Dingen opslaan in een cloud kan ook op andere manieren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat besturingssysteem van Apple![]()
Kun je me vertellen hoequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dingen opslaan in een cloud kan ook op andere manieren.
Dank je! ziet er handig uit. Alleen wel een hoop chinese rommel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zou er zo snel geen weten. Maar met bijv Appshopper kun je snel zoeken naar gratis apps. Kun je ook een wenslijstje mee aanmaken, dan krijg je een notificatie in het berichtencentrum zodra de prijs zakt
Itunes instellingen veranderen hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef Merkie het volgende:
Waarom synct iTunes altijd de apps terug die ik verwijderd heb? Ik verwijder een app op mijn iPad, ik sync hem met iTunes, en alles is weer terug. Zucht.
Dat snap ik ook nog wel, maar hoe doe ik dat dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zorgen dat hij niet automatisch alles synchroot
Dat is de opzet. De iTunes bibliotheek is leidend. Apparaten worden daarmee gesynchroniseerd en niet andersom. Dus als er iets in je bibliotheek staat wat niet op je iOS-apparaat staat, wordt het geïnstalleerd. Als je de app verwijdert van je computer, wordt die ook niet meer teruggezet naar je iPad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef Merkie het volgende:
Waarom synct iTunes altijd de apps terug die ik verwijderd heb? Ik verwijder een app op mijn iPad, ik sync hem met iTunes, en alles is weer terug. Zucht.
Vreemd, waarom kan je dan überhaupt apps verwijderen op je iPad?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is de opzet. De iTunes bibliotheek is leidend. Apparaten worden daarmee gesynchroniseerd en niet andersom. Dus als er iets in je bibliotheek staat wat niet op je iOS-apparaat staat, wordt het geïnstalleerd. Als je de app verwijdert van je computer, wordt die ook niet meer teruggezet naar je iPad.
Dan moet je 'App synchroniseren' ff uitzetten. Doet ie dat ook niet weer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd, waarom kan je dan überhaupt apps verwijderen op je iPad?
Daarnaast weet ik zeker dat het vroeger niet zo was.
Je kunt ook gewoon de app's aanklikken die je niet of juist wel gesynchroniseerd wilt hebben, vinkje aan is synchroniseren of installeren indien niet aanwezig, vinkje uit is niet synchroniseren of installeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan moet je 'App synchroniseren' ff uitzetten. Doet ie dat ook niet weer.
Als je maar 1 iOS apparaat heb, hoef je het volgens mij ook niet zo te doen, tenminste mijn zoon hoeft het niet te doen maar ik wel, maar ik heb dan ook meerdere iOS apparaten (5 stuks die allen weer anders ingesteld zijn)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:52 schreef Merkie het volgende:
Erg omslachtig allemaal. Ik weet zeker dat ik tot niet zo heel lang geleden dit nooit hoefde te doen, en ik heb al meer dan 4 jaar een iPhone.
Die van hp in ieder geval wel, ricoh ook, al had ik daar wel extern software voor nodig weet niet hoe dat nu is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand ervaring met printers? Werken alle WiFi printers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |