Als je een fatsoenlijk toetsenbord (bv Apple BT Keyboard) hebt dan maakt het niets uit, typt dan net zo goed als een laptop.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef MrGuma het volgende:
Zit nog heel erg te twijfelen of ik een Ipad zal kopen en of ik niet beter af ben met een andere tablet. Ik denk niet dat een Ipad (desnood inclusief extern toetsenbord) handig is om hele verslagen van >3000 woorden te tikken? Of valt dat juist heel erg mee?
Het kan, maar eigenlijk is een tablet daar niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef MrGuma het volgende:
Hmm, oke anders geformuleerd, is een tablet handig om verslagen van <3000 woorden te tikken? (Je hebt gelijk namelijk)
App is gratis....quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat werkt goed? Is dat een dure app?
Dit. Wat een walgelijk dingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo'n huge hoes om je apparaat.
Daarmee gaat bij mij het hele 'even de iPad op de bank erbij pakken' idee weg. Kan ik net zo goed mijn Macbook pakken.
Op de tablet zelf moet ik daar niet aan denken. Met toetsenbordjes heb ik geen ervaring.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef MrGuma het volgende:
Hmm, oke anders geformuleerd, is een tablet handig om verslagen van <3000 woorden te tikken? (Je hebt gelijk namelijk)
Welkom in een nieuwe wondere wereldquote:
Als je puur uit je hoofd aan het typen bent moet dat met een degelijk extern toetsenbordje niet zo'n probleem zijn. Maar als ik aan het schrijven ben zit ik daarbij vaak met een hele berg andere documenten die ik moet samenvatten of die ik als bron gebruik. Wanneer je dus vaak van scherm moet wisselen lijkt het mij niet zo prettig. Dan geef ik de voorkeur aan een pc of laptop.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef MrGuma het volgende:
Dat is dan geen case. Heb je gewoon de wireless keyboard dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:41 schreef SunTzu het volgende:
Het toetsenbord dat ik heb is hetzelfde formaat als die van een MacBook.
Jep achtergelaten door mijn exquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is dan geen case. Heb je gewoon de wireless keyboard dan?
I want. Waar heb je die weg? Of nou ja, je vriendin.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jep achtergelaten door mijn ex
Wel relaxed er zitten ook knoppen op om de schermhelderheid en volume aan te passen.
Dat werkt alleen met foto's, tenzij je een jailbreak hebt. En zelfs met jailbreak werkt het vrij omslachtig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:34 schreef Thomas B. het volgende:
Kennen jullie deze apparaten trouwens? http://www.focalprice.com(...)on_Kit_for_iPad.html
Lijkt me ideaal om het beperkte geheugen van 16gig uit te breiden. Wist niet eens dat dat bestond voor iPad.
Wat zijn dan de nadelen van een jailbreak?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat werkt alleen met foto's, tenzij je een jailbreak hebt. En zelfs met jailbreak werkt het vrij omslachtig.
Je kunt beter cloud-based oplossingen als Dropbox gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |