Volgens Jumi wil je wel. Zie je.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij wilt op mijn negerlul zitten hoor. Snap dat dan.
[..]
Sorry.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Stiekem bedoelt hij dat, maar hij gaat uit van deze tactiek:
"And girls want what they can’t have, so I don’t text back when the screen flash."
Kan gebeurenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GURL WAT DOE JE ?! JE RUINED MN GAME EN ZO!
hoeveel punten op de driehoek?quote:
quote:
quote:
Worden al zijn kloons zo snel geband?quote:
Waarom nog games spelen als je er al direct in kan glijden.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GURL WAT DOE JE ?! JE RUINED MN GAME EN ZO!
HAHAHAHAHaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef Lakitu het volgende:
hoeveel driehoekspunten heeft je chick eigenlijk mouz?
Dan glijdt het makkelijker.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom nog games spelen als je er al direct in kan glijden.
Je praat echt met de dag meer als een mongool op fok.quote:
mozrux plsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je praat echt met de dag meer als een mongool op fok.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je praat echt met de dag meer als een mongool op fok.
iz akshily lakiquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Gridlok het volgende:
Begin er maar niet aan Mozy, denk dat al alles gepost is ç____ç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je met je vingers langs d'r lipjes glijdt en denkt: "hmmm ze is nog een beetje droog" en vervolgens je vinger er eventjes zachtjes een beetje naar binnen duwt en het als een lichaamshoning naar buiten druipt. Ah, dus daar was het.quote:
Mijn vuist niet nee.quote:
Ik ben als boter in je handen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat je met je vingers langs d'r lipjes glijdt en denkt: "hmmm ze is nog een beetje droog" en vervolgens je vinger er eventjes zachtjes een beetje naar binnen duwt en het als een lichaamshoning naar buiten druipt. Ah, dus daar was het.
Godverdomme hard geworden van mijn eigen woorden.
Panzerverhaal als je de locatie ook had vermeld.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat je met je vingers langs d'r lipjes glijdt en denkt: "hmmm ze is nog een beetje droog" en vervolgens je vinger er eventjes zachtjes een beetje naar binnen duwt en het als een lichaamshoning naar buiten druipt. Ah, dus daar was het.
Godverdomme hard geworden van mijn eigen woorden.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:35 schreef Mozy het volgende:
[..]spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Perfect, ik heb nog shit nodig om meer eieren te bakken.quote:
Ik was net zo lekker bezig chaiquote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nog niet, wacht nog even, dan kan ik lekker slapen.
is lamon al leider van de SP ofwat btw?quote:
Check tijdens stemmen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
is lamon al leider van de SP ofwat btw?
Fuhrer allesquote:Op maandag 14 mei 2012 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
is lamon al leider van de SP ofwat btw?
Alleen op het internet hoor. Eigenlijk zijn het gewoon verlegen maagden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |