Het is een vervanger voor de powerknop. Smartcover dichtklappen = standby. Openklappen = uit standby en gelijk het codevenster (schuifje wordt overgeslagen)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:15 schreef Coelho het volgende:
Wat doet die smart cover nou? Da's toch alleen meer een vervanger van het "schuifje" om uit je lockscreen te komen?
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen isquote:Op zondag 20 mei 2012 18:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog een tip voor een 'cheape' smart-cover? Dus alleen de voorkant. Bij dealextreme zijn ze +/- 10euro.
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mijquote:
Ze hebben leuke hoesjes voor weinig. Maar de meeste ondersteunen een iPad 2 of een.. ipad. Nou weet ik nog niet of het voor de iPad 3 / Nieuwe iPad is.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen is
Gaat nog 9% af met de coupon: 9%Vdayru12
Hoe doe je dat? Haha.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mij
ik ben man, meer heb je niet nodig als uitleg tochquote:
Mijn excuses!! Ik was dat even vergetenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben man, meer heb je niet nodig als uitleg toch
heb hem nu in een mooie bookcase met smartcover
Ja, ik hoor net dat dat vaker is bij mannenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor. Flikkerde bij mij ook eraf.
Ja daar ben ik ook bang voor, heb nu een roze sleeve besteld op etsyquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben er te lomp voor, ding flikkerde er permanent af bij mij
Dat heb ik idd ookquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De magneetjes zijn best sterk. Mijn smartcover van apple zelf valt er niet zomaar af
Geen krassen door de magneetjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
De magneetjes zijn best sterk. Mijn smartcover van apple zelf valt er niet zomaar af
lukt me anders prima hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan je hem als je hem binnen hebt ook testen op een ipad 3? kijken of hij werkt, twijfel nog of ik hem van BIC moet halen of nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf deze besteld, hoop dat hij deze week binnen is
Gaat nog 9% af met de coupon: 9%Vdayru12
Sterker nog, zelfs mijn sleutelbos blijft aan de cover hangenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier staat new ipad HD bij, dus heb de gok maar genomenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ze hebben leuke hoesjes voor weinig. Maar de meeste ondersteunen een iPad 2 of een.. ipad. Nou weet ik nog niet of het voor de iPad 3 / Nieuwe iPad is.
Hij komt op een nieuwe ipadquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef Xu het volgende:
[..]
Kan je hem als je hem binnen hebt ook testen op een ipad 3? kijken of hij werkt, twijfel nog of ik hem van BIC moet halen of niet
Hoop dat de magneetjes van de Bic versie ook zo sterk zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed nieuwstwitter:pod2g twitterde op zondag 20-05-2012 om 13:12:49Thanks to awesome work of @planetbeing and @pimskeks, we're near ready for a release. Now it's a matter of days. reageer retweet
Nope, nergens last van.quote:
Jailbreak toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
Goed nieuwstwitter:pod2g twitterde op zondag 20-05-2012 om 13:12:49Thanks to awesome work of @planetbeing and @pimskeks, we're near ready for a release. Now it's a matter of days. reageer retweet
Jupquote:
Dat is heel fijn voor mensen die hun kinderen niet in bedwang kunnen houden, maar ik zou het toch echt graag zelf willen bepalen. Maar dat is dus onmogelijk begrijp ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Stukje zelfbescherming. Zodat kids hun ouders geen torenhoge rekening kunnen bezorgen met nieuwe apps of in-app aankopen
Ah yeah ik heb 'm nog niet geupdatequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:52 schreef kikoooooo het volgende:
GTA 3 is in de aanbieding voor 0,79 euro. Zeer zeker de moeite waard
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef RoW_0 het volgende:
Woah! Vrijdag The new iPad binnen. Wachten op de jailbreak en draaien maar.
Ik heb tot mijn new ipad ook steeds een jailbreak gebruikt, maar eigenlijk meer dan iets wat ik te duur vind als Tomtom erop zetten deed ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.
Extra opties.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je je iPad jailbreaken? Ik zie het nut ervan op de iPhone ook al niet.
Dat mag hoorquote:
Dan doe jij het toch niet? Waarom altijd dat afkeurende toontje naar mensen die er wel meerwaarde in zien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |