quote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1285086/47 alsjequote:
Ja. 720p mkv e.d. streamen gewoon soepel op mijn iPad 3 met oplayer, terwijl dit niet goed werkte op de mijn ipad 1.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:06 schreef Rekkie het volgende:
ik heb nu een iPad 1, nu heb ik een Synology NAS vol staat met Full HD content. Schiet het op als ik de iPad 1 inruil voor een iPad2 of zelfs 3 om de Full HD meuk af te spelen via streaming op mijn iPad?
Nu gaat dat uiteraard niet.
Voor 12-jarige bazen ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:58 schreef OnweersComplex het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bazenthema voor de iPad.
Neequote:Op zondag 27 mei 2012 14:58 schreef OnweersComplex het volgende:
[ afbeelding ]
Welke dan?quote:
Heel lelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:58 schreef OnweersComplex het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel echt een boutfunctie.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Exorbitantes het volgende:
Echt klote dat je nu moet klikken voordat je een afbeelding te zien krijgt op FOK!
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #24
quote:
twitter:MediaMarktRdam twitterde op maandag 28-05-2012 om 20:58:25#groteheropening aanbieding nr.1 #Apple #iPad2 WiFi 16GB voor ¤299,-. Alleen verkrijgbaar @MediaMarktRdam vanaf 29mei! OP=OP reageer retweet
Jup,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef electronique het volgende:
Ik heb de spotify app en spotify premium. kan ik nu ook offline muziek luisteren. dus als ik bv in de trein zit? zoja, hoe?
oh ja! bedanktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jup,
Even naar een playlist gaan en dan even het schuifje bij Offline Beschikbaar naar 1 schuiven. Dan gaat ie alle nummers in die playlist downloaden op je ipad
Inderdaad, amateurwerk. Ik snap niet waarom iemand zijn iPad zou jailbreaken. Waarom verneuk je een prachtig gemaakt OS naar foeilelijke en vaak ook nog instabiele zooi? Omdat je een tablet voor pak em beet 500 euro koopt en dan een paar euro niet wilt uitgeven voor apps? Om de vrijheid om te rotzooien? Voor de kick?quote:
Jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Q. het volgende:
Als je een iPad wil jailbreaken koop dan zo'n mooie 'open' Android-tablet, daar kan je op klooien wat je wil. Bij Apple koop je een ervaring, jailbreaken hoort daar niet bij.
Een ervaring? Het is geen Efteling ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Q. het volgende:
Als je een iPad wil jailbreaken koop dan zo'n mooie 'open' Android-tablet, daar kan je op klooien wat je wil. Bij Apple koop je een ervaring, jailbreaken hoort daar niet bij.
Whaha je bent erin getraptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Q. het volgende:
Wat een slechte vergelijking. Ook bij de aanschaf van een auto kun je je persoonlijke wensen aangeven. Helaas is dat niet mogelijk bij een iPad, dus ben je aangewezen op jailbreaken. En dat gaat verder dan een ander thema. Misschien moet je eens opzoeken wat het eigenlijk inhoudt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef lukaon het volgende:
[..]
Inderdaad, amateurwerk. Ik snap niet waarom iemand zijn iPad zou jailbreaken. Waarom verneuk je een prachtig gemaakt OS naar foeilelijke en vaak ook nog instabiele zooi? Omdat je een tablet voor pak em beet 500 euro koopt en dan een paar euro niet wilt uitgeven voor apps? Om de vrijheid om te rotzooien? Voor de kick?
Ik vergelijk het met een auto, bijvoorbeeld je hebt net een nieuwe Audi. Ga je die dan ook jailbreaken om de klokken groen te kleuren?
Misschien is een iPad jailbreaken alleen leuk voor puisterige jochies, ik snap het alleen werkelijk niet.
Ik heb mijn jailbreak vandaag weer verwijderd, maar dit is echt een kansloze post. Het is makkelijk afgeven op iets waar je totaal geen verstand van hebt, maar zodra je het substantieel probeert te maken, val je zelf door de mand als triest figuur.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef lukaon het volgende:
[..]
Inderdaad, amateurwerk. Ik snap niet waarom iemand zijn iPad zou jailbreaken. Waarom verneuk je een prachtig gemaakt OS naar foeilelijke en vaak ook nog instabiele zooi? Omdat je een tablet voor pak em beet 500 euro koopt en dan een paar euro niet wilt uitgeven voor apps? Om de vrijheid om te rotzooien? Voor de kick?
Ik vergelijk het met een auto, bijvoorbeeld je hebt net een nieuwe Audi. Ga je die dan ook jailbreaken om de klokken groen te kleuren?
Misschien is een iPad jailbreaken alleen leuk voor puisterige jochies, ik snap het alleen werkelijk niet.
!quote:
Bagger!quote:
Schijnt als tweak op een gejailbreakt ios al mogelijk te zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef NoCigar het volgende:
Ooo, dit lijkt me zo handig:
http://www.fastcodesign.c(...)-ipad-s-lousy-typing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |