Nee. Met abbo.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Waarom bij de phone house? Koop hem dan gewoon bij apple als je hem los haalt!
Het is een vervanger voor de powerknop. Smartcover dichtklappen = standby. Openklappen = uit standby en gelijk het codevenster (schuifje wordt overgeslagen)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:15 schreef Coelho het volgende:
Wat doet die smart cover nou? Da's toch alleen meer een vervanger van het "schuifje" om uit je lockscreen te komen?
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen isquote:Op zondag 20 mei 2012 18:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog een tip voor een 'cheape' smart-cover? Dus alleen de voorkant. Bij dealextreme zijn ze +/- 10euro.
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mijquote:
Ze hebben leuke hoesjes voor weinig. Maar de meeste ondersteunen een iPad 2 of een.. ipad. Nou weet ik nog niet of het voor de iPad 3 / Nieuwe iPad is.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen is
Gaat nog 9% af met de coupon: 9%Vdayru12
Hoe doe je dat? Haha.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mij
ik ben man, meer heb je niet nodig als uitleg tochquote:
Mijn excuses!! Ik was dat even vergetenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben man, meer heb je niet nodig als uitleg toch
heb hem nu in een mooie bookcase met smartcover
Ja, ik hoor net dat dat vaker is bij mannenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor. Flikkerde bij mij ook eraf.
Ja daar ben ik ook bang voor, heb nu een roze sleeve besteld op etsyquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mij
Dat heb ik idd ookquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De magneetjes zijn best sterk. Mijn smartcover van apple zelf valt er niet zomaar af
Geen krassen door de magneetjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De magneetjes zijn best sterk. Mijn smartcover van apple zelf valt er niet zomaar af
lukt me anders prima hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan je hem als je hem binnen hebt ook testen op een ipad 3? kijken of hij werkt, twijfel nog of ik hem van BIC moet halen of nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen is
Gaat nog 9% af met de coupon: 9%Vdayru12
Sterker nog, zelfs mijn sleutelbos blijft aan de cover hangenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |