Amerikaansequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Die werd niet meegeleverd met je iPad?
Kan gewoon elke usb oplader gebruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die mij kan helpen aan een oplaad 'blok' voor de (nieuwste) Ipad. Laad mijn ipad nu op met de iphone stekker, maar dat gaat langzaam en op dealextreme kan ik ook geen juiste vinden.
Met dat blok gaat het een stuk sneller, die levert meer power dan de simpele iphone oplader.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan gewoon elke usb oplader gebruiken
Morgen dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Vandaag in Amsterdam gereleased.
http://iphone-developers.(...)reak-coming-may-25th
Gewoon een verloopstukje erop doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Met dat blok gaat het een stuk sneller, die levert meer power dan de simpele iphone oplader.
http://dx.com/p/apple-com(...)-plug-european-13354quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Met dat blok gaat het een stuk sneller, die levert meer power dan de simpele iphone oplader.
www.bestskinsever.comquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik had hier een tijdje geleden gevraagd of er ook folies voor de achterkant van de iPad zijn, maar ik ben de link kwijt![]()
Je weet dat postkantoren niet meer bestaan hè? Zelfs in Ede niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ben niet thuis dus hopelijk ligt ie op het postkantoor.
Bedankt hè.... Daar gaat mijn vrije tijd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:52 schreef kikoooooo het volgende:
GTA 3 is in de aanbieding voor 0,79 euro. Zeer zeker de moeite waard
ik moet het met de iPad 2 doen. Ook prima. Ik vind de 3 niet zo bijster bijzonderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Aw yeah, Cydia in volle Retina-glorie
Ik heb de 2 juist overgeslagen omdat ik het verschil met de 1 niet zo groot vond, nu dus weer een newquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:22 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
ik moet het met de iPad 2 doen. Ook prima. Ik vind de 3 niet zo bijster bijzonder
de jailbreak, maar nu is het geluktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat, Cydia? Hier doet je het perfect.
hehe dat doe ik nu dus met de 3quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de 2 juist overgeslagen omdat ik het verschil met de 1 niet zo groot vond, nu dus weer een new
Geupgrade naar iOS 5.1.1?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:45 schreef Semmm het volgende:
Mijn iPad 3 wordt niet herkend, meer mensen die hier last van hebben?
Ja, maar er blijft staan: Plug in your iDevice. IPhone 4 werkt primaquote:
dan is hij klaar jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem ook geupgrade naar 5.1.1 en hij herkende hem meteen
ff een noob vraag (heb tot nu toe alleen maar androids geroot), blauwe balkje is vol en staat er staat recovery completed, lijkt me dat ie dan klaar is?
dan is er iets niet goed gegaan, nog maar een keer proberen danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
dan is hij klaar jaEn Cydia hoort idd op het beginscherm te staan
Na de restore heb ik absinthe opnieuw gerund als admin. Jailbreak gedaan en daarna backup teruggezet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Klonk het volgende:
dan ben ik nieuwsgierig of dat voor mij ook werkt
jij bent na dat recovery done schermpje gelijk naar itunes gegaan en hebt een backup terug gezet?
Hij zou in Utrecht bezorgd wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat postkantoren niet meer bestaan hè? Zelfs in Ede niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |