Nee, dat is dat andere volk.quote:
Goedemorgen :$quote:
Fight goes onquote:
Wakker?quote:
Hij dut 't niequote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, moest tot vandaag wachten. Heb niks binnengekregen. Zoals verwacht, maar Shena is niet helder dus die snapte dat sowieso niet. Hoop dat ze haar zin heeft met d'r dikke natte snee op d'r bureaustoel want nu heeft ze de poppen aan het dansen.
Al ff jaquote:
Bovendien dubbelop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom weet ik weer niet waar het over gaat.
Dat weet ik hier nooit, ik post altijd maar gewoon raak voor een knaak :$quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom weet ik weer niet waar het over gaat.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, moest tot vandaag wachten. Heb niks binnengekregen. Zoals verwacht, maar Shena is niet helder dus die snapte dat sowieso niet. Hoop dat ze haar zin heeft met d'r dikke natte snee op d'r bureaustoel want nu heeft ze de poppen aan het dansen.
Mooi is datquote:Op maandag 14 mei 2012 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik hier nooit, ik post altijd maar gewoon raak voor een knaak :$
Ow ja, dat helpt meestal welquote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al ff ja
Wel brak hoor, nog steeds lol.. Ik luister dan ook keiharde baggerherrie, dat helpt
Ze luistert niet naar mij hequote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat helpt meestal wel![]()
Niet op tijd naar bed gegaan gister?
Je gaat Radar bellen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
Omnomnomquote:
Kom je dan nu eindelijk verdomme eens kroelen met me? Wacht al de hele dagquote:
Nee, dat was wel duidelijkquote:
Bedankt voor deze geweldige service Shena.quote:Nu hebben we een reclamatie gedaan bij DHL/Selektvracht m.b.t. een verdwenen pakket.
Mocht je het pakket alsnog binnen krijgen, laat dit ons dan weten, zodat we niet twee keer debiteren.
Jouw factuur is nu geannuleerd bij Klarna, maar wordt geactiveerd als je pakket gevonden wordt en toch geleverd kan worden, daarvoor is het belangrijk dat je contact met ons opneemt als dit gebeurt.
Neem contact met ons op als je meer vragen hebt.
Mwahhhquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat helpt meestal wel![]()
Niet op tijd naar bed gegaan gister?
Viel toch best meeeeeequote:
Ik begin nu een beetje bang te wordenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze nou ook nog eens vertikt om binnen tien minuten te reageren, maak ik d'r gelijk met de grond. Vieze skank.
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geweldige service Shena.
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je dan nu eindelijk verdomme eens kroelen met me? Wacht al de hele dag:$
Daar is WD te netjes voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal de oudequote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwahhh
Wel genoeg geslapen hoor, qua uurtjes
[..]
Viel toch best meeeeee
Rondje hardlopen?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doen.
T is verdomme ook nooit goed, wat wil je doen danquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kroelen. Ik wil dingen doen.
fixedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal een oude
Vandaar in theorie, ik zie haar echt ook niet voor aan..quote:
Dat denk ik wel hoor, ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vanavond weer op tijd en morgen helemaal de oude
Nee, want als ze het vinden dan wordt de factuur weer geactiveerd. Kortom kankershena belazert mij.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In theorie kan je het pakket dus alsnog ontvangen, je mond houden en de boel gratis ontvangen?
quote:
TR GEMAAKT, BALDADIGE SCHAVUITquote:
Iets illegaals ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is verdomme ook nooit goed, wat wil je doen danHEAH?!!
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevechtquote:
Gewoon volhouden dat je niks hebt ontvangenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want als ze het vinden dan wordt de factuur weer geactiveerd. Kortom kankershena belazert mij.
filmpje downloaden?quote:
Neuk een kleuterquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iets illegaals ofzo.
[..]
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevecht.
quote:Gepost op: 2012-05-14 21:54:54
Gepost door: Wolvendagen
Onderwerp: RE: Levering
Mag ik even weten hoe zoiets überhaupt kan "verdwijnen"? Zoiets wordt toch netjes opgestuurd en gevolgd? Loopt er nu een of andere DHL-trien op mijn schoenen?
Ik vind het echt een heel matige poging tot klanttevredenheid op deze manier. Heb je bezwaar als ik de Zweedse klantenservice benader? Voel me belazert.
Verklaar u nader u_uquote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die mening wordt hier thuis niet gedeeld volgens mij
Oh is goed, gaan we dealen? Sjiks achter het station zetten?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iets illegaals ofzo.
[..]
Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar mijn bed won het gevecht.
quote:
Daar heb ik zin in. Stukje rennen met de hond langs het waterquote:
remlof komt je halen geakkkquote:
het is belazerdquote:
vuile nsberquote:
Mannen zijn toch kleutersquote:
Dat is nog best een ideequote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verklaar u nader u_u
[..]
Oh is goed, gaan we dealen? Sjiks achter het station zetten?
Niet voor gogosweden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2012 22:00:12 ]
Dat je niet oud gevonden wordt, maar jong en strak enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verklaar u nader u_u
[..]
Oh is goed, gaan we dealen? Sjiks achter het station zetten?
haha jaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er komt later dit jaar nog die vampire hunter he
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet voor gogosweden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ze zijn er ook jaquote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen zijn toch kleuters.
[..]
Dat is nog best een idee.
Toilettime.quote:
In welke vijver vis je nu dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet eens moeite meer om iemand van m'n eigen leeftijd te vinden.
Relatie.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Vriendin van me heeft ineens een relatie met een man van 42.
Like wtf, like OMG.
relatie klinkt deftiger.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatie.Waarom niet alleen als scharrel?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
Omdat ze verliefd is perhaps.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatie.Waarom niet alleen als scharrel?
Omdat ze in een relatie meer spullen krijgt.quote:
Deel met mequote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was vergeten dat roerei met spek zo lekker is.
Je bent zelf ook al 34 ally, niet zo gek doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
En zij is hoe oud?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Like wtf, like OMG.
I WANT HALFFF!!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat ze in een relatie meer spullen krijgt.
Ik hoop dat die bij mij spontaan overgaat als ik het ooit word op zo iemand en die blijkt ook een relatie met mij te willen.quote:
Zal je lerenquote:
Nou, kom op dan.. Ik regel wel ff een ootoooooo :$quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen zijn toch kleuters.
[..]
Dat is nog best een idee.
Vooral dat laatste doet mij deugdquote:Op maandag 14 mei 2012 22:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat je niet oud gevonden wordt, maar jong en strak enzo
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!quote:
Love knows no age, aldus Woody Harrelson.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bij mij spontaan overgaat als ik het ooit word op zo iemand en die blijkt ook een relatie met mij te willen.
Jij weet :$quote:
Die sketch is zo kankergoed. Ik ga Raw zo weer kijken.quote:
23.quote:
Hehequote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent zelf ook al 34 ally, niet zo gek doen.
Krijg je ook geen seks.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom eet man en vrouw gescheiden en uit verschillende pannen!
Was het leuk en rustgevend, de tegeltjes tellen?quote:
Hahaha ja rauwe sketches.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die sketch is zo kankergoed. Ik ga Raw zo weer kijken.
Fatty.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom is dat een positieve eigenschap.quote:
He-le-maal relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxed idd.. Cappuccinootje dr bij, croissantje, jeweet :$quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het leuk en rustgevend, de tegeltjes tellen?
Nee, niet nodig. Gewoon elke dag thuisbezorgd.nlquote:
Koken wel, vooral water en melk.quote:
Mensen die mij geen muffins hebben zien bakken.quote:
Bonnie op dr gemak van alle gemakken voorzien ernaast.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
He-le-maal relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxed idd.. Cappuccinootje dr bij, croissantje, jeweet :$
Muffins bakken kan elke mongool. Koken daarentegen..quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die mij geen muffins hebben zien bakken.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe zonder stappen pakje. Eigen recept.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Muffins bakken kan elke mongool. Koken daarentegen..
Uiteraarsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie op dr gemak van alle gemakken voorzien ernaast.
zonder klerenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
wd ging jij nou koken voor de webcam? Doe nog eens
Mag wel een keer de Muffins eten die ik heb gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe zonder stappen pakje. Eigen recept.
Denk dat ze dat pas weer in de winter gaat doen. Kan ze een lekkere dikke trui aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
U jelly?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ze dat pas weer in de winter gaat doen. Kan ze een lekkere dikke trui aan.
Kan best. Een keer. ooit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
Dat jij je nou verlaagt tot eten met vrouwen. En dan jezelf een "man" noemen.quote:
jeeeeezus wat een flikke'tquote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij je nou verlaagt tot eten met vrouwen. En dan jezelf een "man" noemen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat jij je nou verlaagt tot eten met vrouwen. En dan jezelf een "man" noemen.
quote:
Ik heb het al gezien de eerste keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Gridlok het volgende:
Hoooo nvm, deze ziet er kak uit. Wacht wel op die Hollywood versie
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2012 22:08 schreef Gridlok het volgende:
Niks denigrerend ofzo, koken is leuk om te doen.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
restjes kan je best lekker maken hoor :0 meestal alles in de wok flikkeren met wok saussss en olie maakt het al een smaakvol geheel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KloptNa m'n werk heb ik er vaak alleen geen zin meer in dus tegenwoordig leef ik 2/3 dagen in de week op maaltijdsalades en restjes
6 dacht ik? Auto.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
7 is toegestaan? Of hoe zit het tegenwoordig? En welke theorie?
smoel ally of ik ga op je gezicht zittenquote:
Hmm, sinds dat nieuwe examen er is heb ik geen idee hoe het werkt. 1 onderdeel waar je niets fout mag hebben, en andere onderdeel dus 6 fout?quote:
Like she cares.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
smoel ally of ik ga op je gezicht zitten
Prutser.quote:
Bewegend beeld is nodig voor een goede keuring.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil graag z'n professionele mening hierover:
[ afbeelding ]
1 onderdeel waar je niets fout mag hebben? bedoel je gevarenherkenning? daar mag je juist meer fouten maken, maar in dat andere deel niet meer dan 6.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hmm, sinds dat nieuwe examen er is heb ik geen idee hoe het werkt. 1 onderdeel waar je niets fout mag hebben, en andere onderdeel dus 6 fout?
Was te lui om naar theorie te gaan. Woensdag theorie eerste keer, als ik die haal kan ik examen aanvragen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Had jij je rijbewijs niet al dan? Of duurt het langer door die theorie?
Dat doe ik dan ookquote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
restjes kan je best lekker maken hoor :0 meestal alles in de wok flikkeren met wok saussss en olie maakt het al een smaakvol geheel.
Hmmquote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
smoel ally of ik ga op je gezicht zitten
Ow, hoe fucking makkelijk is het dan nu zegquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
1 onderdeel waar je niets fout mag hebben? bedoel je gevarenherkenning? daar mag je juist meer fouten maken, maar in dat andere deel niet meer dan 6.
inb4quote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was te lui om naar theorie te gaan. Woensdag theorie eerste keer, als ik die haal kan ik examen aanvragen.
Sorry man, we verschillen gewoon van mening.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prutser.
[..]
Bewegend beeld is nodig voor een goede keuring.
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.quote:
Haha heb je zo'n toko oma? Die wel alles in huis heeft enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ookOf lieve oma's die je af en toe een shitload aan voedsel brengen waar de hele straat van mee kan eten
Dan wel gewoon zelf opeten uiteraard.
Ik sluit me aan bij CB. Bewegend beeld is beter. De handen kunnen nou eenmaal de vetasser makkelijk tot mooie spierasser kneden voor de camera.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil graag z'n professionele mening hierover:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik dat achter de rug heb.
Wejow wejowquote:
Haha is daar video van?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry man, we verschillen gewoon van mening.
Ga je weer meteen in de aanval
Oh ja. Dat zag ik ook op Facebook.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Chai's parkeerkunsten gezien en die van mij zijn toch in een hoger stadium.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.
Stuk ei vloog door de lucht.quote:
Interessante opiniequote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij CB. Bewegend beeld is beter. De handen kunnen nou eenmaal de vetasser makkelijk tot mooie spierasser kneden voor de camera.
Ah zo ja.. Ik was ff opnieuw aan t opstarten :$quote:
Jaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha heb je zo'n toko oma? Die wel alles in huis heeft enzo
Chai's parkeerkunsten staan op Facebook.quote:
Omdat er handen in het spel zijn durf ik geen conclusie te trekken. Alles is mogelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Interessante opiniebeweer jij nu dat deze dame haar gluteus tegen zou kunnen vallen?
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aard van het beestje he. Wij vallen aan en stelen je land. Pleurisongelovige.
Awhhh, als het eten dan ook lekker is... mijn oma maakte altijd ranzige brocoli en shi- niet te pruimen alles overgaar enzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JaZe staat elke ochtend fucking vroeg op om te koken en haalt ook echt kankerveel eten voor de hele familie dat ze dan gaat rondbrengen
Hey dat is niet lief voor Chai, ze heeft motivatie nodig anders gaat ze nooit meer achter het stuur.quote:
Alsof hij dit voor haar zou doen.quote:
Laki wel, hij krijgt niks te eten thuis en moet het doen met pussyjuice.quote:
ik ben hongerigquote:
Ik moet mijn aanhangerrijbewijs nog een x halen. Bochtje achteruit en zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey dat is niet lief voor Chai, ze heeft motivatie nodig anders gaat ze nooit meer achter het stuur.
Hihi.quote:
Parking lvl: Chaiquote:
Hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki wel, hij krijgt niks te eten thuis en moet het doen met pussyjuice.
Mit ein Smart..quote:
Haha voor je Pfêrden?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moet mijn aanhangerrijbewijs nog een x halen. Bochtje achteruit en zo.
WD. Van woedequote:
Denk je is fissa?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Op internet komen ze nog doen alsof ze tedere love willen, wie houden jullie voor de gek
De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Op internet komen ze nog doen alsof ze tedere love willen, wie houden jullie voor de gek
Heb je een beetje een dikke lul, Chocolatebear?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.
Zie ik nergens hoor? Allemaal wilde dames hierquote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Lakitu het volgende:
Lady in the streets, slut between the sheetsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De beste dames zetten een show op voor de buitenwereld dat ze een tedere beschaafde dame is. Maar zodra ze in je bed ligt schreeuwt ze dat je dr harder moet neuken met je dikke lul.
Dames op fok zijn eigenlijk juist omgekeerd, irl zijn jullie allemaal verlegen maar maakt niet uit ik zou alsnog geven hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zie ik nergens hoor? Allemaal wilde dames hier
Ga jij ook weg dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hihi.
Maar ga je nou nog weg of ga je dom blijven doen?
Net een penseel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je een beetje een dikke lul, Chocolatebear?
Treat her like a lady and fuck her like a whore.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lady in the streets, slut between the sheets
Ik snap het niet. Leg uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ga jij ook weg dan?
Maar in een grotere context mag je dat zien...
O, jammer. Wilde vragen of je wat gaatjes wilde vullen voor me.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net een penseel.
[..]
Treat her like a lady and fuck her like a whore.
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja, allemaal labiele wijvuh die doen alsof ze bi zijn enzo :squote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dames op fok zijn eigenlijk juist omgekeerd, irl zijn jullie allemaal verlegen maar maakt niet uit ik zou alsnog geven hoor.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O, jammer. Wilde vragen of je wat gaatjes wilde vullen voor me.
Denk erover na als je niet in slaap kan vallen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net een penseel.
[..]
Treat her like a lady and fuck her like a whore.
[..]
Ik snap het niet. Leg uit.
Wat ben je toch heerlijk oppervlakkig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O, jammer. Wilde vragen of je wat gaatjes wilde vullen voor me.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:23 schreef Lakitu het volgende:
gewoon zo beginnen toch
[ afbeelding ]
beetje toon zetten dit dat
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk oppervlakkig.
Nee joh, leg uit. Ik ben nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Denk erover na als je niet in slaap kan vallen.
Doei
Neuk me gewoon als ik daar om vraag, hallo.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk oppervlakkig.
ik wil zo'n ding laterquote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is een compilatie van mijn levenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neuk me gewoon als ik daar om vraag, hallo.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat was je adres ook al weer? ze noemen me the pride of ghana dus geen gaatje zal ongevuld blijvenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er 1 voor m'n bday. Geniaal. Ze poepen een keer per week en doen er de hele dag over.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik wil zo'n ding lateralleen lijken die klauwen kk scherp dus dan moet je steeds uit de buurt blijven
Wel je vroeg me om uit het topic te gaan, en zal ik dus nu doenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee joh, leg uit. Ik ben nieuwsgierig.
Om een of andere reden is dit kanker grappig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een keer per week en doen er de hele dag over.
Kneus.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
J
[..]
Wel je vroeg me om uit het topic te gaan, en zal ik dus nu doen![]()
![]()
Doeiquote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
J
[..]
Wel je vroeg me om uit het topic te gaan, en zal ik dus nu doen![]()
![]()
Whehe.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jumi weet welke zin het hier om gaat.
Donald Gloverquote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Krijgen ze dan geen aambeien?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er 1 voor m'n bday. Geniaal. Ze poepen een keer per week en doen er de hele dag over.
Dolan Gloverquote:
Ik hoop op deze:quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:
Daar zit ik al in, spuit11quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nog veel plezier met in de kont van bruine beer te kruipen![]()
![]()
hij is je bureaustoelquote:
Hij wilt op mijn negerlul zitten hoor. Snap dat dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nog veel plezier met in de kont van bruine beer te kruipen![]()
![]()
Sorry.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop op deze:
"Need a friend you can fuck, I can be that"
Waarom zeg je nee tegen WD? :Squote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij wilt op mijn negerlul zitten hoor. Snap dat dan.
[..]
Sorry.
GURL WAT DOE JE ?! JE RUINED MN GAME EN ZO!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Stiekem bedoelt hij dat, maar hij gaat uit van deze tactiek:
"And girls want what they can’t have, so I don’t text back when the screen flash."
Volgens Jumi wil je wel. Zie je.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij wilt op mijn negerlul zitten hoor. Snap dat dan.
[..]
Sorry.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Stiekem bedoelt hij dat, maar hij gaat uit van deze tactiek:
"And girls want what they can’t have, so I don’t text back when the screen flash."
Kan gebeurenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GURL WAT DOE JE ?! JE RUINED MN GAME EN ZO!
hoeveel punten op de driehoek?quote:
quote:
quote:
Worden al zijn kloons zo snel geband?quote:
Waarom nog games spelen als je er al direct in kan glijden.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GURL WAT DOE JE ?! JE RUINED MN GAME EN ZO!
HAHAHAHAHaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef Lakitu het volgende:
hoeveel driehoekspunten heeft je chick eigenlijk mouz?
Dan glijdt het makkelijker.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom nog games spelen als je er al direct in kan glijden.
Je praat echt met de dag meer als een mongool op fok.quote:
mozrux plsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je praat echt met de dag meer als een mongool op fok.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je praat echt met de dag meer als een mongool op fok.
iz akshily lakiquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
Begin er maar niet aan Mozy, denk dat al alles gepost is ç____ç
Dat je met je vingers langs d'r lipjes glijdt en denkt: "hmmm ze is nog een beetje droog" en vervolgens je vinger er eventjes zachtjes een beetje naar binnen duwt en het als een lichaamshoning naar buiten druipt. Ah, dus daar was het.quote:
Mijn vuist niet nee.quote:
Ik ben als boter in je handen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat je met je vingers langs d'r lipjes glijdt en denkt: "hmmm ze is nog een beetje droog" en vervolgens je vinger er eventjes zachtjes een beetje naar binnen duwt en het als een lichaamshoning naar buiten druipt. Ah, dus daar was het.
Godverdomme hard geworden van mijn eigen woorden.
Panzerverhaal als je de locatie ook had vermeld.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat je met je vingers langs d'r lipjes glijdt en denkt: "hmmm ze is nog een beetje droog" en vervolgens je vinger er eventjes zachtjes een beetje naar binnen duwt en het als een lichaamshoning naar buiten druipt. Ah, dus daar was het.
Godverdomme hard geworden van mijn eigen woorden.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Mozy het volgende:
[..]spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Perfect, ik heb nog shit nodig om meer eieren te bakken.quote:
Ik was net zo lekker bezig chaiquote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nog niet, wacht nog even, dan kan ik lekker slapen.
is lamon al leider van de SP ofwat btw?quote:
Check tijdens stemmen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
is lamon al leider van de SP ofwat btw?
Fuhrer allesquote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
is lamon al leider van de SP ofwat btw?
Alleen op het internet hoor. Eigenlijk zijn het gewoon verlegen maagden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |