Als je een fatsoenlijk toetsenbord (bv Apple BT Keyboard) hebt dan maakt het niets uit, typt dan net zo goed als een laptop.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef MrGuma het volgende:
Zit nog heel erg te twijfelen of ik een Ipad zal kopen en of ik niet beter af ben met een andere tablet. Ik denk niet dat een Ipad (desnood inclusief extern toetsenbord) handig is om hele verslagen van >3000 woorden te tikken? Of valt dat juist heel erg mee?
Het kan, maar eigenlijk is een tablet daar niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef MrGuma het volgende:
Hmm, oke anders geformuleerd, is een tablet handig om verslagen van <3000 woorden te tikken? (Je hebt gelijk namelijk)
App is gratis....quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat werkt goed? Is dat een dure app?
Dit. Wat een walgelijk dingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo'n huge hoes om je apparaat.
Daarmee gaat bij mij het hele 'even de iPad op de bank erbij pakken' idee weg. Kan ik net zo goed mijn Macbook pakken.
Op de tablet zelf moet ik daar niet aan denken. Met toetsenbordjes heb ik geen ervaring.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef MrGuma het volgende:
Hmm, oke anders geformuleerd, is een tablet handig om verslagen van <3000 woorden te tikken? (Je hebt gelijk namelijk)
Welkom in een nieuwe wondere wereldquote:
Als je puur uit je hoofd aan het typen bent moet dat met een degelijk extern toetsenbordje niet zo'n probleem zijn. Maar als ik aan het schrijven ben zit ik daarbij vaak met een hele berg andere documenten die ik moet samenvatten of die ik als bron gebruik. Wanneer je dus vaak van scherm moet wisselen lijkt het mij niet zo prettig. Dan geef ik de voorkeur aan een pc of laptop.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef MrGuma het volgende:
Dat is dan geen case. Heb je gewoon de wireless keyboard dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:41 schreef SunTzu het volgende:
Het toetsenbord dat ik heb is hetzelfde formaat als die van een MacBook.
Jep achtergelaten door mijn exquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is dan geen case. Heb je gewoon de wireless keyboard dan?
I want. Waar heb je die weg? Of nou ja, je vriendin.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jep achtergelaten door mijn ex
Wel relaxed er zitten ook knoppen op om de schermhelderheid en volume aan te passen.
Dat werkt alleen met foto's, tenzij je een jailbreak hebt. En zelfs met jailbreak werkt het vrij omslachtig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:34 schreef Thomas B. het volgende:
Kennen jullie deze apparaten trouwens? http://www.focalprice.com(...)on_Kit_for_iPad.html
Lijkt me ideaal om het beperkte geheugen van 16gig uit te breiden. Wist niet eens dat dat bestond voor iPad.
Wat zijn dan de nadelen van een jailbreak?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat werkt alleen met foto's, tenzij je een jailbreak hebt. En zelfs met jailbreak werkt het vrij omslachtig.
Je kunt beter cloud-based oplossingen als Dropbox gebruiken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Alsof die ios updates iets voorstellen.. Inmiddels wellicht al 10 updates gehad en wat er veranderd is mag joost weten.
Weet je het merk daar van?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag bij de mediamarkt een 1TB HD speciaal voor iPad,kon je zo aansluiten en gebruiken volgens de verpakking.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Alsof die ios updates iets voorstellen.. Inmiddels wellicht al 10 updates gehad en wat er veranderd is mag joost weten.
Zoals hierboven gezegd is, dat je je jailbreak weer kwijt bent als je update. Verder zitten er weinig tot geen nadelen aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat zijn dan de nadelen van een jailbreak?
Maar het is dus niet zo dat je door een jailbreak voor eens en voor altijd geblokt bent in de Apple store oid? Na een iOS update met je alleen even je apparaat opnieuw jailbreaken. Als verstokt Android-gebruiker lijkt het me eigenlijk wel een prettig idee om wat meer controle over mijn apparaat te hebben. In feiten is het gewoon rooten wat je doet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd is, dat je je jailbreak weer kwijt bent als je update. Verder zitten er weinig tot geen nadelen aan.
Probeer het eerst es zonder jailbreak en kijk dan es of je nog iets mist. Ik zou namelijk niet weten wat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar het is dus niet zo dat je door een jailbreak voor eens en voor altijd geblokt bent in de Apple store oid? Na een iOS update met je alleen even je apparaat opnieuw jailbreaken. Als verstokt Android-gebruiker lijkt het me eigenlijk wel een prettig idee om wat meer controle over mijn apparaat te hebben. In feiten is het gewoon rooten wat je doet.
Dat sowieso. Het wordt mijn eerste Apple apparaat dus genoeg te ontdekken. Maar ik raak meestal al vrij snel verveeld en dan wil ik andere dingen gaan proberen, of ik het nou nodig heb of niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer het eerst es zonder jailbreak en kijk dan es of je nog iets mist. Ik zou namelijk niet weten wat.
Nee hoor, de AppStore werkt perfect met jailbreak. Ik zie persoonlijk niet in waarom sommige mensen zo anti-jailbreak zijn, aangezien het alleen maar mogelijkheden toevoegt, zonder iets weg te nemen. Sure, niet iedereen heeft die extra's nodig, en voor hen is jailbreaken niet nodig. Maar voor iedereen die wel iets meer wil, is het echt een verademing.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar het is dus niet zo dat je door een jailbreak voor eens en voor altijd geblokt bent in de Apple store oid? Na een iOS update met je alleen even je apparaat opnieuw jailbreaken. Als verstokt Android-gebruiker lijkt het me eigenlijk wel een prettig idee om wat meer controle over mijn apparaat te hebben. In feiten is het gewoon rooten wat je doet.
Ja hij is wireless werkt via bluetooth, kost iets van ¤65,- in de winkelquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
I want. Waar heb je die weg? Of nou ja, je vriendin.
Is die wireless, of?
DMquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het wordt mijn eerste Apple apparaat dus genoeg te ontdekken. Maar ik raak meestal al vrij snel verveeld en dan wil ik andere dingen gaan proberen, of ik het nou nodig heb of niet.
quote:Beste T. B,
Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor levering van de iPad (inclusief accessoires), in opdracht van NRC:
Leverdag/dagdeel: 18-05-12 tussen 12:30 en 18:00 uur.
Van Apple zelf? Op de Apple site staat eentje van 69eu, wireless.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja hij is wireless werkt via bluetooth, kost iets van ¤65,- in de winkel![]()
Vriendin, gratis ophalen in Eindhoven.
Ja van Apple zelf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Van Apple zelf? Op de Apple site staat eentje van 69eu, wireless.
Vanuit dropbox openen, dan zegt ie dat het niet kan, bovenin vakje met pijltje, open in iBooks. Zo doe ik dat en dat werkt gewoon. Dan komt ie bij mij gewoon in de library te staan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb via dropbox een pdf boek en via dropbox opent ie het bestand wel, maar wanneer ik het open via iBooks doet ie niks. Zeer irritant want als ik 'm via dropbox open dan gaat ie steeds naar het begin terwijl er meer dan 300 pagina's is. Iemand idee?
Zo deed ik dat ook maar eerst werkte ie niet, hij kwam wel in de library en nu opeens na de 10e keer doet ie het wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanuit dropbox openen, dan zegt ie dat het niet kan, bovenin vakje met pijltje, open in iBooks. Zo doe ik dat en dat werkt gewoon. Dan komt ie bij mij gewoon in de library te staan.
Coverbuddy met apple smart cover? Dun en vrolijk mits je leuke kleuren gebruikt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan dus geen leuke hoes vinden voor m'n iPad 3 ... Ik wil geen dikke zwarte hoes ... Gewoon iets vrolijks en stevigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |