Werkt op die manier inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Na de restore heb ik absinthe opnieuw gerund als admin. Jailbreak gedaan en daarna backup teruggezet.
Je moet eerst helemaal clean restoren (dus niet je backup, maar gewoon volledig iOS 5.1.1), dan jailbreaken en dan je backup pas terugzetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:50 schreef Klonk het volgende:
Ik doe iets verkeerd, maar geen flauw idee waar, zal de stappen die ik heb gedaan ff neerplempen
1: backup gemaakt in iTunes
2: via instellingen, algemeen, stel opnieuw in, wis alle inhoud en instellingen
3: absinth opgestart als admin, krijg een dos boxje te zien
4: daarna in de nieuw ontstane map als admin absinth geopend
5: jailbreak gestart.
6: Dan kom ik die schermpjes van ThomasB tegen
7: weer naar iTunes, backup terugzetten
resultaat: geen cydia
Bestaat er zowaar een FOK app?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:03 schreef OnweersComplex het volgende:
[ afbeelding ] alles werkt naar behoren
Nee. Het is gewoon een snelkoppelingquote:
Ik dacht alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon een snelkoppeling
Domme vraag ws, maar ik heb exact hetzelfde prob op mijn iphone. Hoe run je absinthe als adminquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Na de restore heb ik absinthe opnieuw gerund als admin. Jailbreak gedaan en daarna backup teruggezet.
Ja, in feite wel. Dan gaat ie, bij mij tenminste, eerst helemaal 5.1.1. downloaden en installeren. Als dat klaar is kun je breaken. Daarna zou ik even kijken of alles klopt, dus of je Cydia hebt. Zoja, dan backup terug. En zorg dat je de beveiligingspincode uit hebt staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
nu gewoon instellen als nieuwe iPad?, dan jailbreak en dan ouwe backup terug toch?
Met rechts aanklikken > Run as admin oidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Domme vraag ws, maar ik heb exact hetzelfde prob op mijn iphone. Hoe run je absinthe als admin? /faler
Ik ben altijd groot voorstander geweest van jailbreaken. De nieuwe iPad was tot vandaag niet jailbreakbaar, dus gebruik ik hem al enkele maanden zonder. En hoewel ik een jailbreak op de iPhone bijna onmisbaar vind, vraag ik me ook af hoeveel ik het op de iPad ga gebruiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel er nog over. Lees soms ook berichten dat al die tweaks die op de achtergrond draaien nadelig uitpakken voor de batterijduur. Ik zou eigenlijk ook niet kunnen bedenken in welk opzicht het originele iOS me nu beperkt. Ik internet veel op m'n iPad, speel games en kijk er soms series op. Een jailbreak gaat dat niet echt kunnen verrijken denk ik.
Die van je papaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe mooi. Toen ik mijn iPhone 4 kreeg (september 2011), zelfde dag jailbreak uit.
En dan vandaag mijn iPadAbsinthe uit!
Nog een reden om niet te jailbreaken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Semmm het volgende:
iPad 3 inmiddels gejailbreakt maar nu crasht ie wel om de haverklap en loopt ie vast. Moet iedere keer opnieuw opstarten door homeknop en powerknop in te drukken.
Wat heb je allemaal geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:51 schreef Semmm het volgende:
iPad 3 inmiddels gejailbreakt maar nu crasht ie wel om de haverklap en loopt ie vast. Moet iedere keer opnieuw opstarten door homeknop en powerknop in te drukken.
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Dreamboardquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal geïnstalleerd?
Wat zijn die andere redenen dan, buiten "ik vind het niet nodig"?quote:
FileBrowser? Daarmee kun je netwerk sharen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef RoW_0 het volgende:
Nog steeds geen app kunnen vinden wat foto's van mijn pc naar de iPad kan streamen (dus niet uploaden via zo'n waardeloos portaal) Gewoon sharen en bekijken. Kennen jullie er toevallig één?
Dit idd. Heb FileBrowser gisteren ontdekt... werkt geweldig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
FileBrowser? Daarmee kun je netwerk sharen.
Kijk dit zocht ik. bedankt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
FileBrowser? Daarmee kun je netwerk sharen.
Werkt zoiets vloeiend?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef Klonk het volgende:
Quasar is inderdaad heel tof, hopelijk dat Apple dat ook ziet en zoiets in iO6 gaat doen
Je moet gewoon selectief zijn in wat je installeert na de jailbreak. Als je alleen bossprefs installeert, ben je een stuk gelukkiger maar heb je nergens last van.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:33 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de jailbreak gedumpt, hoop vastlopers, rare icoontjes in de multitaskbar, witte icoontjes, waardoor je spingboard weer moet respringen. Nah, dan ben ik er klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |