in het assortiment?
Zelf geen ervaring mee. Maar let er wel op dat dit natuurlijk maar voor een beperkt aantal games zal werken. De aanraakvlakken op het scherm moeten exact onder de capatieve vlakjes van de controller vallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Klonk het volgende:
Wie heeft er ervaring met die controllers die je met een zuignapje op je display plakt zodat het gamen wat makkelijker gaat?
Zeker. Al wordt het nu wel eens tijd voor een retina updatequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:24 schreef Klonk het volgende:
Ik heb chinatown wars ook op de ds gespeeld destijds en eerlijk is eerlijk op de iPad ziet het er nog beter uit
Welke van de twee is de leukste/werkt het beste op de iPad?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef Klonk het volgende:
En niet gta3 en chinatown wars vergeten te downloaden
De glazen bol zegt van.niet helaasquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef OnweersComplex het volgende:
Zeg... de jailbreak voor A5-devices als de iPhone 4, iPad 2 en 3 wordt toch morgen verwacht?
Jammer... zit er echt op te wachtenquote:
Jup.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef OnweersComplex het volgende:
Zeg... de jailbreak voor A5-devices als de iPhone 4, iPad 2 en 3 wordt toch morgen verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |