quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan dus geen leuke hoes vinden voor m'n iPad 3 ... Ik wil geen dikke zwarte hoes ... Gewoon iets vrolijks en stevigs
Heb gisteren een stofhoes en zo'n smartcover besteld die je ook kunt gebruiken als standaard. Die stofhoes is voor als ik hem meeneem terwijl ik die andere gewoon makkelijk thuis kan gebruiken. Die van mij zijn niet heel 'vrolijk', maar ze hebben veel andere soorten covers waar ik heb besteld (focalprice.com). Het mooiste is... ik was in totaal 15 euro kwijtquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan dus geen leuke hoes vinden voor m'n iPad 3 ... Ik wil geen dikke zwarte hoes ... Gewoon iets vrolijks en stevigs
En hoeveel inclusief verzenden? En wanneer komt het binnen? Niet duur dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb gisteren een stofhoes en zo'n smartcover besteld die je ook kunt gebruiken als standaard. Die stofhoes is voor als ik hem meeneem terwijl ik die andere gewoon makkelijk thuis kan gebruiken. Die van mij zijn niet heel 'vrolijk', maar ze hebben veel andere soorten covers waar ik heb besteld (focalprice.com). Het mooiste is... ik was in totaal 15 euro kwijt
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Gratis verzenden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
En hoeveel inclusief verzenden? En wanneer komt het binnen? Niet duur dit.
Focalprice.comquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
En hoeveel inclusief verzenden? En wanneer komt het binnen? Niet duur dit.
Bijna 5 zelfsquote:Van bedrag ¤6,56 EUR
Naar bedrag $8,23 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,25457 USD
Shit ik heb teveel betaaldquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Focalprice.com
Tinydeal.com
Buyincoins.com
pandawill.com
Zijn vast wel een paar leuke covers te vinden
Duurt een paar weken voordat je het binnen hebt maar de prijzen op de site zijn allemaal inclusief verzenden. Afgelopen week zelf bij Buyincoins.com een smartcover en screen protector gekocht voor minder dan 10 euro
[..]
Bijna 5 zelfs!
http://www2.buyincoins.co(...)-3-product-4038.html
Minimaal 24 maanden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe lang moet je dat abonnement dan hebben?
2 jaar, zou normaal 19,95 kosten dus ik betaal 7 x 24 euro extra = 168 euro.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe lang moet je dat abonnement dan hebben?
168 + 80 = ¤248 dus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Estolan het volgende:
Dus ¤726.8 in totaal
Wat ben je dan uiteindelijk kwijt voor de 16gb?
Heb dezelfde combinatie... morgen wordt-ie geleverd. Eindelijk van al dat oud papier af. Nu alleen nog m'n Volkskrant abonnement omzetten in een digitale voor in de ochtend.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef remlof het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk een iPad geregeld, in combinatie met een abonnement op de digitale versie van NRC Handelsblad.
[ afbeelding ]
Same herequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha dat zou ik niet betalen voor een digitale krant. Nieuws lees ik sowieso wel online!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha dat zou ik niet betalen voor een digitale krant. Nieuws lees ik sowieso wel online!
Het gaat niet om nieuws, het gaat om duiding.quote:
Precies, ik koop nu regelmatig nog een NRC of een Volkskrant. Dat hoeft dan ook niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet om nieuws, het gaat om duiding.
Ik zou sowieso nooit betalen voor "nieuws" staat toch nooit wat zinnigs in de krantquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, ik koop nu regelmatig nog een NRC of een Volkskrant. Dat hoeft dan ook niet meer.
Nooit wat zinnigs? Had je dat niet even wat eerder kunnen zeggen!! Heb ik voor niks een abonnement genomen verdommequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit betalen voor "nieuws" staat toch nooit wat zinnigs in de krant
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nooit wat zinnigs? Had je dat niet even wat eerder kunnen zeggen!! Heb ik voor niks een abonnement genomen verdomme
Nee in de Spits en de Metro niet. De Pers was nog wel ok, maar als je echt achtergronden en analyses bij het nieuws wil lezen ontkom je niet aan een echte krant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit betalen voor "nieuws" staat toch nooit wat zinnigs in de krant
Allemaal troepquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee in de Spits en de Metro niet. De Pers was nog wel ok, maar als je echt achtergronden en analyses bij het nieuws wil lezen ontkom je niet aan een echte krant.
Oh ik kan me zo meer dan een uur vermaken per dag met een krant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Allemaal troepmaakt de wereld echt niet beter
Ik ben ook geen wereldverbeteraar. Wil alleen weten hoe het zit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Allemaal troepmaakt de wereld echt niet beter
Vraag je je dat ook af als je een telefoonabo afsluit?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:05 schreef Faforied het volgende:
Maar stel nou dat de NRC failliet gaat, hoe gaat het dan verder? iPadje inleveren?
Splitsen gebeurde zonder opzet hier, en ik dacht serieus dat ik hem hadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je het toetsenbord kan schuiven en kan splitsen
Echt lekker werkt het niet, weet niet hoe het nu zit met de Facebook app, maar die kon er absoluut niet mee om gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je het toetsenbord kan schuiven en kan splitsen
Ja. Ik vond hem leuk, maar de gameplay is lang niet zo goed als het uiterlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen deze al gespeeld? Ga hem als mijn iPad klaar is met 5.1.1. installeren even kopen. Ziet er geniaal uit.
http://itunes.apple.com/nl/app/machinarium/id459189186?mt=8
Ja die is leuk, heb hem ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen deze al gespeeld? Ga hem als mijn iPad klaar is met 5.1.1. installeren even kopen. Ziet er geniaal uit.
http://itunes.apple.com/nl/app/machinarium/id459189186?mt=8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |