Hier staat new ipad HD bij, dus heb de gok maar genomenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ze hebben leuke hoesjes voor weinig. Maar de meeste ondersteunen een iPad 2 of een.. ipad. Nou weet ik nog niet of het voor de iPad 3 / Nieuwe iPad is.
Hij komt op een nieuwe ipadquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef Xu het volgende:
[..]
Kan je hem als je hem binnen hebt ook testen op een ipad 3? kijken of hij werkt, twijfel nog of ik hem van BIC moet halen of niet
Hoop dat de magneetjes van de Bic versie ook zo sterk zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De magneetjes zijn best sterk. Mijn smartcover van apple zelf valt er niet zomaar af
Goed nieuwstwitter:pod2g twitterde op zondag 20-05-2012 om 13:12:49Thanks to awesome work of @planetbeing and @pimskeks, we're near ready for a release. Now it's a matter of days. reageer retweet
Nope, nergens last van.quote:
Jailbreak toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
Goed nieuwstwitter:pod2g twitterde op zondag 20-05-2012 om 13:12:49Thanks to awesome work of @planetbeing and @pimskeks, we're near ready for a release. Now it's a matter of days. reageer retweet
Jupquote:
Dat is heel fijn voor mensen die hun kinderen niet in bedwang kunnen houden, maar ik zou het toch echt graag zelf willen bepalen. Maar dat is dus onmogelijk begrijp ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Stukje zelfbescherming. Zodat kids hun ouders geen torenhoge rekening kunnen bezorgen met nieuwe apps of in-app aankopen
Ah yeah ik heb 'm nog niet geupdatequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:52 schreef kikoooooo het volgende:
GTA 3 is in de aanbieding voor 0,79 euro. Zeer zeker de moeite waard
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef RoW_0 het volgende:
Woah! Vrijdag The new iPad binnen. Wachten op de jailbreak en draaien maar.
Ik heb tot mijn new ipad ook steeds een jailbreak gebruikt, maar eigenlijk meer dan iets wat ik te duur vind als Tomtom erop zetten deed ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.
Extra opties.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.
Dat mag hoorquote:
Dan doe jij het toch niet? Waarom altijd dat afkeurende toontje naar mensen die er wel meerwaarde in zien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het onzin vind. Omdat de iPhone/iPad perfect werkt zoals Apple 'm levert.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan doe jij het toch niet? Waarom altijd dat afkeurende toontje naar mensen die er wel meerwaarde in zien?
Nee, je vraagt eerst openlijk waarom iemand zou willen jailbreaken. Pas wanneer iemand daar antwoord op geeft, zeg je dat je het onzin vindt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het onzin vind. Omdat de iPhone/iPad perfect werkt zoals Apple 'm levert.
waarom wachten op de jailbreak? hij doet het ook gewoon zonder jailbreak, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef RoW_0 het volgende:
Woah! Vrijdag The new iPad binnen. Wachten op de jailbreak en draaien maar.
Er zitten een paar handigheidjes in die je anders niet hebt. Als je daar geen behoefte aan hebt is het inderdaad onzin om te jailbreaken. Als je het leuk vindt om een beetje te tweaken met dat apparaat, zoals ik, zit daar de meerwaarde in. Oftewel, je kunt niet objectief vaststellen dat het onzin is zoals je nu poogt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens die pod2g is het veilig om te updaten, want de jailbreak die als het goed is deze of volgende week komt is voor 5.1.1.quote:
nee, zoals het er nu staat, lijkt het alsof hij echt wacht op de jailbreak voordat hij er wat mee gaat doen. Dat is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Er zitten een paar handigheidjes in die je anders niet hebt. Als je daar geen behoefte aan hebt is het inderdaad onzin om te jailbreaken. Als je het leuk vindt om een beetje te tweaken met dat apparaat, zoals ik, zit daar de meerwaarde in. Oftewel, je kunt niet objectief vaststellen dat het onzin is zoals je nu poogt.
Dat snap ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, zoals het er nu staat, lijkt het alsof hij echt wacht op de jailbreak voordat hij er wat mee gaat doen. Dat is wat ik bedoel.
d' oh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat snap ikIk reageerde dan ook niet op jouw post.
Nooit. Dat doe je lekker zelf. Je hoeft niks te solderen of zo héquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
jailbreak er op zetten kost 'altijd' geld toch?
Ik, werken niet echt lekker helaas. Al komen die van mij van DealExtreme, misschien dat een duurdere variant wat beter werkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Klonk het volgende:
Wie heeft er ervaring met die controllers die je met een zuignapje op je display plakt zodat het gamen wat makkelijker gaat?
Ja, maar die zagen er precies hetzelfde uit als mijn cheap-ass dingen.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef Klonk het volgende:
Logitech heeft die toch ook in het assortiment?
Zelf geen ervaring mee. Maar let er wel op dat dit natuurlijk maar voor een beperkt aantal games zal werken. De aanraakvlakken op het scherm moeten exact onder de capatieve vlakjes van de controller vallen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Klonk het volgende:
Wie heeft er ervaring met die controllers die je met een zuignapje op je display plakt zodat het gamen wat makkelijker gaat?
Zeker. Al wordt het nu wel eens tijd voor een retina updatequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:24 schreef Klonk het volgende:
Ik heb chinatown wars ook op de ds gespeeld destijds en eerlijk is eerlijk op de iPad ziet het er nog beter uit
Welke van de twee is de leukste/werkt het beste op de iPad?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef Klonk het volgende:
En niet gta3 en chinatown wars vergeten te downloaden
De glazen bol zegt van.niet helaasquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef OnweersComplex het volgende:
Zeg... de jailbreak voor A5-devices als de iPhone 4, iPad 2 en 3 wordt toch morgen verwacht?
Jammer... zit er echt op te wachtenquote:
Jup.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:04 schreef OnweersComplex het volgende:
Zeg... de jailbreak voor A5-devices als de iPhone 4, iPad 2 en 3 wordt toch morgen verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |